Citat:
Ursprungligen postat av
Kiggzor
Hörde också radiodokumentären vilken var ganska bra.
Tråkigt att ingen av skådespelarna ville ställa upp, men jag undrar också om om reportern kontakta så många av dem egentligen. Men om det är så är det lite synd. Fäbodjäntan är ju inget de skulle behöva skämmas för. Ännu mindre idag. Idag är det, enligt min mening, exempel på en hur helt vanlig porrfilm kan se ut. Där det inte förekommer extrema inslag (utom falukorven) och där de medverkande är helt vanliga snygga människor med naturliga kroppar
utan "förbättringar" i form av silikon i bröst, läppar, perfekt brunfärgade kroppar, kraftig make-up och stylat huvudhår eller "lolitamässigt" helrakade kön med på sin höjd en "porrsträng" av behåring ovanför fittan.
Det är denna naturlighet som, i mitt tycke, gör filmen så mycket mer upphetsande än en amerikansk proffsproduktion.
Sedan är Fäbodjäntan också en äkta svensk "hårdporrbuskis". Okej, att många av de så kallade "sexplotaiton.filmerna" som gjordes i Sverige i skiftet mellan 60/70-tal också var "buskismässiga" i miljö och handling. Men till skillnad mot Fäbodjäntan så innehöll aldrig dessa
autentiska sexualscener.
Apropå annat. Det finns en fin "support-tröja" att köpa för en överkomlig peng hos nätbutiken
Ginza.
http://www.ginza.se/search/1?s=F%e4bodj%e4ntan