2013-12-11, 20:11
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bara Glad
Serverar mAx hamburgare på morgonen? Har sett att de börjat med mackor och sånt men vill ju inte ha det. Runt 9..

Hm, bra fråga. Beros på lite vilken stad du syftar på?
Citera
2013-12-19, 06:51
Medlem
Efter 10 är det vanliga hamburgare. Har inte sett någon Max som har annat än frukostmeny innan dess. Vet dock inte hur Arlanda har det.
Citera
2014-01-18, 17:32
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikeplektrum
Efter 10 är det vanliga hamburgare. Har inte sett någon Max som har annat än frukostmeny innan dess. Vet dock inte hur Arlanda har det.

City restaurangerna i Stockholm har iaf.
Citera
2014-01-26, 11:11
Medlem
kuddenchristos avatar
Håller ni med om att Max hamburgare är ganska söliga jämfört med McDonalds och Burger Kings hamburgare? Jag tycker i alla fall att det lätt blir kladdigt när jag äter en Max-burgare.

Citat:
Ursprungligen postat av A.Chigurh
Så i det stora hela, vad tycker ni är för och nackdelarna med denna kedja?
En nackdel är att man måste vänta så länge för att de lagar burgarna på beställning.

En fördel är att de flesta av Max hamburgare är riktigt goda.
Senast redigerad av kuddenchristo 2014-01-26 kl. 11:15.
Citera
2014-01-27, 10:54
Medlem
Poke53281s avatar
Jag vet inte om det bara är mej, men...

...tycker att MAX burgare inte smakar så gött längre. Dom är ofta torra, tråkiga och inte alls som på bilden, ofta platta och inte färdiggrillade, och pommes frites är ofta våta med fett, översaltade och inte gyllen bruna och såsom pommes bör vara.

När jag kom till Sverige, så var MAX burgaren något av det godaste jag hade smakat här i landet. Nu smakar det bara som en nedkörd McDonalds i en USA forort.

Skärpning MAX!
Citera
2014-01-27, 12:55
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poke53281

...tycker att MAX burgare inte smakar så gött längre. Dom är ofta torra, tråkiga och inte alls som på bilden, ofta platta och inte färdiggrillade, och pommes frites är ofta våta med fett, översaltade och inte gyllen bruna och såsom pommes bör vara.

När jag kom till Sverige, så var MAX burgaren något av det godaste jag hade smakat här i landet. Nu smakar det bara som en nedkörd McDonalds i en USA forort.

Skärpning MAX!
Jag tycker att Burger Kings och McDonalds kött är torrare än Max kött.
Citera
2014-01-27, 12:59
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poke53281

Skärpning MAX!

Har du testat äta på olika MAX-restauranger? Testade själv äta på en nyöppnad MAX förut och jag tyckte att deras mat smakade mycket fräschare.
Citera
2014-01-27, 13:01
Medlem
kuddenchristos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Har du testat äta på olika MAX-restauranger?
Jag har ätit på tre olika MAX-restauranger, men märkte ingen skillnad.

Citat:
Testade själv äta på en nyöppnad MAX förut och jag tyckte att deras mat smakade mycket fräschare.
Var var det?
Citera
2014-01-28, 11:38
Medlem
heman86s avatar
Max har tappat det totalt tycker jag. Sista två åren så har burgarna blivit alltmer smaklösa och dem ser inte alls aptitliga ut längre. Ta Orginalburgaren som exempel, den serveras nu dränkt i dressing, oftast ljummen eller till och med kall. Brödet är allt annat än gott och vad fan har hänt med själva köttet? Det finns ju inte ens tuggmotstånd? Max var bra för några år sedan men nu är till och med Sibylla bättre.
Citera
2014-01-28, 11:53
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heman86
Max har tappat det totalt tycker jag. Sista två åren så har burgarna blivit alltmer smaklösa och dem ser inte alls aptitliga ut längre. Ta Orginalburgaren som exempel, den serveras nu dränkt i dressing, oftast ljummen eller till och med kall. Brödet är allt annat än gott och vad fan har hänt med själva köttet? Det finns ju inte ens tuggmotstånd? Max var bra för några år sedan men nu är till och med Sibylla bättre.

Håller med, dom har blivit för giriga nu, har fan snart mer ställen i storstäder än mcdonalds eller burger alla smakar mer eller mindra lika illa nuförtiden ändå...
Citera
2014-01-28, 12:08
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heman86

Kan hålla med där, men fortfarande är MAX och BurgerKing bäst.
Citera
2014-01-28, 12:11
Medlem
heman86s avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in