2014-01-26, 23:40
Bannlyst
Snacka om porrskadad.
Citera
2014-01-26, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Snacka om porrskadad.
Har nämnt 3 gånger att jag inte kollar mycket porr, utan gillar fasta tuttar med små bröstvårtor.
Är det tjejer som kommenterar porrskadad hela tiden eller killar?
Citera
2014-01-27, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iphonecracker
Har nämnt 3 gånger att jag inte kollar mycket porr, utan gillar fasta tuttar med små bröstvårtor.
Är det tjejer som kommenterar porrskadad hela tiden eller killar?

Undrar fortfarande hur gammal du är. Alla människor ser olika ut, tycker du drar väldigt snäva gränser. Känns lite som att du kanske skulle satsa på nyblivna byxmyndiga flickor eller pojkar. Men tycker du ska vara jävligt lycklig om du lyckas dra hem någon brud alls med tanke på din sociala fobi och mindervärdeskomplex.
Citera
2014-01-27, 01:04
Medlem
R.Rs avatar
Det är inte hos tjejerna problemet ligger och ergo är det inte på något sätt deras skyldighet att upplysa dig om hur deras bröst ser ut. Visst har alla olika preferenser och vad jag gillar kanske inte faller dig i smaken men om du blir så avtänd att du känner dig äcklad och inte kan få upp kuken av något så normalt som ett par stora bröstvårtor eller hängtuttar så vill jag påstå att det är något som inte står rätt till hos dig.

Om du vill veta vad jag tror så hänger det här ihop med dina komplex för din kuk. Du är osäker över den och känner dig kanske ratad av tjejerna varpå du har fått en hangup på tjejers bröst. Istället för att arbeta med din egna självkänsla letar du istället fel på tjejerna och nu får du vara den som är missnöjd och ratar.
Citera
2014-01-27, 19:32
Medlem
Ratads avatar
Trollig tråd men jag ska försöka göra lite nytta trots det.

Tjejer är inte tankeläsare och har du inte berättat att vissa bröst är dealbreakers så får du skylla dig själv - sluta vara en bortskämd skitunge och omfamna din inre vetenskapsman - utforska i praktiken om du blir slak av stora bröstvårtor och häng eller om det finns en sexig vinkel. Ska du banga så var artig och trevlig. Att bara ta av BH:n, göra en besviken min och gå brukar anses som social inkompetens.

Ragga på strippor eller skaffa jobb på radiologen. Där får du se hur brösten ser ut och beroende på deras övriga utseende, respons, civilstånd, personlighet och cancerprognos kan du ragga vidare.

Om du är som jag och gillar små bröst så verkar utsikterna för små bröstvårtor och uppnosighet bättre enligt mina ovetenskapliga undersökningar. (Men jag är partisk i frågan).

Köszönöm!
Citera
2014-01-28, 22:13
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Jag har ett STOORT dilemma, om jag dejtar en tjej och allt verkar perfekt, får jag se hennes bröst och dem har stora bröstvårtor/är det minsta hängiga så blir jag så äckligt avtänd.
Det kommer till en sådan gräns att jag inte får upp kuken :S

Det absolut värsta är när man tar med en tjej hem från klubben och hon tar av sig BHn (som ser lovande ut från början) och man skådar ett par stora bröstvårtor alternativt hängiga bröst. (Eller kombinationen av båda två, värsta som finns!!).
Borde man inte som tjej berätta något sånt innan? Är så trött på detta nu!!

Har hänt att jag gått därifrån efter att dem tagit av sig BHn och inte sagt ett ord.

Finns det någon som känner samma? Alternativt tips på hur man bättre ser tjejer som har fasta bröst/små bröstvårtor?
Tack!!

Borde inte man som man upplysa en om att man har en liten, obefintlig penis, så att jag slipper slösa min tid?

Du kan ju få en tight fitta i varje fall.
Citera
2014-01-28, 23:02
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Trollig tråd men jag ska försöka göra lite nytta trots det.
....
Om du är som jag och gillar små bröst så verkar utsikterna för små bröstvårtor och uppnosighet bättre enligt mina ovetenskapliga undersökningar. (Men jag är partisk i frågan).

Köszönöm!

Kan bara hålla med ragga endast på de tjejer med absolut minst bröst på klubben så är sannolikheten större för små bröstvårtor och fasta bröst.

Även min erfarenhet
Citera
2014-01-29, 10:46
Bannlyst
Så hur hade du tänkt att det skulle funka när du blir äldre? Du vill inte leva med någon kvinna, skaffa barn och lägger helt enkelt ner att knulla i sinom tid?

Eftersom du nu är så konstig så är det väl bättre att du berättar för tjejerna vad du kräver innan ni går hem tillsammans istället. Att dom kommer se dig som ett miffo får du ju faktiskt bara ta i detta läge.
Citera
2014-01-29, 12:20
Medlem
Sluta hänga upp dig på småsaker Blir du avtänd så hitta på en förevändning och avlägsna dig därifrån men det tvivlar jag på att du gör.
Citera
2014-01-29, 14:47
Medlem
sykesfans avatar
Citat:
Jag har ett STOORT dilemma, om jag dejtar en tjej och allt verkar perfekt, får jag se hennes bröst och dem har stora bröstvårtor/är det minsta hängiga så blir jag så äckligt avtänd.
Det kommer till en sådan gräns att jag inte får upp kuken :S

Det absolut värsta är när man tar med en tjej hem från klubben och hon tar av sig BHn (som ser lovande ut från början) och man skådar ett par stora bröstvårtor alternativt hängiga bröst. (Eller kombinationen av båda två, värsta som finns!!).
Borde man inte som tjej berätta något sånt innan? Är så trött på detta nu!!

Har hänt att jag gått därifrån efter att dem tagit av sig BHn och inte sagt ett ord.

Finns det någon som känner samma? Alternativt tips på hur man bättre ser tjejer som har fasta bröst/små bröstvårtor?
Tack!!
''Borde man inte som tjej berätta något sånt innan?'' Är det här ett skämt eller? Det ryker inom mig alltså. Så du menar när du står och dansar med en tjej ute, så förväntar du dig att hon ska slinka ur sig ''Bara så du vet om du vill ligga, har stora nipples och brösten är små hängiga''? Och du är trött på detta nu, vad exakt är du trött på? Att tjejer inte berättar hur de ser ut bara för att du har idiotiska krav?

Usch.
Citera
2014-01-29, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykesfan
''Borde man inte som tjej berätta något sånt innan?'' Är det här ett skämt eller? Det ryker inom mig alltså. Så du menar när du står och dansar med en tjej ute, så förväntar du dig att hon ska slinka ur sig ''Bara så du vet om du vill ligga, har stora nipples och brösten är små hängiga''? Och du är trött på detta nu, vad exakt är du trött på? Att tjejer inte berättar hur de ser ut bara för att du har idiotiska krav?

Usch.
Jag har mina krav. Det är väl lite som när en tjej kräve att du som kille har stor kuk?
Citera
2014-01-29, 14:53
Medlem
sykesfans avatar
Citat:
Jag har mina krav. Det är väl lite som när en tjej kräve att du som kille har stor kuk?
Fine, du har dina krav. Men att en tjej ska ''berätta'' hur hennes bröst ser ut? Var nöjd med det du får. Och angående kuken, bröst penetrerar inte något, det gör en kuk. Kuken har då fan större betydelse i ett ligg, än vad bröst har. Sen vad man tänder på spelar väl roll, men teoretiskt sagt så är kuken viktigare. Lika många som inte bryr sig om bröstens utseende, bryr sig inte om kukens storlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in