En låt med något klappande ljud, lät nästan som en Western låt, snabbt tempo samt en manlig röst, kommer oturligt nog inte ihåg mer, men kanske någon känner igen den?
Har en lite udda artist som jag inte alls kan få ur mitt huvud.. Behöver er hjälp!
För några år sen var det en tjej som släppte några konstiga videos på youtube. Har jag inte helt fel var det ca 2-3 stycken!
Grejen med dessa videos är att de var skitkonstiga. Nästan som något taget ur en skräckfilm (och musiken lät lite därefter). Man kunde aldrig riktigt se vem tjejen var då hon (har jag för mig) var nerdränkt i lera eller annat konstigt. Därför pågick det många konspirationer också om vem hon var. Tittade man noggrant på videon kunde man se lite sublima meddelanden.
Har för mig att titlarna på några av hennes låtar var väldigt långa också. Kanske latin?
Ett tag ryktades det om att det skulle vara någon större artists PR-kupp, men också med andra teorier om att det skulle vara en svensk tjej som sjöng dessa.
De flesta låtarna var riktigt konstig, men jag kommer ihåg en rätt lugn där hon spelar keyboard och sjunger.
Är det NÅGON som har något hum om vad jag pratar om? Blir tokigt, googlar och söker men kommer ingenvart!
Musikvideo med tjej i bil. Hon har huckle eller vad det kan kallas när man har ett tygstycke runt huvudet, och kör på en kustväg som ser ut att ligga i sydeuropa nånstans. Kommer inte ihåg låten, men tror att det var nån slags house. Den var en rejäl hit och spelades flitigt på TV för kanske 7-8-9-10 år sedan. Vad heter låten?
Edit: Och det är ingen ny bil hon kör, utan en cab anno ca. 1960. Röd tror jag.
En låt med något klappande ljud, lät nästan som en Western låt, snabbt tempo samt en manlig röst, kommer oturligt nog inte ihåg mer, men kanske någon känner igen den?
Tyvärr inte den, var mer en lugn röst medan tempot på bakgrunden var lite snabbare, klappandet var inte människor som klappade, utan lät mer som något instrument, om jag kommer ihåg rätt.