2014-01-29, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Finns många spelare som är roligare och bättre än Moreno, speciellt eftersom han har en oanvändbar nation och liga. Seriöst, Pique? "Det behöver inte vara dåligt bara för att det inte är 89+ ratings", nej absolut inte, men då ska det gärna vara användbara spelare också.
Använde nyss ett helt Barcelona lag, vann väl 80% an matcherna, vad som inte är spelbart för dig är inte detsamma för mig. Pique har magiska defensiva stats. Lär dig försvara så går det bättre och han är helt användbar för ALLA
Citera
2014-01-29, 19:19
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER-5
Någon som kan bygga ett Lag med IF Del Piero och Totti och Gerrard ? gärna lite andra legendarer om det går , Inga United spelare dock !

Detta är schysst

http://www.futhead.com/14/squads/5959223/
Citera
2014-01-29, 19:21
Medlem
bara jag som disconnectas från ut? jävla EA och deras buggar. Det är ju helt klart TOTW relaterat
Citera
2014-01-29, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Använde nyss ett helt Barcelona lag, vann väl 80% an matcherna, vad som inte är spelbart för dig är inte detsamma för mig. Pique har magiska defensiva stats. Lär dig försvara så går det bättre och han är helt användbar för ALLA
Du vet mycket väl att det pace är att föredra i backlinjen så försök inte få dig själv att framstå som en otroligt bra lirare bara för att du lirar med Pique. Han har även H/M i WRs, och högst medioker på huvudet.
Citera
2014-01-29, 19:22
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Griezmann ser väl rätt vass ut?

Luis är bästa brasse-vänsterbacken i min mening, och nu har han blivit ännu bättre. Moreno talar för sig själv, Griezmann och Lacazette likaså. Tycker om både Piqué och Turan då ena är en av spelets bästa försvarare och den andre en silkeslen dribbler med bra passningar. Toulalans NIF är väldigt stabil som CDM, en av de bättre på spelet enligt mig men han kanske är för slö för er smak?

Costil är väl ganska medioker med tanke på hans längd, Del Piero är väl bara intressant för att han är Del Piero, Aduriz hänger i backlinjen, Aquilani verkar helt ok men det finns bättre alternativ för en billigare peng. Sen verkar Bittencourt ganska bra och bronslirarna är det inget fel på.

Ett precis above-average TOTW enligt, eftersom de flesta lirarna är användbara
Citera
2014-01-29, 19:23
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:

Håller med myran. Pigue är helt slut, han hamnar i dynghögen tillsammans med Ferdinand och Demichelis.
Citera
2014-01-29, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Du vet mycket väl att det pace är att föredra i backlinjen så försök inte få dig själv att framstå som en otroligt bra lirare bara för att du lirar med Pique. Han har även H/M i WRs, och högst medioker på huvudet.
H/M betyder inte väldigt mycket, pace betyder mer.
David Luiz använder alla, han har pace men ingen defensiv. Jag gillar Pique, jag är nog även en hyfsat vass spelare, inte bäst. Men spelar i div och vinner titeln med jämna mellanrum
Citera
2014-01-29, 19:25
Medlem
nitinitis avatar
Det enda positiva med veckans totw är att det inte kommer öppnas så många packs så att priserna kommer gå upp. Äntligen kan man börja sälja av lite spelare och annat man har i klubben.
Citera
2014-01-29, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattumannen
Håller med myran. Pigue är helt slut, han hamnar i dynghögen tillsammans med Ferdinand och Demichelis.
Snälla nån hahah

Inte under Van Buyten också? "Han är ju iaf stark och bra"
Citera
2014-01-29, 19:28
Medlem
Vattumannens avatar
Citat:
Snälla nån hahah

Inte under Van Buyten också? "Han är ju iaf stark och bra"

Van Buyten har iaf sex appeal
Citera
2014-01-29, 19:33
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
vad säger ni om IF verratti? håller på med honom nu säljer dom för runt 38 k

Hittar honom för ca 38+ tyvärr. Verkar som det tåget redan gått..
Citera
2014-01-29, 19:35
Medlem
http://www.futhead.com/14/squads/5908722/ några invändningar ? har 30k över. funderar på verthongen, känns inte som om han täcker upp särskilt bra om jag ska bara ärlig :S vem hade ni tagit in istället ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in