2014-01-17, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av njeks
Jag tycker alla färgerna åt det mörka hållet täcker bra på black-skalan. Men en som jag tycker har lite extra är mermaid. Väldigt bra täckförmåga och jag tycker färgen i sig är väldigt fin.

Håller helt med, mermaid är riktigt bra.
Citera
2014-01-19, 14:24
Medlem
Mr.patss avatar
Highlights random cans, vad får man denna gång.
förra gången fick jag joker och spraymaster. såg på deras ig att det var mycket blå, orange, brun och svart
Citera
2014-01-19, 20:38
Medlem
SuperSnabbts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.pats
Highlights random cans, vad får man denna gång.
förra gången fick jag joker och spraymaster. såg på deras ig att det var mycket blå, orange, brun och svart

Hure Joker och Spraymaster? dugger de till throwies/tags eller äre fyll som gäller?
Citera
2014-01-19, 23:51
Medlem
Kastaflaskas avatar
Har också alltid undra hur random cansen är, duger de eller är det bara ovärt?
Citera
2014-01-19, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Allt duger till något. Om man för 15 kr styck har chansen att få ett par riktigt bra färger blandade med ett par sämre som däremot fungerar till annat, så ser jag det som dugligt. Nu vet jag inte exakt vad för tillverkare eller lager Highlights har haft kontakt med denna gången, men min gissning är att du inte kommer bli missnöjd om du ser till priset.
Citera
2014-01-20, 21:48
Medlem
horses avatar
Citat:

Egen erfarenhet av deras random cans, är att rolla väggen innan för bästa resultat. Gula färgen suger kuk.
Citera
2014-01-20, 21:48
Medlem
horses avatar
Citat:

Egen erfarenhet av deras random cans, är att rolla väggen innan för bästa resultat. Gula färgen suger kuk.
Citera
2014-01-21, 11:47
Medlem
Köpte elementel färg för tags funkar ok men knappast för fylla tror jag.. Fanns bara få färger kvar i butiken kvar nu! St:eriksplan ifall!
Citera
2014-01-21, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEAN-PIERRE
Köpte elementel färg för tags funkar ok men knappast för fylla tror jag.. Fanns bara få färger kvar i butiken kvar nu! St:eriksplan ifall!
Allt går att fylla med, däremot går det inte bra att dra tags/throwups/outlines med vissa burkar.
Citera
2014-01-21, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleshback50
Allt går att fylla med, däremot går det inte bra att dra tags/throwups/outlines med vissa burkar.

Allt går med alla burkar men tar längre tid med vissa och krävs lite mer smills, men under snabba förhållanden är dessa burkar värdelösa om man vill ha bra resultat.
Citera
2014-01-26, 16:30
Medlem
Repeatzs avatar
Frågan har säkert tagits upp förr, vilka cans är bäst i prisklassen 30-40kr? Har testat montana black och kobra, skulle vilja säga att kobra är grymt prisvärd. Finns det någon mer som är lika prisvärd?
Citera
2014-01-26, 16:43
Medlem
Mr.patss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repeatz
Frågan har säkert tagits upp förr, vilka cans är bäst i prisklassen 30-40kr? Har testat montana black och kobra, skulle vilja säga att kobra är grymt prisvärd. Finns det någon mer som är lika prisvärd?
Belton premium!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in