Citat:
Ursprungligen postat av
Wheretheslimelive
Läs tråden, det står rätt mycket om blattar, invandrare, judar m fl.
SD älskar ju offerkoftan, så då är väl allt i sin ordning? Sen går det inte att komma ifrån att SD är ett rasistiskt och fascistiskt parti med rötter i och fortsatta kopplingar till nynazismen och våldsamma högerextremistiska rörelser. Partiledaren gick med när man hade uniform, Björn Söder m fl har uttalat sig positivt om nazistiska aktioner med mera. Men försvara din sekt du.
Hur många av dom representerar Sverigedemokraterna, tror du?
Den s k "offerkoftan" är något ni har gett Sverigedemokraterna, vilket du otroligt nog misslyckas med att förstå. Tacka fan för att folk blir förbannade när ett demokratiskt valt parti hela tiden blir attackerade från alla håll och kanter och när självaste statsministern rättfärdigar våld mot partiets företrädare. När man slutar behandla partiet annorlunda så försvinner också offerkoftan. 1+1, du vet?
Jag är hur nyfiken som helst på vad som är rasistiskt med SDs politik. Kan du inte förklara det för mig? Grejen är att jag har ställt den här frågan till alla som kommit med dessa anklagelser, och under de 7 åren jag har varit aktiv i partiet så har jag aldrig fått ett svar på den frågan. Men vi försöker igen!
Anledningen till att folk inte ser det här som en särskilt stor grej är följande;
1. SD-sympatisörer har absolut noll tillit till svensk media och allt vad det innebär.
2. Det finns inga andra partier som tar tag i samma frågor som Sverigedemokraterna, och en "skandal" som detta lär ju knappast få Ove, 57, att plötsligt älska mångkultur.
Allt det här är ett direkt resultat av hur jävla misskött det här landet är och det fruktansvärda debattklimatet vi har i Sverige. Vad sägs om lite självkritik emellanåt?