Citat:
Ursprungligen postat av
Kouyate
För att tjäna mycket på trading måste man ha ett startkapital

går givetvis att trejda upp till en ok summa men det är som du säger ganska segt. Det jag kan rekommendera är att köpa discard-value-IFs. (Svarta kort som går för 10-11k) när de är i TOTW, de brukar oftast stiga med 2-5k när de går ur packs. Se till så att de är spelbara eller populära också. Jag menar spelare som Lichtsteiner som kan ha ett värde för vissa, inte typ Fazio i Sevilla som är dålig på allt och ingen vet vem det är
Sen gällande ditt lag kan jag knappast tro att det är värt att spela med Mertens på 7 kemi. Använd Benteke på topp och typ De Bruyne som CAM + nån Belgisk vänsterback eller strunta i Dries helt.

Annars såg väl laget okej ut

Tack för tips! Ska kolla upp det. Har inte så mycket startkapital, får jag sålt de spelare jag har på transfer-list så har jag drygt 30.000. Svårt att få tag i lirare runt 10-11k som är TOTW?
Okej, kanske skiter i Mertens då. Läst något om att personlig kemi är viktigare än lagkemi.. Bättre ha Podolski där då, så går inte Baines pers-kemi ner till 8 heller. Med Podolski istället för Mertens ligger kemin fullt på allt.
Som avbytare sabbas väl inte kemin något speciellt när denne blir inbytt...?
Läser här lite, spelare beskrivs som SIF, IF, NIF.. det betyder va för en okunnig? :]
Hur ofta är det man får något vettigt i guldpack? Bättre spelare, TOTW-spelare osv..? Köpt ett par men mest fått skit.
BIN har jag precis upptäckt på den sidan där. Är det ett medelvärde eller så på spelarens pris på marknaden? Sorry om jag är frågvis, men svara gärna om ni orkar o har tid.