• 1
  • 2
2005-07-14, 16:55
Medlem
sonlard80s avatar
Kom ihåg nu att en som jag spela fotboll med sa att han hade en kompis som hade haft en av tjejerna som är med i Fäbojäntan som lärare. Fast det låter som en "råttan i pizzan" grej.....någon som sitter inne på info vad dom gör idag?
Citera
2005-07-14, 17:01
Medlem
MADEofSTONEs avatar
En skäggig manlig aktör är väl affärsinnehavare i Borlänge!?
Citera
2005-07-14, 18:09
Medlem
Fulfittans avatar
Det finns ett antal trådar om det redan, en del ganska utförliga också. Lås och SÖK.
Citera
2005-07-14, 18:17
Medlem
OT: Nu kommer det snart en uppföljare till fäbodjäntan:
http://www.instock.se/dvdfilmer/star...alegenden.html
Citera
2005-07-14, 18:33
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
OT: Nu kommer det snart en uppföljare till fäbodjäntan:
http://www.instock.se/dvdfilmer/star...alegenden.html

Den är väl ute sedan länge?
Citera
2005-07-14, 18:47
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Det finns ett antal trådar om det redan, en del ganska utförliga också. Lås och SÖK.

sökt men inte hittat nån tråd som verkar vara av intresse
Citera
2005-07-15, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonlard80
Kom ihåg nu att en som jag spela fotboll med sa att han hade en kompis som hade haft en av tjejerna som är med i Fäbojäntan som lärare. Fast det låter som en "råttan i pizzan" grej.....någon som sitter inne på info vad dom gör idag?

jag vet att ena tjejen kommer inte ihåg vilken var/är en lärare i bromsten, en förort till sthlm
Citera
2005-07-15, 02:18
Bannlyst
En bekant som gick i en parallelklass till mig i sjuan hade en mor som alla, verkligen alla hävdade hade varit med i fäbojäntan. Så jag tog mod till mig och frågade och han svarade ja. Fått reda på senare dar att det inte var hon som tog korven i muttan utan någon helen eller någe. Blåser kanske i ett horn? Har själv inte sett den.. Kan tillägga att hela den familjen var tattare, de lånade pengar till fanta, jag skojare inte, hela dagarna av sonens kamrater och dem fick aldrig tillbaka pengarna. Fyefan
Citera
2005-07-26, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MADEofSTONE
En skäggig manlig aktör är väl affärsinnehavare i Borlänge!?

Har gått rykten om det ett bra tag.. men vad jag har hört så är det inte han som är med i filmen.. men han är nog ganska lik iallafall... så det kan iof vara han.

affären ligger i blge brevid en pizzeria.
Citera
2005-07-26, 18:24
Medlem
spoons avatar
Enligt rykten under min gymnasietid var hon med korven svenskalärare i granngymnasiet som heter tessin.
Citera
2005-07-26, 18:54
Medlem
J.Ns avatar
Falukorvsdamen var f ö från Tyskland, vilket märks på hennes "tal"... Tveksamt om hon synts till i Sverige efter den filmen.

Mannen som vrålar som besatt med Opel-tatueringen borde känts igen ofta med tanke på den tatueringen...
Citera
2005-07-26, 19:00
insomnias avatar
Vad är det som är så speciellt med den svettiga filmen? Dog ngn i efterhand? Var det en fyllegrej? Är det falukorven?

Skummade igenom filmen snabbt en gång, inget man ville se så att säga.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in