2014-01-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
tråkigt totw

inga pl spelare..

Knappast konstigt då det var FA-cupen förra helgen..
Citera
2014-01-29, 16:17
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
tråkigt totw

inga pl spelare..
Denna omgångens PL matcher kommer räknas till nästa veckas TOTW. Så ex Sturridge lär få en IF nästa vecka.
Citera
2014-01-29, 16:19
Medlem
Citat:
tråkigt totw

inga pl spelare..
testa lite roliga spelare istället, Dayro Moreno kan jag bara säga är helt jävla sjukt bra, som NIF då.
Lacazette ser riktigt rolig ut också. Felipe Luis kan ju va något för Brasilien svettarna också.
Citera
2014-01-29, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Denna omgångens PL matcher kommer räknas till nästa veckas TOTW. Så ex Sturridge lär få en IF nästa vecka.

Säker på det? Inte så att helgens matcher räknas till nästa veckas TOTW?
Citera
2014-01-29, 16:23
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
testa lite roliga spelare istället, Dayro Moreno kan jag bara säga är helt jävla sjukt bra, som NIF då.
Lacazette ser riktigt rolig ut också. Felipe Luis kan ju va något för Brasilien svettarna också.

Började nästan gråta av lycka när jag såg Dayro. Fyfan vilket monster han är, blir lätt att köpa honom om han inte blir omänskligt dyr. 40k max va?
Citera
2014-01-29, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Säker på det? Inte så att helgens matcher räknas till nästa veckas TOTW?
Tisdags matcher i alla ligor blir en vecka efter, Alexis Sanchez prestation i El Clasico är ett exempel
Citera
2014-01-29, 16:25
Medlem
marcmarocs avatar
Alltså det här spelet!

Vad är meningen med att spela och trada så mycket så man har i råd med dyra spelare när det blir något jävla uppenbart handikapp när man lirar med bra spelare eller IF´s.

Sen att det blir offside bara man spelar hemåt och passar uppåt varje jävla gång. Det är ju inte realistiskt. Inte fan står Aguero offside på fel planhalva varje gång backarna rensar och spelar uppåt IRL. Vilken jävla miss av fifa. Fifa 14 går ju till historien som ett jävla skämt.

Hoppas det är bättre på nya generationens konsoler sen får vi hoppas att Fifa 15 blir bättre.
För på fifa 14 straffas man om man är lite duktigare än motståndaren. Det är ju knas.

Dom som påstår att det inte finns handikapp i spelet förnekar väl förintelsen med.
Citera
2014-01-29, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Började nästan gråta av lycka när jag såg Dayro. Fyfan vilket monster han är, blir lätt att köpa honom om han inte blir omänskligt dyr. 40k max va?
Eftersom hans sketna liga så kan du räkna med 10-15k, jag skojar inte.
Citera
2014-01-29, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marcmaroc
Alltså det här spelet!

Vad är meningen med att spela och trada så mycket så man har i råd med dyra spelare när det blir något jävla uppenbart handikapp när man lirar med bra spelare eller IF´s.

Sen att det blir offside bara man spelar hemåt och passar uppåt varje jävla gång. Det är ju inte realistiskt. Inte fan står Aguero offside på fel planhalva varje gång backarna rensar och spelar uppåt IRL. Vilken jävla miss av fifa. Fifa 14 går ju till historien som ett jävla skämt.

Hoppas det är bättre på nya generationens konsoler sen får vi hoppas att Fifa 15 blir bättre.
För på fifa 14 straffas man om man är lite duktigare än motståndaren. Det är ju knas.

Dom som påstår att det inte finns handikapp i spelet förnekar väl förintelsen med.
alltid lika kul när folk skriver av sin ilska här på fb
Citera
2014-01-29, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
jag med, så jävla nice asså! köpte hans NIF igår, hans IF ska lätt köpas! 40k max indeed, tror fan nästan på under 20k?
Citera
2014-01-29, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
jag med, så jävla nice asså! köpte hans NIF igår, hans IF ska lätt köpas! 40k max indeed, tror fan nästan på under 20k?
ett roligt lag som man råkar ha legande i klubben som det blir kul att testa honom i till singelmatcher!

Gjorde laget för några månader sen: http://www.futhead.com/14/squads/1976068/
Citera
2014-01-29, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
ett roligt lag som man råkar ha legande i klubben som det blir kul att testa honom i till singelmatcher!

Gjorde laget för några månader sen: http://www.futhead.com/14/squads/1976068/
intressant lag

köpte hans NIF igår sjukt nog, har dock inte hunnit testa honom än.
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=hXe1pISFbrkE:360
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in