2014-01-29, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykesfan
Fine, du har dina krav. Men att en tjej ska ''berätta'' hur hennes bröst ser ut? Var nöjd med det du får. Och angående kuken, bröst penetrerar inte något, det gör en kuk. Kuken har då fan större betydelse i ett ligg, än vad bröst har. Sen vad man tänder på spelar väl roll, men teoretiskt sagt så är kuken viktigare. Lika många som inte bryr sig om bröstens utseende, bryr sig inte om kukens storlek.
Haha I rest my case. Att du tror sex enbart handlar om penetrering är skrattretande, ciao!
Ps. Snygga hängtuttar/stora nipples
Citera
2014-01-29, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iphonecracker
Jag har ett STOORT dilemma, om jag dejtar en tjej och allt verkar perfekt, får jag se hennes bröst och dem har stora bröstvårtor/är det minsta hängiga så blir jag så äckligt avtänd.
Det kommer till en sådan gräns att jag inte får upp kuken :S

Det absolut värsta är när man tar med en tjej hem från klubben och hon tar av sig BHn (som ser lovande ut från början) och man skådar ett par stora bröstvårtor alternativt hängiga bröst. (Eller kombinationen av båda två, värsta som finns!!).
Borde man inte som tjej berätta något sånt innan? Är så trött på detta nu!!

Har hänt att jag gått därifrån efter att dem tagit av sig BHn och inte sagt ett ord.

Finns det någon som känner samma? Alternativt tips på hur man bättre ser tjejer som har fasta bröst/små bröstvårtor?
Tack!!

Jag har faktiskt bästa idén här:

Eftersom det är DU som stör dej,, så är det DU som får framföra dina preferenser Innan du lurat hem brudarna.

DE ska inte behöva säga "Btw, jag har stora bröstvårtor" - precis lika lite som du ska behöva säga "Btw, jag har ett födelsemärke på kuken" (eller vad det nu kan tänkas vara just hon finner våldsamt avtändande.

Sålunda; vid ragg, framför dina kriterier - passar de så stannar hon, passar de inte så går hon och du kan ragga vidare och vice versa.

Smart va?
Citera
2014-01-30, 20:36
Medlem
Hovslättsmannens avatar
För mig vände det strax innan 30. Tände inte alls på små, fasta längre. Har inget emot lite extra häng idag, men tyckte det var extremt avtändande när jag var yngre. Samma sak med stora bröstvårtor.
Citera
2014-01-31, 00:26
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Du skriver att du ibland lämnat en tjej och gått därifrån utan ett ord, bara för att du inte blir tänd av hennes bröst. Jag tycker att det är bättre i så fall att du säger till tjejen innan - att du har vissa preferenser vad gäller hennes bröst - då har hon ju en ärlig chans att dra sig ur när hon känner att hennes bröst inte lever upp till dina förväntningar. Att bara lämna och gå därifrån när ni kommit hem och hon tagit av bh:n känns lite väl magstarkt om jag får säga så.
Citera
2014-01-31, 11:27
Medlem
VVCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Du skriver att du ibland lämnat en tjej och gått därifrån utan ett ord, bara för att du inte blir tänd av hennes bröst. Jag tycker att det är bättre i så fall att du säger till tjejen innan - att du har vissa preferenser vad gäller hennes bröst - då har hon ju en ärlig chans att dra sig ur när hon känner att hennes bröst inte lever upp till dina förväntningar. Att bara lämna och gå därifrån när ni kommit hem och hon tagit av bh:n känns lite väl magstarkt om jag får säga så.
Då är man känslokall.

Ts sluta ha så höga förväntningar, vi lever i en värld där alla är olika och jag tycker det är fel att gå efter det man vill ha eftersom man kan få det som inte förväntat sig.
Citera
2014-01-31, 14:05
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Men i ditt exempel förutsätter du närmast att TS då skulle falla precis alla i smaken. Jag vidhåller att då kvinnors sexualitet börjar mellan öronen och mäns mellan benen så är det något annat som spökar.

Jag gjorde tidigare en kommentar om latent homosexualitet, men den togs bort av någon anledning.

Då jag själv är man (förvisso med en osedvanligt hög libido) och HAR preferenser vad gäller bröst, så är dessa endast värda ett promille om man byggt upp en kåt stämning mellan sig, hånglat och eye-fuckat varandra under kvällen, löftet om hård otyglad sex ligger i luften så tjockt att man får tunnelseende osv.

Kroppsdelars utseende finns då liksom inte på kartan om man är en normalt heterosexuell man. Det är så mycket annat som gör upplevelsen att vara varandra så nära som det överhuvudtaget är möjligt otrolig. TS förklaring låter så kall att man tvivlar på äktheten i berättelsen/undrar om det är en smygbög.

Stora bröstvårtor (areolorna) är för övrigt något som gör mig mycket glad och upphetsad som fan. En extra bonus, grädden på moset, pricken över i:t. Så alla är olika. Men inte f-n ratar jag någon med små bröstvårtor precis.
Senast redigerad av StyleWars 2014-01-31 kl. 14:52.
Citera
2014-02-02, 00:35
Medlem
GoFuckADucks avatar
Du mäter bröstvårtan med en 1 krona och bröstens häng med ett vattenpass och uppfyller hon inte kriterierna så reser du dig och går ?
Citera
2014-02-02, 00:48
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Men i ditt exempel förutsätter du närmast att TS då skulle falla precis alla i smaken. Jag vidhåller att då kvinnors sexualitet börjar mellan öronen och mäns mellan benen så är det något annat som spökar.

Jag gjorde tidigare en kommentar om latent homosexualitet, men den togs bort av någon anledning.

Då jag själv är man (förvisso med en osedvanligt hög libido) och HAR preferenser vad gäller bröst, så är dessa endast värda ett promille om man byggt upp en kåt stämning mellan sig, hånglat och eye-fuckat varandra under kvällen, löftet om hård otyglad sex ligger i luften så tjockt att man får tunnelseende osv.

Kroppsdelars utseende finns då liksom inte på kartan om man är en normalt heterosexuell man. Det är så mycket annat som gör upplevelsen att vara varandra så nära som det överhuvudtaget är möjligt otrolig. TS förklaring låter så kall att man tvivlar på äktheten i berättelsen/undrar om det är en smygbög.

Stora bröstvårtor (areolorna) är för övrigt något som gör mig mycket glad och upphetsad som fan. En extra bonus, grädden på moset, pricken över i:t. Så alla är olika. Men inte f-n ratar jag någon med små bröstvårtor precis.

Jag håller med - vem bryr sig om de yttre attributen när luften dallrar av kåthet och lust......
Citera
2014-02-02, 00:55
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Kan bara hålla med ragga endast på de tjejer med absolut minst bröst på klubben så är sannolikheten större för små bröstvårtor och fasta bröst.

Även min erfarenhet
Eller ragga på småpojkar så är risken för stora bröstvårtor och hängbröst nästan obefintlig
Citera
2014-02-02, 10:18
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Du far val helt enkelt begransa dig till att ragga pa communities och byta bilder med damerna innan det blir nagot.
Citera
2014-02-02, 11:46
Medlem
evilgrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars

... om man byggt upp en kåt stämning mellan sig, hånglat och eye-fuckat varandra under kvällen, löftet om hård otyglad sex ligger i luften så tjockt att man får tunnelseende osv. Kroppsdelars utseende finns då liksom inte på kartan ...

Jag tror att TS inte lägger ner så mycket tid på det mentala förspelet. Han ser en schysst brud på krogen: "Öh, vill ru hänga mä hem å göka?" Kommer hem och pang-på-rödbetan. Hans libido är inte starkare än hans whiskeyballe eller porrföreställningar om bröst, därför slakar den. Ett bananskal utan banan typ...

Personligen tycker jag TS låter jävligt ung. Nu är inte jag heller så gammal men det hela har med mogenhet och insikt att göra. Tycker fan synd om brudarna han dissat så där jävla känslokallt, fatta hur det kommer förfölja dom hela livet.

Så TS för allas skull: Kör med öppna kort från början. Ryktet om att du inte kan få upp den florerar säkert redan...
Senast redigerad av evilgrin 2014-02-02 kl. 11:48.
Citera
2014-02-02, 12:08
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Jag håller med - vem bryr sig om de yttre attributen när luften dallrar av kåthet och lust......
Exakt! Vi är nog lika, hmmm, sexuellt känsliga du och jag! TS verkar liksom sakna den där överväldigande kåt-känslan och verkar mer mekanisk när denne är i sin sexuella sfär...vi kanske är mer djuriska Los Knäckehäxos...
Citat:
Ursprungligen postat av evilgrin
Jag tror att TS inte lägger ner så mycket tid på det mentala förspelet. Han ser en schysst brud på krogen: "Öh, vill ru hänga mä hem å göka?" Kommer hem och pang-på-rödbetan. Hans libido är inte starkare än hans whiskeyballe eller porrföreställningar om bröst, därför slakar den. Ett bananskal utan banan typ...

Personligen tycker jag TS låter jävligt ung. Nu är inte jag heller så gammal men det hela har med mogenhet och insikt att göra. Tycker fan synd om brudarna han dissat så där jävla känslokallt, fatta hur det kommer förfölja dom hela livet.

Så TS för allas skull: Kör med öppna kort från början. Ryktet om att du inte kan få upp den florerar säkert redan...
Jag instämmer - när man är ung är det svårare att ge sig hän, och kanske lättare att tro att det ska vara som en porris. När då inte verkligheten stämmer med de fantasier som spelas upp i filmer (och som man kanske ruskat sin lilla tupp till frenetiskt hundratals gånger) så ballar det ur precis som du beskriver.
Därmed inte sagt att ALLA unga är så. Det är mental mognad det hänger på. Du t.ex. har ju uppenbarligen fattat galoppen.

Att surfa fram på sin innersta, mest drivande biologiska drift (jag har sexat med 40 graders feber, snacka om att vara en slav under sina lustar) ger en helt annan dimension till sex. Unga tjejer blir helt ställda av en musprutt liksom och blir generade! Tills man visar för dom med händer och tunga att man verkligen njuter av deras kropp och att det inte är någon fara.

Så det kräver att man inte har massa hang ups om man vill ha en RIKTIG orgasm. Inget småtjafs att det pirrar i ett par sekunder. Utan de ska kastas fram på vågor av lust som får deras kropp att skaka flera minuter, och de ska vara lama efteråt och gärna glädjegråta lite.

Det är vad man ska ge en tjej. Inte ett utdömande av hennes kropp som förstör hennes sexualitet i år framöver.
Senast redigerad av StyleWars 2014-02-02 kl. 12:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in