2014-01-30, 12:20
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Detta var Dance-släppet som inte släpptes i December eller november eller när fan det var så oroa dig inte, det kanske kommer.

Halvtråkigt släpp tycker jag. Så många mainstream-artister . Riktigt tråkigt.

Man får hoppas på lite bättre EDM-akter som subsläpp. Inom just den genren tycker jag ofta att de mindre artisterna faktiskt är bättre.
Citera
2014-01-30, 12:24
Medlem
Rolling-stoneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Och där kom det officiella släppet

Så det blev alltså ett b2b-set med Ingrosso och Axwell .... Ganska spännande faktiskt! Övertygad om att dom kommer kunna leverera ngt riktigt magiskt på Bråvalla!

Hehe !!
Citera
2014-01-30, 12:30
Medlem
gurkanxs avatar
Om man ska gå efter hemsidan så är ju bara iron maiden headline än så länge, så hoppas det blir nått mer stort rockband! För det här var nog det tråkigaste släppet, men det var ju väntat..
Citera
2014-01-30, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkanx
Om man ska gå efter hemsidan så är ju bara iron maiden headline än så länge, så hoppas det blir nått mer stort rockband! För det här var nog det tråkigaste släppet, men det var ju väntat..

Var ser du på hemsidan att det bara är Iron Maiden?
Citera
2014-01-30, 12:36
Medlem
gurkanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes

Tänkte mest på ordningen dom har alla artister, men det kanske inte har med det att göra.. Kändes bara som det
Citera
2014-01-30, 12:36
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:

Dom har ju gått ut med att KOL inte är headlines, och dom står ändå före Axwell/Ingrosso
Citera
2014-01-30, 12:38
Medlem
gurkanxs avatar
Citat:
Dom har ju gått ut med att KOL inte är headlines, och dom står ändå före Axwell/Ingrosso

Ja det var så jag tänkte
Citera
2014-01-30, 12:40
Medlem
Citat:
Ja det var så jag tänkte
Bara att sätta Marduk som headliner
Citera
2014-01-30, 12:43
Medlem
gurkanxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
Bara att sätta Marduk som headliner

Haha ja varför inte
Citera
2014-01-30, 12:43
Medlem
Citat:
Tänkte mest på ordningen dom har alla artister, men det kanske inte har med det att göra.. Kändes bara som det

Citat:

På hemsidan står Iron Maiden, KoL och housepojkarna lika högt upp i sina kolumner och på affischen står alla tre i lika stor stil. Och högst upp på hemsidan växlar det mellan Maiden och KoL. Kan tänka mig att housepojkarna kommer slängas in där också.
Vet att Scorpio sagt att KoL inte är en headliner, men finns det någon källa från någon att housepojkarna inte är det?
Citera
2014-01-30, 12:44
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
På hemsidan står Iron Maiden, KoL och housepojkarna lika högt upp i sina kolumner och på affischen står alla tre i lika stor stil. Och högst upp på hemsidan växlar det mellan Maiden och KoL. Kan tänka mig att housepojkarna kommer slängas in där också.
Vet att Scorpio sagt att KoL inte är en headliner, men finns det någon källa från någon att housepojkarna inte är det?

Skulle ärligt talat bli förvånad om dom inte är det, men jag vet inte
Citera
2014-01-30, 12:45
Medlem
gurkanxs avatar
Citat:

Vart hittar man affischen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in