Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-26, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snowflaked
Nordicbet?
stanjames
Citera
2014-01-26, 18:33
Medlem
le-chefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Ska göra en insättning på en odds sida på drygt 5000 men vill ha 100% insättningsbonus. Har konton på betsafe, b365, unibet, williamhill.. Nån som vet någon mer sida?

Comeon?
Citera
2014-01-26, 19:13
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av le-chef
Comeon?

Har ett konto där redan men får kolla om dom har någon bonus ändå.

Finns det sidor som har insättningsbonusar för folk som redan är kunder?
Citera
2014-01-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Har ett konto där redan men får kolla om dom har någon bonus ändå.

Finns det sidor som har insättningsbonusar för folk som redan är kunder?

Dom flesta sidor brukar dela ut insättningsbonusar lite då och då till sina kunder, men det händer inte riktigt lika ofta som förr.
Ta bonusarna hos dom stora bolagen, sedan kan du ta oddsmatrix och beta av listan.
och som alltid läs villkoren noga
Citera
2014-01-27, 10:29
Medlem
Snowflakeds avatar
Kan man på något sätt se historik/pågående uttag på garbo.com?
Citera
2014-01-27, 10:48
Medlem
Äntligen levererar reel rush http://imgur.com/OhLU5Ct
Citera
2014-01-27, 11:09
Medlem
Citat:
Kan man på något sätt se historik/pågående uttag på garbo.com?

Tyvärr, sidan är väldigt begränsad. Jag begärde ett uttag i lördags och fick pengarna igår, om du undrar hur lång tid ett uttag tar. I värsta fall får du skriva ett mail till dem, de svarar hyfsat snabbt.
Citera
2014-01-27, 11:52
Medlem
Snowflakeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g3n3ral
Tyvärr, sidan är väldigt begränsad. Jag begärde ett uttag i lördags och fick pengarna igår, om du undrar hur lång tid ett uttag tar. I värsta fall får du skriva ett mail till dem, de svarar hyfsat snabbt.

Jag begärde uttag i fredags, men till mitt kort.
Har skrivit till dem men inte fått svar ännu.
Citera
2014-01-27, 14:42
Medlem
FyrTjugos avatar
Någon som nappat på Mamamiabingos "Monsterspinn".. Sätt in 333 kr & få 10 freespins på Victorius (50 kr trycket).. Står att dom är värda 20 gånger så mer än vanliga spinn..

Dock frågade jag supporten vad spinnen var värda då jag inte riktigt litar på mamamia.. Han i supporten vägrade berätta hur många kronor spinsen var värda. Det hade brutit mot deras regler enligt honom själv. Han kunde bara säga att vanliga freespins spelas med max rader & minsta insats..

Däremot svarade han ja när jag frågade honom om 2.50 x 20 var 50... Så alltså, 10 freespins med ett värde på 500.. Vågar inte lita på dom så skriv gärna i tråden om ni har nyttjat bonusen.

Allvarligt, ofta dom inte kan svara på hur många kronor dom e värda.. Skriv gärna ni med o fråga så dom inser att dom inte kan hålla undan sån information.
Citera
2014-01-27, 15:22
Medlem
Citat:
Jag begärde uttag i fredags, men till mitt kort.
Har skrivit till dem men inte fått svar ännu.

Eftersom du begärde till kort tar det lite längre tid, 2-3 dagar skulle jag gissa. De har nog behandlat ditt uttag redan, så du lär ha pengarna i morgon och senast på onsdag.
Citera
2014-01-27, 15:48
Medlem
Hajvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FyrTjugo
Någon som nappat på Mamamiabingos "Monsterspinn".. Sätt in 333 kr & få 10 freespins på Victorius (50 kr trycket).. Står att dom är värda 20 gånger så mer än vanliga spinn..

Dock frågade jag supporten vad spinnen var värda då jag inte riktigt litar på mamamia.. Han i supporten vägrade berätta hur många kronor spinsen var värda. Det hade brutit mot deras regler enligt honom själv. Han kunde bara säga att vanliga freespins spelas med max rader & minsta insats..

Däremot svarade han ja när jag frågade honom om 2.50 x 20 var 50... Så alltså, 10 freespins med ett värde på 500.. Vågar inte lita på dom så skriv gärna i tråden om ni har nyttjat bonusen.

Allvarligt, ofta dom inte kan svara på hur många kronor dom e värda.. Skriv gärna ni med o fråga så dom inser att dom inte kan hålla undan sån information.

Jag tänker prova erbjudandet men ärligt talat vet jag inte om det är värt det. 50kr trycket och ev vinst ska du omsätta 35 ggr...

Fick bara 5 kungar och det gav 160kr.
Senast redigerad av Hajvan 2014-01-27 kl. 16:06.
Citera
2014-01-27, 16:29
Medlem
FyrTjugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajvan
Jag tänker prova erbjudandet men ärligt talat vet jag inte om det är värt det. 50kr trycket och ev vinst ska du omsätta 35 ggr...

Fick bara 5 kungar och det gav 160kr.

Var det 50 kr/trycket?

5 Kungar ger 1500 mynt när man satsar 2.50 kr, alltså 150 kr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in