2014-01-27, 23:01
Medlem
BoysNoizes avatar
Konspirationsteori ang. vinnaren:
Senast redigerad av Arbetarbroder 2014-01-29 kl. 06:25. Anledning: ..spoiler tillagd
Citera
2014-01-27, 23:02
Medlem
4N0NYMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Anledningen till att denna säsongen suger är ju för att folk som Anja, prompt efter varje parcermoni, ska hålla på och leka moralpolis och ba "vill bara se till så att ingen är sur på någon". Helvete var störigt.

Och att två av paren alldrig bytt partner. Sen är det en ganska tråkig mix människor. Jag kollade några avsnitt av danska PH, finns på viaplay, och det är underhållning på hög nivå!
Citera
2014-01-27, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Det hade nog blivit någon extra omröstning eftersom Gramer sa att en person skulle åka hem.
Antar att Joppe var rädd för att Jeppe skulle döda honom om Joppe la sitt mynt på Jeppe och Jeppe sedan klara omröstningen

Citat:
Ursprungligen postat av ingenperson
Fast om Aina har en fast partner och håller låg profil så kan hon gå långt med Niklas.
Vad var det för snack han höll på med om att han skulle lämna han är ju bästa spelaren kan ju inte låta WT-Jeppe vinna
Citera
2014-01-27, 23:03
Medlem
Hoppas Niklas sitter inne på någon immunitet som han hållit hemligt, annars åker han nog hem nu i veckan. Lätt bästa spelaren som vågar kötta.
Citera
2014-01-27, 23:05
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Konspirationsteori ang. vinnaren: Om man följer deltagarna på Instagram så märker man att Niklas är den ENDA som inte använder sitt kändisskap för att håva in pengar genom att åka runt på någon jävla barturné eller göra reklam för någon skithemsida/aloe vera-dryck. Kan det vara så att han vinner? Han känns också som den mest värdiga vinnaren bland killarna. Plus att han säkert skulle få mest röster i en final till skillnad från t.ex. Jeppe.
Ja, det är en ganska vettig teori faktiskt. Med vilken tjej vinner han det med isåfall? Sen kan man ju tänka sig att det här med barturnéer och att göra reklam har en del med att göra att de vill se till att vara kvar i rampljuset så länge som möjligt, snarare att det har så mycket med pengar att göra.
Citera
2014-01-27, 23:06
Medlem
Vad sägs om att sammanställa en tråd med de bästa citaten från detta program?
Jag menar, när Paow skulle vara "Zesus" var det ju svårt att hålla sig för skratt
Citera
2014-01-27, 23:07
Medlem
Z1gmas avatar
FY FAN I HELVETE vad jag avskyr Thobias!
Citat som "VI har skrattat åt dig sedan dag ett"
och "Du var feg - ALLA här inne tycker det"
får mig att spy.

Att säga att ALLA och VI(som i alla) tycker något om någon för att man själv tycker det, är det YNKLIGASTE EN MÄNNISKA KAN GÖRA!

Hälften av deltagarna har inget emot JOPPE, så ge fan i å tala som om du har alla bakom din rygg, din fula jävla gam, Tobhias!!!

Å sen säger han "Vad bra att Mia var med i PH så pass länge att svenska folket fick se vilken underbar människa hon är".
Idioten lär få veta att forum-folk hatar henne nästan lika mycket som de hatar Emelie, haha.

Jag ska inte säga alla, Thobias, men många av oss skrattar åt dig.
Citera
2014-01-27, 23:08
Medlem
Thobias är ju värre än Emelie, usch.
Citera
2014-01-27, 23:10
Medlem
€rics avatar
Vore jävligt illa om tobbe vinner. Så oerhört osäker person som försöker gömma sin osäkerhet genom att ändra alla sina åsikter till "vi".

Säkert han som vinner också, tråkigt nog men han är ju en riktigt rövslickare och att vara bög är ju faktiskt en stor fördel i ett spel som detta.
Citera
2014-01-27, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172
Det går inte... Emelie är värst.

Men Thobias ger begreppet feg ett ansikte. Älskar hans fyllemod också. Hoppas han tar sig ton på någon barturné och åker på stryk, vore alldeles för festligt att läsa rubrikerna efter det.
Citera
2014-01-27, 23:11
Medlem
Z1gmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172
Jag kan inte bestämma mig för vem jag avskyr mest utav dem två.
Emelie är en jobbig skata, men hon talar inte som om hon har ALLA bakom sin rygg, vilken fitt-tobbe gör.
Hon står emsam för sina idiotiska åsikter.

Hur som helst - två ruttna individer indeed.
Citera
2014-01-27, 23:13
Medlem
Z1gmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Vore jävligt illa om tobbe vinner. Så oerhört osäker person som försöker gömma sin osäkerhet genom att ändra alla sina åsikter till "vi".
.
Det är det här jag menar... Feg jävla fitta som låtsas ha samtycke av alla...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in