1. Det är dem inte heller. Jag tycker alla partier är ungefär lika och innehar lika mycket skandaler. Det är männskligt att begå misstag. Det enda parti jag kan se bete sig värre än andra dock är vänstern som inte gör upp med sin historia eller fördömmer våld och låter mordhotare och dylikt sitta kvar på viktiga poster.
2. SD står utanför sjuklövern eller anser du att dem är bästa kompisar led Löfven, Reinfeldt M.F?
Ja SD är räddningen för Sverige, tyvärr kommer hjälpen försent och i för liten omfattning för att kunna påverka tillräckligt. Tänk Titanic, och så kommer det en liten 5-mannars fiskarbåt 7 dagar senare.. Det är ju en hjälp med till hur stor nytta? Bättre vore såklart om flera stora fartyg anlänt direkt. - Alltså bättre vore om SD utvecklats snabbare, fått 40-50% redan på 90-talet. - Och ja, Sverige håller på att gå under då antalet brott ökat med 800% sedan 1975, vi har åkt ner 20 platser på välfärdslistan och fortsätter att sjunka, vår ekonomi är kraftigt försämrad sedan 70-talet, arbeten, skolan, omsorgen m.m. Vad är det om vi inte är på väg mot en undergång? Hur kommer det sig att Finland klarar sig så mycket bättre nu trots att vi var så mkt bättre på 70-talet?
3. Mig veterligen har man aldrig slagits, däremot tog tre unga killar en gång upp ett järnrör för att försvara sig vid en eventuell attack innan de kommit in i riksdagen.Klart det såg illa ut men håll dig till vad det faktiskt var.
4. Personer som utrycker rasistiska åsikter förekommer i ALLA partier. Positivt är dock att hos SD åker dessa personer ut med huvudet före vilket inte kan sägas om alla andra partier som gärna bara sopar det under mattan. Och hos exempelvis vänstern låter ju brottsdömda mordhotande personer sitta kvar på tunga poster.
5. Mig veterligen har SD ALDRIG iallafall sedan tidigt 90-tal inte sammarbetat med en enda högerextremist. Däremot vänstern sammarbetar med exempelvis AFA och dylika grupperingar, samt aftonbladet.
6. Källa?

Du är helt otrolig...... Jag AVSKYR nazism och SD är LÅNGT ifrån nazister.
7. Mig veterligen har SD aldrig bidragsfuskat, däremot andra partier gör det i stor omfattning och ofta. Kom tillbaka när du har bevis eller minsta lilla som faktiskt tyder på att SD bidragsfuskat.
8. Alla partier "toppstyr" och SD är inte värre än något annat parti. Det är så det fungerar eller hur vill du att ett parti ska skötas ska alla som röstar på partiet få vara med och bestämma allt som görs? Någonstans får man dra en gräns och SD låter alla sina medlemmar rösta i många olika frågor och komma med förslag varje år under sina landsdagar. I övrigt så är de självklart att "toppen" styr partiet precis som hos alla andra partiet?
9. Är det inte bra att man är hård och utesluter tvivelaktiga medlemar som hyser en ovärdig människosyn eller odemokratiska åsikter? - Jag tycker andra partier ska bli lika hårda som SD.
10. Haha alla partier skyller ifrån sig hela tiden? Men mig veterligen händer det inte särskilt ofta hos SD.
11. Källa? Vad i hela friden grundar du det på?
12. Det har du all rätt att tycka

Precis som jag har all rätt att tycka att en röst på 7-klövern är katastrof. kram på dig och ha en trevlig dag.