• 1
  • 2
2014-01-28, 17:54
Medlem
Festade i helgen och jag blev bjuden på kola. Tog några linor men jag kände inte av någonting. Kanske lite piggare men inte mer än så. Sen var de några som satt och drog i sig 3meck. Bara hört talas om det innan och tackade nej, men kände strax efter att varför inte. Tog en liten lina, kände ingenting. Andra linan brände sönder näsan. Tredje likaså. Efter fjärde spydde jag och sen blev jag pigg och pratig.
Kunde inte sova men var ändå seg. Tidigare på kvällen hade jag tagit ca 100 mg tramadol och 4-500 mg lyrica. Lite alkohol. Ett par cider ungefär.

Aldrig tagit något innan och nu i efterhand börjar jag undra om jag hade kunnat dö. !?
Citera
2014-01-28, 18:01
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9006
Festade i helgen och jag blev bjuden på kola. Tog några linor men jag kände inte av någonting. Kanske lite piggare men inte mer än så. Sen var de några som satt och drog i sig 3meck. Bara hört talas om det innan och tackade nej, men kände strax efter att varför inte. Tog en liten lina, kände ingenting. Andra linan brände sönder näsan. Tredje likaså. Efter fjärde spydde jag och sen blev jag pigg och pratig.
Kunde inte sova men var ändå seg. Tidigare på kvällen hade jag tagit ca 100 mg tramadol och 4-500 mg lyrica. Lite alkohol. Ett par cider ungefär.

Aldrig tagit något innan och nu i efterhand börjar jag undra om jag hade kunnat dö. !?

Man ska aldrig säga aldrig, men tror inte det var någon fara på dom doserna.
Mvh
Citera
2014-01-28, 18:05
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Menar du 3-MEC eller 3-MMC? Att blanda tramadol och empathogener är inte speciellt bra.
Citera
2014-01-28, 18:15
Medlem
3-MEC! Vad är det!?
Citera
2014-01-28, 18:18
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
3-MEC! Vad är det!?

3-MEC är 3-MEC, inte svårare än så. Det är en empathogen och en väldigt ny substans, dvs det finns ingen forskning om den. Låt bli att blanda om du inte har en aning om vad det är du håller på med, om du inte har en önskan att dö.

Man kan i väldigt hårda drag säga att 3-MEC är som MDMA om man vill ha något att gå efter när man ska kolla om en blandning är OK eller inte. Det är fortfarande inte tillräckligt när det gäller så pass nya substanser dock.

Vill du ha mer läsning: http://bluelight.org/vb/archive/index.php/t-540534.html
Senast redigerad av kamouflagekorv 2014-01-28 kl. 18:21.
Citera
2014-01-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
3-MEC är 3-MEC, inte svårare än så. Det är en empathogen och en väldigt ny substans, dvs det finns ingen forskning om den. Låt bli att blanda om du inte har en aning om vad det är du håller på med, om du inte har en önskan att dö.

Man kan i väldigt hårda drag säga att 3-MEC är som MDMA. Vill du ha mer läsning: http://bluelight.org/vb/archive/index.php/t-540534.html

Jag fick höra att det innehåller mdpv och de jag är rädd för. Jag ville ha en kick inget annat. Men jag får ju aldrig det tydligen.
Citera
2014-01-28, 18:23
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Jag fick höra att det innehåller mdpv och de jag är rädd för. Jag ville ha en kick inget annat. Men jag får ju aldrig det tydligen.

Dom snackar skit. 3-MEC är 3-MEC, annars är det bankat med något. Du tycker det är värt att dö för en kick?
Citera
2014-01-28, 18:32
Medlem
Citat:
Dom snackar skit. 3-MEC är 3-MEC, annars är det bankat med något. Du tycker det är värt att dö för en kick?

Nej. Men okej, nästa fråga. Kan man ta överdos på ladd så man dör eller måste uppsöka sjukhus? Tänkte på tjack, det kan man inte dö av.
Citera
2014-01-28, 19:18
Medlem
Vattenspridares avatar
Citat:
Nej. Men okej, nästa fråga. Kan man ta överdos på ladd så man dör eller måste uppsöka sjukhus? Tänkte på tjack, det kan man inte dö av.
Nej, man kan verkligen inte dö på tjack...
Citera
2014-01-28, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspridare
Nej, man kan verkligen inte dö på tjack...

Nej det är väldigt svårt att göra det. Men du kanske inte är så informerad om det.
Citera
2014-01-28, 20:04
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Nej det är väldigt svårt att göra det. Men du kanske inte är så informerad om det.

Klart du kan dö av tjack. Att det är svårt kan jag hålla med om men vill man så är det inte omöjligt.
Citera
2014-01-28, 20:12
Medlem
Citat:
Klart du kan dö av tjack. Att det är svårt kan jag hålla med om men vill man så är det inte omöjligt.

Oftast däckar man bara vid en överdos, väldiga mängder behövs för att dö. Men fortfarande , vad händer vid en överdos på ladd?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in