Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Ni som är bra på att skilla, övar ni någonting eller har ni det bara? Jag kan dom flesta finterna men använder mest basic skillmoves. Problemet är att jag skillmovsen i fel lägen. Någon som kan rekomendera hur jag ska öva på det? Jag strävar inte efter att bli en wannabe Ralle men vill bli lite bättre.
En sak till jag har svårt med. Jag har Ribery på VF positionen. Men när jag ska spela så blir kameravinkeln på ''fel sida'' för mig så får nästan aldrig till något skillmoves. Det blir som att Ribery springer mot mig hela tiden, vill hellre ha honom så att hanhar ryggen mot mig när jag skillar. Vet inte om ni fattar avd jag menar nu men finns det någon kamerainställning som ändrar det?

att skilla är absolut inte någonting man "har". jag började lite smått med skills när 14 släpptes då jag var usel i 13. jag köpte ett skill-lag med taarabt, mcgeady mm och testade mig fram i single matches där motståndet inte är så seriöst alla gånger

börja lära dig mcgeady spin, roulette och heel-to-heel imo (överstegare osv utgår jag från att du kan). därefter kan du börja med scoop turns, elastico osv. dessa kommer man långt med. när du fått in detta köper du ibra!
vill tillägga att jag heller inte tillhör skill-eliten direkt, men jag har blivit lite bättre iaf