2014-01-29, 15:39
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Eh va? När man pricebumpar så budar man på sina egna spelare från ett annat konto. Så tror inte det är pricebump som ligger bakom det Kanske någon vänlig person som ville skänka bort 200k

Prisbump måste inte vara för egen vinst. Såg en streamer som massa troll försökte jävlas med, dvs. varje gång han körde open-bid så budade någon över och tvingade honom till lite dyrare BINs hela tiden. Då körde han en prisbump på ett random kort och en unge började grina i chatten för att han budat över och betalade typ 380k för Suarez.
Citera
2014-01-29, 15:41
Medlem
AstmaShocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Sådana saker tänkte jag inte ens på..Men håller med dig om det du säger.. ingen som matar inlägg längre, känns som pace och bollkontroll blivit en viktigare faktor på Next Gen.. Ja försvarare är svårare..vilket är kul.. misstajmar du en nick så gör en spelaren det också, iallafall i vissa fall..
Hörnor och inlägg över lag är inte alls lika effektivt längre.. sen tycker jag spelarna gör mycket fler löpningar nu också.. i synnerhet ytterbackarna har en tendens att vara mer delaktiga i anfallen...
Jupp, anfallare som Suarez och Neymar är äntligen bättre än Benteke och Lukaku
Citera
2014-01-29, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Förtydligar frågan lite. Kommer dom släppa nya HP-packs samtidigt som IF släpps kl 19? Eller släpper dom HP nu mellan 16-17 och sedan slutar så man blir tvungen att köpa vanliga paket?

Kanske svårt att veta, men om man nu kollar tillbaka på tidigare onsdagar.

Sitter med rätt mycket gröna coins och ett jäkla kli i fingrarna!
Vad fan är HP?
Citera
2014-01-29, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstmaShock
Jupp, anfallare som Suarez och Neymar är äntligen bättre än Benteke och Lukaku

definitivt tycker dock Suarez var sjukt bra på PS3 också
Citera
2014-01-29, 15:43
Medlem
Så bra dessa herrar är tillsammans, alltid på rätt plats i straffområdet. Helt otroligt bra runt området också.

Vieri 40 matcher, 57 mål & 18 assist
Inzaghi 10matcher, 14 mål, 4 assist

Har koll på hur vieri ska användas nu när man spelat lite med han, och med inzaghi kan de inte bli sämre med känns de som.

Kör just nu med: www.futhead.com/14/squads/5945776/
Testat ett par formationer men denna funkar kanon för mig just nu.
Funderar på IF pogba eller IF Vidal, någon som testat dessa i mer än 40+ matcher? Vem skulle ni föredragit?

Tacksam för svar
Citera
2014-01-29, 15:45
Medlem
Jonteffss avatar
Citat:
Eh va? När man pricebumpar så budar man på sina egna spelare från ett annat konto. Så tror inte det är pricebump som ligger bakom det

Därför jag skrev råkade! Antar att någon skulle pricebumpa sin egna Hazard, men gjorde det på min ist!
Citera
2014-01-29, 15:48
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03
Vad fan är HP?

health pack!

Nej.. Happyhour-packs
Citera
2014-01-29, 15:55
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuthora
ligger o svävar i division 2... börjat ruttna på mitt lag lite har spelat Premier League ända sen division 10...

om jag säljer av alllt jag har borde jag ligga på 1.2 miljoner....... kan någon hjälpa mig?? lag som klarar topp divisionerna...

har kört 41212 hela tiden men kan nog byta formationen till nått annat
http://www.futhead.com/14/squads/5153033/ kan verklgen tipsa om detta. Sjukt stabilt lag. Släpper in sjukt lite mål medans jag gör massa mål. Är inne i en sjuk win-streak med det laget, har 11 raka vinster.
Citera
2014-01-29, 16:03
Medlem
Citat:
http://www.futhead.com/14/squads/5153033/ kan verklgen tipsa om detta. Sjukt stabilt lag. Släpper in sjukt lite mål medans jag gör massa mål. Är inne i en sjuk win-streak med det laget, har 11 raka vinster.
vilken division spelar du ?? kan man välja någon annan än kaboul han är ju ganska värdelös
Citera
2014-01-29, 16:06
Medlem
htsolna08s avatar
tråkigt totw

inga pl spelare..
Citera
2014-01-29, 16:07
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
vilken division spelar du ?? kan man välja någon annan än kaboul han är ju ganska värdelös
Är i tvåan men spelar bara turneringar, mycket roligare att spela det.

Härligt med Lacazette och Moreno som IF
Citera
2014-01-29, 16:09
Medlem
badibangas avatar
Citat:

http://www.futhead.com/14/squads/5947289/ du kan göra så om du inte vill ändra allt för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in