2014-01-27, 15:43
Medlem
Det finns ingen Flashback club?
Citera
2014-01-27, 18:02
Medlem
Strulade servrarna igår kväll? Mitt stod och laddade i typ 10 min och det hände ingenting, men polaren kom in! Jag kör trådlöst till mitt PS3, kan det vara wifit som spökar? För det fungerar felfritt till datorn, telefonen och AppleTVn men har varit sisådär till PS3t. Ska jag skicka in en kabel istället eller det borde väl inte spela någon roll?
Citera
2014-01-27, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LANARNE
Strulade servrarna igår kväll? Mitt stod och laddade i typ 10 min och det hände ingenting, men polaren kom in! Jag kör trådlöst till mitt PS3, kan det vara wifit som spökar? För det fungerar felfritt till datorn, telefonen och AppleTVn men har varit sisådär till PS3t. Ska jag skicka in en kabel istället eller det borde väl inte spela någon roll?
För mig buggar GTAO hela tiden när jag kör wifi(nu sladd) medans det fungerar galant på andra prylar.
Citera
2014-01-27, 19:33
Medlem
Är det bara för mig spelet har börjat frysa flera gånger sedan den senaste patchen?
Citera
2014-01-27, 21:33
Medlem
Wertyms avatar
Jag blev livrädd förut. Trodde att min Etinity var försvunnen, för när jag startade spelet så stod det att den blivit förstörd, men det funkade inte att ringa mors. Den kom fram tillslut så det gick bra

Har grindat jäkligt många missions ett tag nu. Var level 78~ i lördags och är 94 nu. Finns några uppdrag som ger skönt med rp och pengar.

Bigsmoke från fb-crewet får gärna skicka ett pm.

Simoen är värdelös. Hans uppdrag ger verkligen ingenting
Citera
2014-01-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Kör ut bilen du inte vill ha, ställ den precis utanför garaget.
Hämta en skrotbil (eller vilken som) och kör in den i garaget och ersätt den med Elegyns plats som du precis körde ut.

Nu går du ut från garaget, Elegyn står kvar utanför. Hoppa in i bilen och kör den till LSC och sälj den
Skrotbilen som du nu har i garaget kan du köra ut och spränga om du vill för att få en tom plats.

Ett litet tips för att få in ett gäng extra tusenlappar på kontot.
Har du inte behov av pengar så gör du samma sak fast spränger den istället för att sälja den.
Försäkringen försvinner nämligen när du väljer att ersätta garageplatsen med någon annan bil.

Går man mer plus om man moddar den?
Citera
2014-01-27, 22:20
Medlem
Vilken rank måste man va i för att kunna ta jätteflygplan? :P
Citera
2014-01-27, 22:41
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB190892
Vilken rank måste man va i för att kunna ta jätteflygplan? :P

Finns inga större plan än Titan i online. Titan finns på flygplatsen i hangaren närmast ingången. (längst till vänster)

Citat:
Ursprungligen postat av ZeazeaR
Går man mer plus om man moddar den?

Jag moddade en random bil och fick inte mer hos Simoen...

Men ja, modda den så säljer den för mer. Men det är ovärt för moddsen kostar minst lika mycket som du får extra.
Citera
2014-01-27, 22:42
Medlem
Hittar inte den maskinen, tyvärr.
Citera
2014-01-27, 23:46
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB190892
Hittar inte den maskinen, tyvärr.

Flygplanet? Det ska inte vara några problem att hitta. Ta en bil och kolla i hangarerna på flygplatsen så hittar du lite olika plan. Titan är ett stort militärfärgat plan.
Citera
2014-01-28, 02:38
Medlem
Någon som vet vad rockstar håller på med? Dom ger ingen information och inga uppdateringar.
Har dom helt gett upp att tillföra nya contents till online läget?
Verkar som att dom satsar allt på (gta till pc & gta till ps4) om det ska komma till ps4? Tror dom fullständigt skiter i ps3 spelarna eller så lär dom göra det så småningom.

Ett tecken var ju när Call of duty ghost släpptes har ja för mig, så var gta blixsnabba på att betala ut gta dollarna direkt, det var inga 250 tusen utan 500 direkt till nästan alla, sammanträffande eller? Var det för många spelarna som stängde ner o spela ghost.

Någon som vet något?
Citera
2014-01-28, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toriavic
Någon som vet vad rockstar håller på med? Dom ger ingen information och inga uppdateringar.
Har dom helt gett upp att tillföra nya contents till online läget?
Verkar som att dom satsar allt på (gta till pc & gta till ps4) om det ska komma till ps4? Tror dom fullständigt skiter i ps3 spelarna eller så lär dom göra det så småningom.

Ett tecken var ju när Call of duty ghost släpptes har ja för mig, så var gta blixsnabba på att betala ut gta dollarna direkt, det var inga 250 tusen utan 500 direkt till nästan alla, sammanträffande eller? Var det för många spelarna som stängde ner o spela ghost.

Någon som vet något?

Herregud, det var bara någon vecka sedan de stängde ner allt för underhåll och för att göra något åt alla fuskare.
Nyligen 'verifierade' de totalt 20 race och dm som faktiskt håller mycket högre klass än vad de senast godkände.
Jag kanske nöjer mig lätt men jag har snart spenderat 9 dagar i Online-världen och är inte trött än..

Heists kommer komma men om folk tror att det kommer bli så stor skillnad så lär allt bara bli en besvikelse om man inte finner någon glädje i spelet idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in