Citat:
Ursprungligen postat av
NorthPort
Har sagt det förut, men för min riksdagsrösts vidkommande är den tragiska sanningen att jag faktiskt fullständigt skiter i om SD till 100% består av skurkar, om de trots allt vill vara med och rädda Sverige från det helvete vi har hamnat i. Så illa är det verkligen idag. Jag ser helt enkelt sjuklöverns perverterade experiment mot vårt land som betydligt värre jämfört med något som eventuellt kan tänkas finnas i Jimmys garderob. I slutändan är det ändå inte Jimmy som direkt kommer att förändra mycket utan de övriga partierna när de väl insett vad som måste göras.
Läser inte AB så får nog vänta på exakt hur allvarligt det blir innan man säger mer.
Ungefär min tanke med. Ska jag rösta på skurkar kan jag lika gärna rösta på skurkar som jag vet kommer bete sig skurkaktigt, men som iaf kommer slåss för ett bättre Sverige.
Att sedan denna skandal uppenbarligen inte var en skandal utan ett missförstånd (det var en kvinnlig sammanslutning, inte ett kvinnligt förbund. Alltså, de var berättigad pengarna men de har uttryckt sig klumpigt. Precis som jag förväntar mig) gör det hela lite löjligt. Istället för att undersöka närmre så sväljer de skiten och skriker ut det så fort som möjligt. Precis som i en annan tråd som har blivit väldigt omtyckt här på Flashback. (ChiliTwister)
Vill även förklara för folk som inte förstår sig på Sverigedemokraternas väljare. Har man väl tagit steget över till att bli SD:are, sätta sig i samma väljarkår som rasister och våldsverkare för att få ett bättre Sverige så skiter man lite i bidragsfuskande från 2010. Den tröskeln man klivit över efter att man bestämt sig för att rösta på SD är så stor att det behövs någon ENORM skandal innan man vänder sig om och tittar tillbaks.