2014-01-30, 07:50
Medlem
Att det var ett misstag att lägga upp släppet på hemsidan redan inatt är nog bekräftat nu iom att de precis tog bort det.
Citera
2014-01-30, 09:00
Medlem
Marquesos avatar
Inga överraskningar i det släppet, men känns som att det är ett bra släpp för alla dem som gillar EDM.
Citera
2014-01-30, 09:24
Medlem
kroxies avatar
Ingen chock kanske att det var dessa artister. Style of Eye var väl klar efter musikhjälpen.

Synd bara att de är riktigt kassa allihopa.
Citera
2014-01-30, 09:44
Medlem
Kiltmannens avatar
Ingen överraskning, men fortfarande ganska besviken. Lyssnar inte på någon av dessa artister.
Citera
2014-01-30, 10:15
Medlem
Nu städar de upp efter sig på facebook Alla inlägg folk skrivit som rör det läckta släppet har tagits bort.
Citera
2014-01-30, 10:23
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Nu städar de upp efter sig på facebook Alla inlägg folk skrivit som rör det läckta släppet har tagits bort.

Nu släppte dock festivalrykten nyheten
Citera
2014-01-30, 10:30
Medlem
Kiltmannens avatar
För att minska skadan så mycket som möjligt vore ju det enda rätta för Bråvalla att själva släppa banden nu. Att dra ut på det nu är ju bara löjligt.
Citera
2014-01-30, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Nu släppte dock festivalrykten nyheten

Gissar att Bråvalla tänkt släppa det på fredag vid lunch, men vette fan om det inte vore vettigare för dem att släppa det redan idag istället. Hade varit en annan grej om det varit Eminem eller nåt annat gigantiskt som folk kunde hypa upp, men detta släpp känns ju fånigt att dra ut på.
Citera
2014-01-30, 11:44
Medlem
SlumvilleSunrises avatar
Fantastiskt tråkiga släpp, mest för att jag inte gillar house/EDM dock. Fast eftersom de ändå har den genren måste jag väl säga att det känns okej. Svensk mjuk-EDM går trots allt att lyssna på även om det inte är en personlig favorit. Adrian Lux och Alesso är väl mina favoriter inom det skrået, om man nu måste välja sådana.

Hade dock hoppats att de skulle släppa Eminem...
Citera
2014-01-30, 12:06
Medlem
Kiltmannens avatar
Och där kom det officiella släppet
Citera
2014-01-30, 12:07
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumvilleSunrise
Fantastiskt tråkiga släpp, mest för att jag inte gillar house/EDM dock. Fast eftersom de ändå har den genren måste jag väl säga att det känns okej. Svensk mjuk-EDM går trots allt att lyssna på även om det inte är en personlig favorit. Adrian Lux och Alesso är väl mina favoriter inom det skrået, om man nu måste välja sådana.

Hade dock hoppats att de skulle släppa Eminem...
Detta var Dance-släppet som inte släpptes i December eller november eller när fan det var så oroa dig inte, det kanske kommer.

Halvtråkigt släpp tycker jag. Så många mainstream-artister . Riktigt tråkigt.
Citera
2014-01-30, 12:07
Medlem
kroxies avatar
Bråvallas facebook:

Den svenska housevågen sveper in – nu är det klart att Axwell ^ Ingrosso, Alesso, Otto Knows, Style of Eye och Adrian Lux kommer till Bråvalla i sommar!

Fortfarande bara Maiden som headlinear?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in