2014-01-26, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tessx
Vad tycker ni om Armani code for men är det nåt att ha?

Sådana här frågeställningar är alltid lika svåra, trots allt du (antar jag) som ska bära doften. Frågar du härinne kommer du få ett subjektivt svar, och enligt mig är Armani Code en väldigt tråkig doft, som dessutom är väldigt populär. Många bär den och känner igen doften.
Det behöver inte vara dåligt för det, tycker man om dessa faktorer och själv tycker om doften är det bara att köra på. Personligen skulle jag aldrig bära den.
Senast redigerad av Ritinkin 2014-01-26 kl. 22:48.
Citera
2014-01-26, 22:38
Medlem
irrblosss avatar
Jag tycker Code är en av de bättre "populära" dofterna. Tyvärr överdoseras den av yngre herrar vilket leder till äckelkänslor även i mindre mängd, eftersom man blir påmind om dessa överdoserare.
Citera
2014-01-27, 22:42
Medlem
NirvanAs avatar
Kan man köpa sådana små rör med sprayfunktion i Sverige någonstans? Behöver bara ett egentligen, helst åtminstone 5ml... eller var är närmaste ställe isf?
Citera
2014-01-28, 05:55
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Kan man köpa sådana små rör med sprayfunktion i Sverige någonstans? Behöver bara ett egentligen, helst åtminstone 5ml... eller var är närmaste ställe isf?

Tror eBay är det smidigaste alternativet.
Citera
2014-01-28, 07:34
Medlem
Anon2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Namnet eBay förnkippar jag generellt med kopior.
Skulle aldrig i mitt liv beställa någonting från eBay, speciellt inte parfym, det är som att be om att få en kopia.
Citera
2014-01-28, 08:30
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Namnet eBay förnkippar jag generellt med kopior.
Skulle aldrig i mitt liv beställa någonting från eBay, speciellt inte parfym, det är som att be om att få en kopia.

Jag uppfattade det som att han sökte tomma behållare och inget annat.
Senast redigerad av LaCucaracha 2014-01-28 kl. 08:36.
Citera
2014-01-28, 12:06
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
eBay är aldrig smidigt, tänkte något enklare alternativ.. finns det alltså inga i Sverige? Så jävla dåligt, underviker helst eBay alltså...
Citera
2014-01-28, 12:23
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
eBay är aldrig smidigt, tänkte något enklare alternativ.. finns det alltså inga i Sverige? Så jävla dåligt, underviker helst eBay alltså...

Köper man från England brukar det gå rätt snabbt. Du kan ju köpa ett hundratal från Kina annars och börja sälja
Citera
2014-01-28, 14:59
Medlem
karlsoons avatar
Har någon av er varit nervös inför att ni ska spruta på er en parfym? Jag trodde inte att det var möjligt fram tills igår när det kom ett paket till mig. Jag skulle spruta på mig parfymen som jag såklart visste skulle innebära att många gamla minnen kom tillbaka från speciella upplevelser i mitt liv.Jag trodde inte ens att den gick att få tag på längre.

Jag sprutade sedan på mig parfymen och allt kändes överasskande positivt,trots att jag var lite orolig innan, jag lutade mig sedan tillbaka i soffan och drömde mig bort för att sedan ha en liten nostalgikväll med mig själv. Helt fantastiskt egentligen. Doften i sig är inte speciellt märkvärdig förutom att den luktar gott, Sergio Tacchini- Ozone
Citera
2014-01-28, 17:35
Medlem
Fittsaft85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Har någon av er varit nervös inför att ni ska spruta på er en parfym? Jag trodde inte att det var möjligt fram tills igår när det kom ett paket till mig. Jag skulle spruta på mig parfymen som jag såklart visste skulle innebära att många gamla minnen kom tillbaka från speciella upplevelser i mitt liv.Jag trodde inte ens att den gick att få tag på längre.

Jag sprutade sedan på mig parfymen och allt kändes överasskande positivt,trots att jag var lite orolig innan, jag lutade mig sedan tillbaka i soffan och drömde mig bort för att sedan ha en liten nostalgikväll med mig själv. Helt fantastiskt egentligen. Doften i sig är inte speciellt märkvärdig förutom att den luktar gott, Sergio Tacchini- Ozone

Samma sak med Diors Fahrenheit för mig. Just nu har jag en jobbig tid i livet så jag vill helst inte bli påmind av mina perfekta ungdomstid
Citera
2014-01-28, 17:46
Medlem
dantisens avatar
Citat:

Hittade det du söker på coolstuff dock inte jättebilligt jämfört med ebay och liknande men mycket snabbare leverans.
http://www.coolstuff.se/Travalo_Parfymrefill
Citera
2014-01-28, 17:49
Medlem
Läste på Fragrantica att Farenheit Absolute har blivit "discontinued", alltså har slutat att produceras.
Tråkigt för en så trevlig parfym.
Senast redigerad av Ritinkin 2014-01-28 kl. 17:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in