Citat:
Ursprungligen postat av
KnackehaxanMia
Jag håller med - vem bryr sig om de yttre attributen när luften dallrar av kåthet och lust......

Exakt! Vi är nog lika, hmmm, sexuellt känsliga du och jag! TS verkar liksom sakna den där överväldigande kåt-känslan och verkar mer mekanisk när denne är i sin sexuella sfär...vi kanske är mer djuriska Los Knäckehäxos...
Citat:
Ursprungligen postat av
evilgrin
Jag tror att TS inte lägger ner så mycket tid på det mentala förspelet. Han ser en schysst brud på krogen: "Öh, vill ru hänga mä hem å göka?" Kommer hem och pang-på-rödbetan. Hans libido är inte starkare än hans whiskeyballe eller porrföreställningar om bröst, därför slakar den. Ett bananskal utan banan typ...
Personligen tycker jag TS låter jävligt ung. Nu är inte jag heller så gammal men det hela har med mogenhet och insikt att göra. Tycker fan synd om brudarna han dissat så där jävla känslokallt, fatta hur det kommer förfölja dom hela livet.
Så TS för allas skull: Kör med öppna kort från början. Ryktet om att du inte kan få upp den florerar säkert redan...
Jag instämmer - när man är ung är det svårare att ge sig hän, och kanske lättare att tro att det ska vara som en porris. När då inte verkligheten stämmer med de fantasier som spelas upp i filmer (och som man kanske ruskat sin lilla tupp till frenetiskt hundratals gånger) så ballar det ur precis som du beskriver.
Därmed inte sagt att ALLA unga är så. Det är mental mognad det hänger på. Du t.ex. har ju uppenbarligen fattat galoppen.
Att surfa fram på sin innersta, mest drivande biologiska drift (jag har sexat med 40 graders feber, snacka om att vara en slav under sina lustar) ger en helt annan dimension till sex. Unga tjejer blir helt ställda av en musprutt liksom och blir generade! Tills man visar för dom med händer och tunga att man verkligen njuter av deras kropp och att det inte är någon fara.
Så det kräver att man inte har massa hang ups om man vill ha en RIKTIG orgasm. Inget småtjafs att det pirrar i ett par sekunder. Utan de ska kastas fram på vågor av lust som får deras kropp att skaka flera minuter, och de ska vara lama efteråt och gärna glädjegråta lite.
Det är vad man ska ge en tjej. Inte ett utdömande av hennes kropp som förstör hennes sexualitet i år framöver.