2014-01-27, 19:09
  #37
Medlem
jungfru67ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liljenstar
Att det är tragiskt är vi helt överens om, vänder mig bara mot att ordningsvakterna på ett turistmål skulle behöva dalta med alla överförfriskade gäster.
Han skall försökt komma in på Bygget. Tott bodde han på. Om uppgifterna i tråden stämmer.

Ja jo, möjligt att det kanske är för mycket begärt, men det är ju ändå deras jobb att vara i kontakt med de personer som kommer in på krogen.
Då ser de också vilket skick de är i...
För övrigt håller jag med dig om att vi inte pratar om en krog på sydpolen, då nordpolen ligger närmre
Citera
2014-01-27, 19:09
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jungfru67an
Usch alltså!
Jag fattar givetvis att man inte kan ta in hur fulla som helst på krogen, men samtidigt vet ju ordningsvakter framförallt hur fulla människor fungerar.
Då tycker jag man kan ta och ringa taxi åt personen eller nåt.
Inga av grabbens kompisar som läser här?
jag tycker nog att det mer är polarnas ansvar än ordningsvaktens. inte fan skulle jag släppt iväg en dyngad polare hur som helst. en sån sätter man i taxi
Citera
2014-01-27, 19:12
  #39
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungfru67an
Det finns ju bara ETT ställe där, tott.
Och beroende på vad klockan var så kan det ju faktiskt varit tomt på taxibilar, men vad vet vi?
Hur som helst är det jävligt tragiskt.

Man får väl ändå gissa att han var ute på bygget men bodde på Tott. Eller vet du från bekräftade källor att han blev nekad att komma in på Tott?

Längesen jag var i Åre men när det är studentveckor så brukar väl festen vara på Bygget?
Citera
2014-01-27, 19:12
  #40
Medlem
jungfru67ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mengele
jag tycker nog att det mer är polarnas ansvar än ordningsvaktens. inte fan skulle jag släppt iväg en dyngad polare hur som helst. en sån sätter man i taxi
Håller iofs med dig, men polarna kanske var lika dyngade?
Men vem ÄR nu denna människa?
Ingen som har nåt namn ännu? Ingen gissning?
Citera
2014-01-27, 19:32
  #41
Medlem
Gicka666s avatar
Fick höra att BO är en Man född 1994 från Strömstad. Jag vet inte mer just nu!
Citera
2014-01-27, 19:35
  #42
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungfru67an
Ja jo, möjligt att det kanske är för mycket begärt, men det är ju ändå deras jobb att vara i kontakt med de personer som kommer in på krogen.
Då ser de också vilket skick de är i...
För övrigt håller jag med dig om att vi inte pratar om en krog på sydpolen, då nordpolen ligger närmre

I alla såna här trådar finns det kloner av dig. Självklart skulle man kunna rädda livet på killen om vi hade en tidsmaskin.
Citera
2014-01-27, 19:37
  #43
Medlem
Så jäkla viktigt vintertid att inte lämna en polare som inte kommer in på krogen.
Somnar man i en snödriva, så är det tyvärr risk att man somnar in för gott i den kylan som varit de senaste veckorna.
Hans polare kan inte må så bra just nu.
Citera
2014-01-27, 19:52
  #44
Medlem
Gicka666s avatar
Har fått fram namnet på BO via flickvännen som känner en som jobbar i Åre och kommer från Strömstad


T*homas Zettergr*n

BO's Facebook, där han enligt vänner skrivit ut själv nyligen att han skulle till Åre

https://www.facebook.com/thomas.zettergren.1?ref=ts&fref=ts


EDIT: Bekräftat av vänner nu också att det är han som är BO.
__________________
Senast redigerad av Gicka666 2014-01-27 kl. 19:57.
Citera
2014-01-27, 19:59
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Har fått fram namnet på BO via flickvännen som känner en som jobbar i Åre och kommer från Strömstad


T*homas Zettergr*n

BO's Facebook, där han enligt vänner skrivit ut själv nyligen att han skulle till Åre

https://www.facebook.com/thomas.zettergren.1?ref=ts&fref=ts


EDIT: Bekräftat av vänner nu också att det är han som är BO.
jävligt sorgligt när man tänker på hur snabbt ett liv kan ta slut för en ung grabb i starten på livet. kyla är inte att leka med
Citera
2014-01-27, 20:00
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jungfru67an
Ja jo, möjligt att det kanske är för mycket begärt, men det är ju ändå deras jobb att vara i kontakt med de personer som kommer in på krogen.
Då ser de också vilket skick de är i...
För övrigt håller jag med dig om att vi inte pratar om en krog på sydpolen, då nordpolen ligger närmre

Uppskattar din humour

Som ung sa föräldrarna till oss ungar att alltid hålla ihop gänget under en krogkväll. Åtminstone två och två skulle vi vara.

Den regeln är inte tokig varken inne i krogen eller utanför. Särskilt om det är minus 20-30 grader ute..
Citera
2014-01-27, 20:01
  #47
Medlem
Gicka666s avatar
Fått höra nu från en annan källa att BO var en festmänniska, och blev tydligen ofta (väldigt) full på fester.

För att citera "En riktig festprisse som alltid blir full, typisk festkille ifrån Strömstad"

Vänner till honom misstänker att det är Alkoholen som är boven då han väldigt ofta fick bli omhändertagen av vänner på fester då han blev för full.
__________________
Senast redigerad av Gicka666 2014-01-27 kl. 20:08.
Citera
2014-01-27, 20:03
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gicka666
Fått höra nu från en annan källa att BO var en festmänniska, och blev tydligen ofta (väldigt) full på fester.

För att citera "En riktig festprisse som alltid blir full, typisk festkille ifrån Strömstad"
han var ung så det är väl fan inte konstigt. vem levde inte runt i dom åren liksom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in