Citat:
Ursprungligen postat av
Prabaker
Låter för bra för att vara sant jag vill höra mer?
Det är en naturmedicin eller vad man ska kalla det. Framställt av Paracelsus på 1500 talet. Han gav också namnet till ämnet zink, du kan läsa om han på wikipedia. Han var emot modern medicin och menade att man kan bli frisk på naturen. På 1800 talet återupptäckte två svenskar formeln Swedish bitters som den nu heter. Dr. Claus och Dr. Urban Hjärne. Drycken sägs kunna bota många olika sjukdomar och den hjälper matspjälkning.
Som jag skrev innan så blev en i min familj bra av att dricka detta under en månad. När jag märkte hur pigg och energisk jag blev efter att ha druckit den började jag googla om det. Läste om en kvinna som var dödssjuk på 40-talet när hon var liten och en dag gav någon henne Swedish bitters och hon blev frisk. Hon heter Maria Treben och det är även hon som gjort produkten känd i modern tid.
Jag är väldigt förvånad över hur mycket det har hjälpt mig på bara 2 dagar. Jag är också förvånad att inte fler vet om denna drycken, tror den hade hjälpt alla med vilket besvär dom än har. Det gör mig så pigg och glad att jag knappt tänker på mina problem eller vilka problem jag har haft de senaste månaderna. Jag har även börjat träna igen, varje dag sen jag började dricka detta. Blir starkare på gymmet, har fått en bättre hy, mina vårtor jag haft på fötterna har nästan försvunnit och jag är inte längre lös i magen. Det är för bra för att vara sant egentligen. Den har gett mig livsglädjen tillbaka, skojar inte.
Det enda jag gör är att blanda en tesked med ett halvt glas vatten på morgon och kväll. Det smakar inte så gott men nu längtar jag tills varje gång jag ska dricka det. Tror jag kommer bli beroende av denna lyckodryck.
Ingredienserna är:
Vatten med 40 % alkoholhalt
Sockerkulör (brun)
E150 (0,02%)
Örtextrakt av följande örter:
Manna, Angelikarot, Gentianarot, Sitverrot, Ärtskockskrydda, Kanelbark, Kardemummafrukt.
Kan också tillägga att sexdriften blir starkare