2014-01-30, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkanx
Vart hittar man affischen?

Facebook
Citera
2014-01-30, 12:47
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Vart hittar man affischen?

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1621838_702561859783837_21535162_n.png
Citera
2014-01-30, 12:50
Medlem
gurkanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/1621838_702561859783837_21535162_n.png

Enligt affischen ser det ju ut som Iron Maiden, KOL och housepojkarna headlinear.. Hur många headlines har man på en festival egentligen? 5?
Citera
2014-01-30, 12:52
Medlem
Citat:
Enligt affischen ser det ju ut som Iron Maiden, KOL och housepojkarna headlinear.. Hur många headlines har man på en festival egentligen? 5?

Scorpio har själva sagt att KoL inte är headliner. En anledning till att de tre ändå stor i stor text allihop kan vara att de helt enkelt anser att det är de enda tre stora de har hittills och vill framhäva dem.
Citera
2014-01-30, 12:52
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:

Beror ju helt på vilken festival det är, men en 3dagars-festival brukar ha just 3 huvudakter,
Citera
2014-01-30, 12:58
Medlem
Kiltmannens avatar
Kunde inte undvika att notera att vi i tråden ligger i fas med förra årets tråd. Sida 109 den 30e Jan

Men vilka akter är ni i nuläget mest taggade på att se? Just nu måste jag faktiskt säga The Hives (även om jag tror att EDM-akterna kan bli riktigt feta när man väl är där, full och glad)
Citera
2014-01-30, 12:58
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rolling-stoned
Så det blev alltså ett b2b-set med Ingrosso och Axwell .... Ganska spännande faktiskt! Övertygad om att dom kommer kunna leverera ngt riktigt magiskt på Bråvalla!

Hehe !!

Jag tror det blir bra men frågan är ju om det är roligt. Jag har på senaste tiden eller senaste året börjat tycka att all denna EDM som dessa mainstream-artister pumpar ut är riktigt jävla tråkigt. Jag föredrar någon Psytrance artist eller annat. Hoppa och studsa med massa ungdomar som knappt fyllt 18 är inte roligt längre.

Lite kluven om det blir något Bråvalla för min del i år. Känner inte riktigt behovet av det om det nu inte kommer någon blytung artist som riktar in sig mer mot AvB hållet eller liknande.

Menmen, kanske jag som är lite "grumpy" och i slutändan står man där påverkad och har det kul. Vi får se. Skulle dock, självklart, föredra tung psykadelisk psytrance som ex. Ace Ventura/1200 Mics/Zen Mechanics.
Citera
2014-01-30, 12:59
Medlem
FilleKruegers avatar
Inga oväntade släpp direkt, men helt ok (är förövrigt inget jättestort fan av house). Taggar som fan på hip-hop släppen. Outkast eller Eminem hoppas jag på där (som stora namn då).
Citera
2014-01-30, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Kunde inte undvika att notera att vi i tråden ligger i fas med förra årets tråd. Sida 109 den 30e Jan

Men vilka akter är ni i nuläget mest taggade på att se? Just nu måste jag faktiskt säga The Hives (även om jag tror att EDM-akterna kan bli riktigt feta när man väl är där, full och glad)

Iron Maiden och The hives. Förra året vid det här laget hade de släppt ca 10 st som jag sen såg i somras, så lite besviken är jag än så länge.
Citera
2014-01-30, 13:02
Medlem
Dindlys avatar
Enligt Norrköpings Tidningar kommer Axwell/Ingrosso att headlina och jag skulle personligen bli väldigt förvånad om det inte var fallet. Det är ju en megabokning.
Citera
2014-01-30, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dindly
Enligt Norrköpings Tidningar kommer Axwell/Ingrosso att headlina och jag skulle personligen bli väldigt förvånad om det inte var fallet. Det är ju en megabokning.

Var står det i artikeln att de ska headlina? Hittar bara att de ska spela tillsammans.
Och är det verkligen en magabokning? Jag gillar inte genren, men känner att om de varit med på förra årets festival hade de knappast varit headline.
Citera
2014-01-30, 13:22
Medlem
Och nu är även housepojkarna med i bildspelet högst upp på hemsidan. De är ju helt enkelt så att det är de tre artister som är störst hittills, en per dag. Sen vilka som blir headlines får tiden utvisa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in