2014-01-29, 08:41
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapkillah
Fan va du hypar dom, stabila osv osv.. Om dom va stabila eller som du säger skulle dom iaf inte få så mycket stryk som dom gjorde? Helt ärligt? Jag bryr mig inte egentligen men sluta gör dom till någon annat än dom är, tack.

ps: av vem är dom upbackade? hattarna är inte så glada över dom
Vilka fick stryk??? Kakmonsterna fick riktigt av romano så att dom skit i byx så ta du och fantisera nån annan stans fjanten. Dom behöver inte BMC för att klippa Kakmonsterna' testa så får du se.
Men sådana som dig ser man inte på fältet' utan sådana sitter just vid datorn och spelar allan.
Citera
2014-01-29, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Vilka fick stryk??? Kakmonsterna fick riktigt av romano så att dom skit i byx så ta du och fantisera nån annan stans fjanten. Dom behöver inte BMC för att klippa Kakmonsterna' testa så får du se.
Men sådana som dig ser man inte på fältet' utan sådana sitter just vid datorn och spelar allan.

Gubben, det är riktigt synd om dig. Att du slickar röv på bmc & supporters är ingen nyhet men sluta snacka gojja. När fick bc stryk av romano ? Sluta me dina mangaz fasoner, prata fakta istället. Man ser inte mig på fältet det har jag ej påstått men dig ser man absolut inte på fältet
Citera
2014-01-29, 17:29
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Gubben, det är riktigt synd om dig. Att du slickar röv på bmc & supporters är ingen nyhet men sluta snacka gojja. När fick bc stryk av romano ? Sluta me dina mangaz fasoner, prata fakta istället. Man ser inte mig på fältet det har jag ej påstått men dig ser man absolut inte på fältet
Är det nån som språkar skit 'så är det du fjanten. Du kan få se mig när du vill. Är du en av kakmonstren? Nä sluta nu och visa dig stor. Och undrar vem som slicka röv? passande nu när bc skit i byx
Citera
2014-01-29, 20:24
Bannlyst
Citat:

Berätta mer när blattarna mosa tattarna
Citera
2014-01-29, 21:39
Medlem
Citat:
Är det nån som språkar skit 'så är det du fjanten. Du kan få se mig när du vill. Är du en av kakmonstren? Nä sluta nu och visa dig stor. Och undrar vem som slicka röv? passande nu när bc skit i byx

På ditt sätt och svara ser man att din IQ ligger på väldigt låg nivå. Jag behöver inte visa mig stor jag har heller ej påstått att jag är stor. Jag säger bara ren fakta mina närmaste polare var vittnen till nå av händelsen lilla gubben Jag slickar absolut inte röv jag säger bara det jag vet. Dom fick stryk 3 gånger under 2 dagar, gick sköt en kille som var den enklaste måltavlan och som inte är någon medlem. Ja mm det visar för mig som är en vanlig invånare att dina "bröder" är hårdingar. Sen bet en av dom gräs och plötsligt blev hälften plötsligt xteam. Ja du, säg vad du har o säga och vad du vill dessutom det ändrar inte min åsikt av saken.
Citera
2014-01-31, 09:57
Medlem
Milo.Minderbenders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milo.Minderbender
http://na.se/nyheter/orebro/1.2281351-fem-fran-black-cobra-begars-haktade

Hotel Royal (Plaza Hotel) i Örebro kopplas till Black Cobra i flera artiklar i nerikes allehanda.
Plaza ägs av en man som heter Peter Litchell.

Nu har det dykt upp ett nytt namn från Sollentuna i samband med Hotell Plaza.
Citat:
Från den 1 december i fjol arrenderar Burak Greceker det som en gång var Plaza Hotel. Han driver ett litet hotell och vandrarhem i Sollentuna under namnet Angora.
– Jag har inget med deras affärer att göra, säger han om tvisten mellan Litchell och Kurt. Han säger sig heller inte ha några kopplingar till medlemmar i det kriminella gäng som huserat i hotellet under en längre tid.
http://na.se/nyheter/orebro/1.2364691-vill-servera-lunch-i-gamla-plaza-utan-tillstand

Burak driver Angora i Sollentuna och där har det förekommit påståenden om sexuella trakasserier och kriminella personer.
Citat:
“anna”
1 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den maj 28 2012

kom en person som presentera sig som burak gerceker.. och frågade om sexuella tjänster han va en riktig drägg ..skumma och kriminella personer på stället avråder folk att åka dit..
http://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g1057696-d3150109-Reviews-Hotell_Angora-Sollentuna.html

Finns det kända kopplingar mellan Burak och organiserade kriminella?
Citera
2014-01-31, 15:08
Medlem
glints avatar
Plaza Hotel bytte namn till Hotel Royal i höstas.
Nu har de bytt igen och heter Hotel Angora. De har verkligen lyckats med att få hotellet att se fint ut genom att sätta upp neonskylar som blinkar i skyltfönstren. Aldrig satt en fot där så vet inte mer än att det har skrivits mycket om Peter Litchel i tidningarna, mest om olika tvister han har varit med om.

Såg att de nu har fått en review på tripadvisor

trip advisor

Där får hotellet de bästa utmärkelserna ett hotell kan få av någon som bara har lämnat en review någonsin. “Fantastiskt bra hotell!”

Men om Burak har några kopplingar till organiserade kriminella kan jag inte uttala mig om, bara gissa.
Citera
2014-01-31, 15:57
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
På ditt sätt och svara ser man att din IQ ligger på väldigt låg nivå. Jag behöver inte visa mig stor jag har heller ej påstått att jag är stor. Jag säger bara ren fakta mina närmaste polare var vittnen till nå av händelsen lilla gubben Jag slickar absolut inte röv jag säger bara det jag vet. Dom fick stryk 3 gånger under 2 dagar, gick sköt en kille som var den enklaste måltavlan och som inte är någon medlem. Ja mm det visar för mig som är en vanlig invånare att dina "bröder" är hårdingar. Sen bet en av dom gräs och plötsligt blev hälften plötsligt xteam. Ja du, säg vad du har o säga och vad du vill dessutom det ändrar inte min åsikt av saken.
Du fjanten' han som fick bita gräs tillhörde inte romano men däremot så var han utav resandefolket. Men det innebär inte att han är med romano. Tyvärr är det så att romano får ta massa skit för andra resande ställer till det' som går och skriker att dom är med romano. Så sitt inte och vräk ut massa skit som du inte vet ett skvatt om.
Citera
2014-02-01, 04:55
Medlem
Citat:
halloj, man undrar som utomstaende om halva romano gick till xteam eller inte
resten verkar ni kanske vara overens om
Citera
2014-02-01, 09:39
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
halloj, man undrar som utomstaende om halva romano gick till xteam eller inte
resten verkar ni kanske vara overens om
Nej det gjorde dom inte. sen att nån gick över är ju skit samma. Dom bär ju samma färger och färgerna är det som gäller om du så är tattare turk svensk o.s.v. så är färgerna allt.
Senast redigerad av Hollyd 2014-02-01 kl. 09:42.
Citera
2014-02-04, 12:09
Bannlyst
Nu är kick off till salu kolla blocket
Citera
2014-02-04, 23:41
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Nu är kick off till salu kolla blocket

Har de vart sedan mitten på december