2014-01-29, 19:36
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Hittar honom för ca 38+ tyvärr. Verkar som det tåget redan gått..
vad menar du med att du hittar honom för 38+ ? han går för 28 eller förstår jag dig fel?
Citera
2014-01-29, 19:37
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresden
http://www.futhead.com/14/squads/5908722/ några invändningar ? har 30k över. funderar på verthongen, känns inte som om han täcker upp särskilt bra om jag ska bara ärlig :S vem hade ni tagit in istället ?

Kompany! Annars är Koscelny (stavning) riktigt prisvärd. Då kan du köpa ordentliga CM:s is
Citera
2014-01-29, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Kompany! Annars är Koscelny (stavning) riktigt prisvärd. Då kan du köpa ordentliga CM:s is
ok tips på cm's då :P ? tänkte på koscielny men han har inte så mycket str.. håller han ändå ?
Citera
2014-01-29, 19:42
Bannlyst
Citat:
ok tips på cm's då :P ? tänkte på koscielny men han har inte så mycket str.. håller han ändå ?
Absolut!
Fellaini och Cabaye är sjukt bra CMs! Fellaini är kung på huvudet och bra på resten. Cabayes passning är bättre än Iniestas! Han har även sjuuuka långskott
Citera
2014-01-29, 19:42
Medlem
antonaugustssons avatar
Ni som är bra på att skilla, övar ni någonting eller har ni det bara? Jag kan dom flesta finterna men använder mest basic skillmoves. Problemet är att jag skillmovsen i fel lägen. Någon som kan rekomendera hur jag ska öva på det? Jag strävar inte efter att bli en wannabe Ralle men vill bli lite bättre.

En sak till jag har svårt med. Jag har Ribery på VF positionen. Men när jag ska spela så blir kameravinkeln på ''fel sida'' för mig så får nästan aldrig till något skillmoves. Det blir som att Ribery springer mot mig hela tiden, vill hellre ha honom så att hanhar ryggen mot mig när jag skillar. Vet inte om ni fattar avd jag menar nu men finns det någon kamerainställning som ändrar det?
Citera
2014-01-29, 19:43
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:

Yaya! Men fram tills du har råd med honom skulle jag köra Ramires och Fella. Eriksen hamnar i dynghögen, Cabaye eller Wilshere funkar mycket bättre.

Yaya och Ramires så fort du har råd, ett riktigt radarpar som mosar det mesta

Jag lirade med Koscielny innan jag köpte Kompany och det funkade mer än bra.
Citera
2014-01-29, 19:47
Bannlyst
Någon som kan bygga ett lag åt mig med Falcao och Martinez som ST?
Tack på förhand!

Max 100k på xbox.
Citera
2014-01-29, 19:51
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Ni som är bra på att skilla, övar ni någonting eller har ni det bara? Jag kan dom flesta finterna men använder mest basic skillmoves. Problemet är att jag skillmovsen i fel lägen. Någon som kan rekomendera hur jag ska öva på det? Jag strävar inte efter att bli en wannabe Ralle men vill bli lite bättre.

Handlar till 100% om timing när du väl kan movesen med ögonbindel. Du får läsa spelet dessutom, om du ser att två backar stöter kan du stanna bollen och trycka in spaken så hoppar han jämfota mellan dem och tar bollen med sig, t.ex. Sen utlöser ju finter motreaktioner, om du ställer dig och gör överstegsfinter stöter motspelaren oftast och då kan du använda dig av en annan fint för att ta dig förbi. Väldigt mycket improvisation men det går att lära sig skill-kombinationer som funkar 7-8 gånger av 10.
Citera
2014-01-29, 19:54
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
vad menar du med att du hittar honom för 38+ ? han går för 28 eller förstår jag dig fel?

Ah skrev fel, menade 28 halvkul att skriva på paddan..

Lyckas du få iväg honom för 38?!
Citera
2014-01-29, 19:57
Medlem
Citat:
http://www.futhead.com/14/squads/5908722/ några invändningar ? har 30k över. funderar på verthongen, känns inte som om han täcker upp särskilt bra om jag ska bara ärlig :S vem hade ni tagit in istället ?
Kaboul/Koscielny
Citera
2014-01-29, 19:57
Medlem
Woooqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Ah skrev fel, menade 28 halvkul att skriva på paddan..

Lyckas du få iväg honom för 38?!
har lyckats fått sålt 3 st för 38 så typ 30 k i profit
Citera
2014-01-29, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson

En sak till jag har svårt med. Jag har Ribery på VF positionen. Men när jag ska spela så blir kameravinkeln på ''fel sida'' för mig så får nästan aldrig till något skillmoves. Det blir som att Ribery springer mot mig hela tiden, vill hellre ha honom så att hanhar ryggen mot mig när jag skillar. Vet inte om ni fattar avd jag menar nu men finns det någon kamerainställning som ändrar det?
att skilla är absolut inte någonting man "har". jag började lite smått med skills när 14 släpptes då jag var usel i 13. jag köpte ett skill-lag med taarabt, mcgeady mm och testade mig fram i single matches där motståndet inte är så seriöst alla gånger börja lära dig mcgeady spin, roulette och heel-to-heel imo (överstegare osv utgår jag från att du kan). därefter kan du börja med scoop turns, elastico osv. dessa kommer man långt med. när du fått in detta köper du ibra!

vill tillägga att jag heller inte tillhör skill-eliten direkt, men jag har blivit lite bättre iaf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in