2014-01-30, 12:53
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Tack för tips! Ska kolla upp det. Har inte så mycket startkapital, får jag sålt de spelare jag har på transfer-list så har jag drygt 30.000. Svårt att få tag i lirare runt 10-11k som är TOTW?
Okej, kanske skiter i Mertens då. Läst något om att personlig kemi är viktigare än lagkemi.. Bättre ha Podolski där då, så går inte Baines pers-kemi ner till 8 heller. Med Podolski istället för Mertens ligger kemin fullt på allt.

Som avbytare sabbas väl inte kemin något speciellt när denne blir inbytt...?

Läser här lite, spelare beskrivs som SIF, IF, NIF.. det betyder va för en okunnig? :]

Hur ofta är det man får något vettigt i guldpack? Bättre spelare, TOTW-spelare osv..? Köpt ett par men mest fått skit.

BIN har jag precis upptäckt på den sidan där. Är det ett medelvärde eller så på spelarens pris på marknaden? Sorry om jag är frågvis, men svara gärna om ni orkar o har tid.
Nej, en inbytt spelares kemi blir densamma som den utbyttas.

NIF (non inform), IF (in form), SIF (second inform) osv.

I längden går man bara minus på packs.

BIN betyder buy it now.
Citera
2014-01-30, 12:53
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
sett mcgeady, Lacina traore, Mata, Essien mfl.. ingen Salah ute ännu vad ja kunde se

Salah är väl inte klar än? Kanske han är, men det kommer ju isåfall med nästa transfer-update. Inom 1-2 veckor Sen kommer det en sista innan sommaren i mars.

Citat:
Ursprungligen postat av Guap
det finns en JG-stoke på marknaden med chem stylen "NONE", som vanligt lyckas EA fucka upp när något nytt kommer

Haha jadu, saker blir ju inte bättre direkt. Stör mig på att inte kunna använda AH ordentligt, blir kickad hela tiden och det har varit så i princip hela spelet. Sen händer ju såna här grejer vid varje release när det blir lite mer aktivitet än vanligt på servarna.

Citat:
Ursprungligen postat av galelos
https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AkqT-LkXqQIFdGVYbzdxN0J4UThZaTUwYzJYdkR1NkE&output=html

Jättetack!
Citera
2014-01-30, 12:54
Medlem
derbicoolings avatar
Hur skriver man till någon man möter på ps4?
Citera
2014-01-30, 12:55
Medlem
godvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Tack för tips! Ska kolla upp det. Har inte så mycket startkapital, får jag sålt de spelare jag har på transfer-list så har jag drygt 30.000. Svårt att få tag i lirare runt 10-11k som är TOTW?
Okej, kanske skiter i Mertens då. Läst något om att personlig kemi är viktigare än lagkemi.. Bättre ha Podolski där då, så går inte Baines pers-kemi ner till 8 heller. Med Podolski istället för Mertens ligger kemin fullt på allt.

Som avbytare sabbas väl inte kemin något speciellt när denne blir inbytt...?

Läser här lite, spelare beskrivs som SIF, IF, NIF.. det betyder va för en okunnig? :]

Hur ofta är det man får något vettigt i guldpack? Bättre spelare, TOTW-spelare osv..? Köpt ett par men mest fått skit.

BIN har jag precis upptäckt på den sidan där. Är det ett medelvärde eller så på spelarens pris på marknaden? Sorry om jag är frågvis, men svara gärna om ni orkar o har tid.

IF - In Form
SIF - Second In Form
NIF - Not in Form

BIN står för Buy it Now, alltså "direktköp"-priset på spelaren

Och packs.... Knappt lönt o köpa, om du inte heter Alexander Lukas. Har spelat FUT sen 12 och har köpt många packs, men aldrig fått något vettigt....
Citera
2014-01-30, 13:15
Medlem
Super.Bendtners avatar
Futhead slackar Upp med dom nya korten vill börja trixa med en hybrid med honda,balotelli och el sharawyyy
Citera
2014-01-30, 13:15
Medlem
gollys avatar
Tja! Hur går jag tillväga för att börja om från början? Börja om på nytt?
Jag vill alltså starta en ny klubb liggandes i div 10 men behålla coins och spelare jag sitter på idag. Är det ett nytt PSN jag skapar eller hur gör jag?

Tack på förhand!
Citera
2014-01-30, 13:28
Medlem
Bästa anfallsparet i PL? Varav en som är nickstark. 600k budget
Citera
2014-01-30, 13:32
Medlem
Det här är mitt lag http://www.futhead.com/14/squads/5989469/
Möter det härhttp://www.futhead.com/14/squads/5989534/

Handikapet är så uppenbart. Mina passningar går aldrig fram, mina tacklingar lyckas inte hans spelare löper ifrån mina backar hur enkelt som helst samtidigt som Hazard och eto'o inte kommer förbi bronsbacken och mexes. Lyckades få in 2 mål så det blev 2-2 men det är så tråkigt att spela när man märker att det är så uppenbart att det inte spelar någon roll vilket lag man har. Kan påpeka att han inte var speciellt bra heller. De som påstår att man blir våldsam av våldsamma spel kan ju ta och göra en jävla undersökning på fifa. Blir helt galen när det blir såhär alltså. Efter den här matchen så är jag en kontroll och en mobil fattigare

Edit: Matic är chelsea spelare i mitt lag men han fanns inte på futhead
Citera
2014-01-30, 13:44
Medlem
Om man vill starta om på ny kula - hur börjar man då?

Mitt lag har blivit hackad och har således typ inga spelare alls..........................
Hur får jag tag i ett lag att starta med?

Och om EA till slut (har gått 2 veckor, inte hört något) lyckas fixa tillbaka mina kort och coins, vad händer då med mitt ev. Nya?
Citera
2014-01-30, 13:46
Medlem
mitt första lag runt Moreno funkade inte alls, så jag byggde detta: http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=fn9j3Cs6brov:360

bara lirat en match hittills, men det här laget känns mycket bättre hoppas IF moreno går för under 20k snart så jag kan slå till!
Citera
2014-01-30, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Super.Bendtner
Futhead slackar Upp med dom nya korten vill börja trixa med en hybrid med honda,balotelli och el sharawyyy
Vi håller på att få in korten :P
Citera
2014-01-30, 13:56
Medlem
idioter som biddar 300k på Mata i United.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in