2014-01-27, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Det går inte... Emelie är värst.

Men Thobias ger begreppet feg ett ansikte. Älskar hans fyllemod också. Hoppas han tar sig ton på någon barturné och åker på stryk, vore alldeles för festligt att läsa rubrikerna efter det.

Tyckte jag läste på Ainas ask att han hade åkt på stryk.. rätta mig om jag har fel.
Citera
2014-01-27, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z1gma
FY FAN I HELVETE vad jag avskyr Thobias!
Citat som "VI har skrattat åt dig sedan dag ett"
och "Du var feg - ALLA här inne tycker det"
får mig att spy.

Att säga att ALLA och VI(som i alla) tycker något om någon för att man själv tycker det, är det YNKLIGASTE EN MÄNNISKA KAN GÖRA!

Hälften av deltagarna har inget emot JOPPE, så ge fan i å tala som om du har alla bakom din rygg, din fula jävla gam, Tobhias!!!

Å sen säger han "Vad bra att Mia var med i PH så pass länge att svenska folket fick se vilken underbar människa hon är".
Idioten lär få veta att forum-folk hatar henne nästan lika mycket som de hatar Emelie, haha.

Jag ska inte säga alla, Thobias, men många av oss skrattar åt dig.

Men det var ju inte någon direkt som sa emot Tobhias, när han sa så till Joppe. Och de flesta deltagarna var där, till och med JEPPE. Så dem tyckte säkert så.
Citera
2014-01-27, 23:17
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingenperson
Så dumt val av Aina, även hon borde valt Jeppe för att skydda Niklas. Utan Niklas är hon nog körd vid det här laget.

Sjukt dumt av Joppe också.

Tyckte det egentligen var det ända rätta av Joppe.

Tobias/Mia var det överlägset starkaste paret. Jesper däremot är dels i en extremt svag position sedan han kommit tillbaka och inte längre är immun. Ur Joppes synvinkel så var ju Jeppe ändå den kille som troligen skulle åka ut som nästa, försvinner han så var Joppe på tur och då är det dessutom tveksamt om Linnea ser något fortsatt behov av Joppe.

Är Jeppe däremot kvar så har han ha en allierad i Jeppe/Paow villet ökar chanserna för han att få Linnea lojal. Och chanserna att navigera ut någon annan.
Det naturliga för Tobias nu är ju att snärja Anja från Samir, varpå det plötsligen är Samir eller Tobias som ligger risigast till i en parceremoni. Alternativet är att Tobias lockar till sig Linnea, då har Joppe åtminstone Jeppe som wingman för att behålla henne, skulle Tobias däremot stå partnerlös efter Jeppe åkt så skulle Linnea vara ett oändligt lätt byte.

Enda problemet är ju att Tobias fick ett psykbryt efter sin första stora motgång i PH (Jmfr med Niklas...) och därför har en vendetta mot Joppe, här hade Joppe behövt spela lugn, hans psykbryt tillbaka försvagae honom allvarligt.

Visst, Joppe fattar antagligen inte spelet, men att slå ut Jeppe hade lämnat honom extremt utsatt och svag.hans hopp nu, liksom innan är att Jeppe kan förse honom med en tjej (utan Jeppe hade han exempelvis rykt förra ceremonin)
Senast redigerad av Oformad 2014-01-27 kl. 23:19.
Citera
2014-01-27, 23:22
Bannlyst
Jeppe och Thobias är dumma i huvudet. Hahah, "Joppe blir hotfull", vem är det som ALLTID sitter och skriker som en barnunge och sedan lägger sig under täcket vid konfrontation?

Citera
2014-01-27, 23:24
Medlem
Z1gmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PantaMeraa
Men det var ju inte någon direkt som sa emot Tobhias, när han sa så till Joppe. Och de flesta deltagarna var där, till och med JEPPE. Så dem tyckte säkert så.
Eller så höll dem tyst av taktiska skäl. Det är aldrig bra att vara med i hetluften när två stycken bråkar - speciellt inte i finalerna, oavsett om det gäller att hålla med eller upprätthålla en persons heder.
Citera
2014-01-27, 23:26
Medlem
Z1gmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokosbollar
Jeppe och Thobias är dumma i huvudet. Hahah, "Joppe blir hotfull", vem är det som ALLTID sitter och skriker som en barnunge och sedan lägger sig under täcket vid konfrontation?

Haha, precis. Vilken jävla mes.
Citera
2014-01-27, 23:28
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Joppe är den vidrigaste människan jag har skådat, ful, fet och jävligt dum i huvudet. Kan ingen i hans närhet be han börja träna och börja skolan?

Hoppas inte har någon kontakt alls med sin son, han är ju så störd att det är synd om han. Invalid vad gäller social kompetens och vad spelet handlar om

Han har alltså verkligen en unge? Har sett andra som påstått det i tråden, men vafan? Vad är det för offer som behåller en unge med Joppe som farsa?
Citera
2014-01-27, 23:31
Medlem
Hahah fan mesigt han bögen är, hotar Joppe sen pissar ner sig när Joppe börjar skrika tillbaka på honom
Citera
2014-01-27, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Z1gma
Haha, precis. Vilken jävla mes.

Han kanske ville sova... haha
Citera
2014-01-27, 23:40
Medlem
Om två stycken vinner tror jag det blir Niklas och Ak. Om man tittar på personens kroppsform under täcket, kan det knappast vara Mia. Även om namnet på "uppdraget" och grottan makes sense för att det ska vara Mia. Inte kort och bred. Och med tanke på emelies 1600cc tuttar så kan det knappast vara hon. Något som slog mig är att det kan vara Fröidh, men känns som om personen under skynket är för smal, men vem vet...
Någon skrev detdär med turnéerna som deltagarna åker på m.m. Och vad jag vet så har inte direkt AK och Niklas varit med på något sånt...

Vad tror ni om detta antagande?
Citera
2014-01-27, 23:55
Medlem
Förresten var e alla som sa att Jesper Fröidh skulle vinna ??? haha
Han kanske kommer tillbaka men tror inte att han vinner.....
Citera
2014-01-28, 00:02
Medlem
manskrafts avatar
Ha ha, kampen står alltså mellan alfahannarna Niklas och Jeppe med vardera släptåg i form av Tobias och Joppe. Om bara Samir klarar sig från fler konfrontationer med Anja skulle han kunna glida förbi mot en vinst _enkelt_!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in