2014-01-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Mja, ska nog testa Fabbe först men ska ta det ni sagt "into consideration". Har glömt vad de heter på svenska

i åtanke
Citera
2014-01-30, 12:08
Medlem
Jalkapallos avatar
Jovetic eller Cabaye SIF CAM i en 4-1-2-1-2? Hoppas på att någon lirat båda.
Citera
2014-01-30, 12:16
Medlem
Tänkte bara säga att bla. Matas united kort finns ute på marknaden, samt matic osv
Citera
2014-01-30, 12:32
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Byt ut Fabregas mot Song annars tror jag du får problem på mitten med de WR på Fabregas och Ramires

Kan ju säga att för mig fungerar det betydligt bättre med en mittfältare med M/M eller H/H och en med H/M än att börja slänga in nån L/H eller M/H. Tog länge länge innan jag fattade det. Men det är väl olika beroende på hur man spelar antar jag.
Citera
2014-01-30, 12:35
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fut1995
Tänkte bara säga att bla. Matas united kort finns ute på marknaden, samt matic osv

Jättetack för upplysningen, väntat på detta länge! Har du möjligtvis listan på alla spelare som bytt klubb? EA hade en sån lista förra året.
Citera
2014-01-30, 12:38
Medlem
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t31/1598571_735346229808870_332326700_o.jpg

Hittade bara en bild på några, sen finns mcgeady (stavining). Skulle tippa på att alla som är klara för sin nya klubb finns
Citera
2014-01-30, 12:39
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Jättetack för upplysningen, väntat på detta länge! Har du möjligtvis listan på alla spelare som bytt klubb? EA hade en sån lista förra året.
https://docs.google.com/spreadsheet/pub?key=0AkqT-LkXqQIFdGVYbzdxN0J4UThZaTUwYzJYdkR1NkE&output=html
Citera
2014-01-30, 12:40
Medlem
Citat:
sett mcgeady, Lacina traore, Mata, Essien mfl.. ingen Salah ute ännu vad ja kunde se
Citera
2014-01-30, 12:41
Medlem
Citat:
det finns en JG-stoke på marknaden med chem stylen "NONE", som vanligt lyckas EA fucka upp när något nytt kommer
Citera
2014-01-30, 12:46
Medlem
Citat:
För att tjäna mycket på trading måste man ha ett startkapital går givetvis att trejda upp till en ok summa men det är som du säger ganska segt. Det jag kan rekommendera är att köpa discard-value-IFs. (Svarta kort som går för 10-11k) när de är i TOTW, de brukar oftast stiga med 2-5k när de går ur packs. Se till så att de är spelbara eller populära också. Jag menar spelare som Lichtsteiner som kan ha ett värde för vissa, inte typ Fazio i Sevilla som är dålig på allt och ingen vet vem det är

Sen gällande ditt lag kan jag knappast tro att det är värt att spela med Mertens på 7 kemi. Använd Benteke på topp och typ De Bruyne som CAM + nån Belgisk vänsterback eller strunta i Dries helt. Annars såg väl laget okej ut

Tack för tips! Ska kolla upp det. Har inte så mycket startkapital, får jag sålt de spelare jag har på transfer-list så har jag drygt 30.000. Svårt att få tag i lirare runt 10-11k som är TOTW?
Okej, kanske skiter i Mertens då. Läst något om att personlig kemi är viktigare än lagkemi.. Bättre ha Podolski där då, så går inte Baines pers-kemi ner till 8 heller. Med Podolski istället för Mertens ligger kemin fullt på allt.

Som avbytare sabbas väl inte kemin något speciellt när denne blir inbytt...?

Läser här lite, spelare beskrivs som SIF, IF, NIF.. det betyder va för en okunnig? :]

Hur ofta är det man får något vettigt i guldpack? Bättre spelare, TOTW-spelare osv..? Köpt ett par men mest fått skit.

BIN har jag precis upptäckt på den sidan där. Är det ett medelvärde eller så på spelarens pris på marknaden? Sorry om jag är frågvis, men svara gärna om ni orkar o har tid.
Citera
2014-01-30, 12:47
Medlem
Symps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
sett mcgeady, Lacina traore, Mata, Essien mfl.. ingen Salah ute ännu vad ja kunde se

Ingen Cabaye i listan heller.
Citera
2014-01-30, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Symp
Ingen Cabaye i listan heller.
nä såg det, de lär väl hamna med transfer update som kmr om nån vecka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto