2014-01-25, 02:51
Medlem
Från domen:
"De fortsatta anteckningarna innebär att ett blödande sår
konstaterades i slidmynningens bakre begränsning samt blödning inuti slidan där
det också påträffades levrat blod och små vävnadsrester till följd av vad som
bedömdes som penetration av mödomshinnan."

Va fan menar dom? Mödomshinnan finns väl inte?
Citera
2014-01-25, 03:00
Medlem
enKamels avatar
Är det bara jag som tycker att en del grejer i fuppen låter märkliga?

A (bo) påstår i sin version att hon nästan blivit tvingad att träffa Malmkvist, att hon inte vågade säga nej till att ses irl, det här t.ex "Wilhelm Malmkvist smsade henne också på natten och vidhöll att de skulle träffas trots att hon sade nej, och hon kände sig
tvingad att göra det.
"

Hennes sms/badoo-mess till Malmkvist låter dock annorlunda.

"I konversationen skickar A ”puss och kram” till Wilhelm Malmkvist och frågar om de kan vara ihop. Wilhelm Malmkvist svarar ”fan lägg av” och ”jävla psykfall”. A bemöter med att det kan han
vara själv och att han är en jäklig kille men också med att hon vill att de ska prata istället och hon ber honom ringa eller smsa dagen därpå i stället och att de kan be varandra om ursäkt.
"

"Den [smskonversationen] inleds med att A undrar vad han heter varpå Wilhelm Malmkvist talar om vem han är – Wilhem, från Badoo – och undrar om A vill komma till honom och se på film.
Han skickar en bild på sig själv kl. 9.58.

Det blir tal om att ses, A undrar om han vill mysa med henne och skriver ”Kram puss” och
Wilhelm Malmkvist svarar ”ja, om du vill”.
A undrar vilken film de ska se och han svarar att han har olika och att hon får välja.

A undrar sedan om han bor själv och skriver att hon bara vill vara med honom, ”puss kram”.
Han svarar hur och var han bor och det bestäms att han ska möta henne. A skriver att hon redan var på stan och att han skulle ringa när han ville ses, varpå Wilhelm Malmkvist undrar om hon inte kan komma hem till honom direkt och han undrar sedan ytterligare när hon kommer och ”hur lång tid”.
"

Malmkvists version, som inte behöver vara ens i närheten av sanningen, men tänk om den är det?
"När han kom tillbaka hade kompisen gått. Sedan hörde A av sig om ”mys”. A sade också i ett samtal att han inte skulle lyssna på vad hennes pappa sade, och då förstod han att ett
röstmeddelande han hade fått under natten var från A:s pappa
."

Kanske var hennes pappa överbeskyddande, och hon var sugen på att göra nåt "förbjudet" (t.ex träffa en kille från nätet och prova på att "mysa").

"A har enligt yttrandena en lindrig utvecklingsstörning med en begåvningsnivå och en generell adaptiv förmåga som är betydligt under genomsnittets samt avsaknad av förmåga till självstyrning och planering samt att kunna generalisera från en situation till en annan som gör att A behöver stöttning och vägledning vid utförande av uppgifter även om hon har förmågan att kunna utföra dem. A har svårt att agera utifrån långsiktiga konsekvenser och handlar impulsivt för att uppnå snabba, positiva konsekvenser."

Han uppger dock även att A endast var i hans lägenhet i ca 5 minuter och att han inte själv befann sig i lägenheten under tiden skadorna uppkom, vilket ju är en uppenbar lögn.

Det framkommer även att A går på minipiller... Nu finns det ju en del andra anledningar till att få det utskrivet (acne, oregelbunden/riklig mens t.ex), men..att en barnmorska/läkare skulle skriva ut minipiller till en person som inte förstår vad sex är låter konstigt. Jag köper alltså inte hennes förklaring om att mysa = "fredagsmys, som jag har med mamma och pappa".

Går det ens att fista en oskuld? Låter väldigt osannolikt enligt mig, det låter mer troligt att han försökte ha vaginalt samlag med henne, men hon var för trång/han för ivrig, det spricker lite, hon blöder mycket, han undrar vad fan han gett sig in på och ber henne dra och beter sig allmänt svinigt, kanske är det därför som hon direkt efter att pappan hämtat henne skickar ett sms (efter att först ha blivit "klickad" när hon ringde) "du ligger risigt till".

"Även han låg på sidan, framför henne med ansiktet mot henne. Han slog sedan hastigt in sin knytnäve i slidan på henne. Det gjorde jätteont, hon skrek till och försökte vicka sig undan men det gick inte. Det kändes som att Wilhelm Malmkvist vred runt knytnäven."

Kan liksom inte föreställa mig att det är fysiskt möjligt att "slå in en knytnäve" i en oskuld, som förmodligen är snustorr utan hjärtskärande skrik. Tänk er barnafödande. Tror dom flesta grannarna reagerar på såna ljud, speciellt en förmiddag på en helg. Eller?

Kanske låter förjävla okänslig nu, men missförstå mig rätt, han är fortfarande ett jävla as som utnyttjat henne, men nåt stinker faktiskt! ...eller så är det bara jag som inte vill inse att sånt här händer.. ;/
Citera
2014-01-25, 03:14
Medlem
Perfect10s avatar
Och utlåtanden från läkare, psykiatrin och stödpersonal ska bara bortses?
Citera
2014-01-25, 03:26
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enKamel

Vart hittar jag den? Har bara sett (och läst) domen. Håller med om att det här inte verkar vara ett helt solklart mål -- i just rent rättslig bemärkelse.
Citera
2014-01-25, 03:39
Medlem
Citat:

A (bo) påstår i sin version att hon nästan blivit tvingad att träffa Malmkvist, att hon inte vågade säga nej till att ses irl, det här t.ex "Wilhelm Malmkvist smsade henne också på natten och vidhöll att de skulle träffas trots att hon sade nej, och hon kände sig
tvingad att göra det.
"

Hennes sms/badoo-mess till Malmkvist låter dock annorlunda.

"I konversationen skickar A ”puss och kram” till Wilhelm Malmkvist och frågar om de kan vara ihop. Wilhelm Malmkvist svarar ”fan lägg av” och ”jävla psykfall”. A bemöter med att det kan han
vara själv och att han är en jäklig kille men också med att hon vill att de ska prata istället och hon ber honom ringa eller smsa dagen därpå i stället och att de kan be varandra om ursäkt.
"

"Den [smskonversationen] inleds med att A undrar vad han heter varpå Wilhelm Malmkvist talar om vem han är – Wilhem, från Badoo – och undrar om A vill komma till honom och se på film.
Han skickar en bild på sig själv kl. 9.58.

Det blir tal om att ses, A undrar om han vill mysa med henne och skriver ”Kram puss” och
Wilhelm Malmkvist svarar ”ja, om du vill”.
A undrar vilken film de ska se och han svarar att han har olika och att hon får välja.

A undrar sedan om han bor själv och skriver att hon bara vill vara med honom, ”puss kram”.
Han svarar hur och var han bor och det bestäms att han ska möta henne. A skriver att hon redan var på stan och att han skulle ringa när han ville ses, varpå Wilhelm Malmkvist undrar om hon inte kan komma hem till honom direkt och han undrar sedan ytterligare när hon kommer och ”hur lång tid”.
"

Malmkvists version, som inte behöver vara ens i närheten av sanningen, men tänk om den är det?
"När han kom tillbaka hade kompisen gått. Sedan hörde A av sig om ”mys”. A sade också i ett samtal att han inte skulle lyssna på vad hennes pappa sade, och då förstod han att ett
röstmeddelande han hade fått under natten var från A:s pappa
."

Kanske var hennes pappa överbeskyddande, och hon var sugen på att göra nåt "förbjudet" (t.ex träffa en kille från nätet och prova på att "mysa").

"A har enligt yttrandena en lindrig utvecklingsstörning med en begåvningsnivå och en generell adaptiv förmåga som är betydligt under genomsnittets samt avsaknad av förmåga till självstyrning och planering samt att kunna generalisera från en situation till en annan som gör att A behöver stöttning och vägledning vid utförande av uppgifter även om hon har förmågan att kunna utföra dem. A har svårt att agera utifrån långsiktiga konsekvenser och handlar impulsivt för att uppnå snabba, positiva konsekvenser."

Han uppger dock även att A endast var i hans lägenhet i ca 5 minuter och att han inte själv befann sig i lägenheten under tiden skadorna uppkom, vilket ju är en uppenbar lögn.

Det framkommer även att A går på minipiller... Nu finns det ju en del andra anledningar till att få det utskrivet (acne, oregelbunden/riklig mens t.ex), men..att en barnmorska/läkare skulle skriva ut minipiller till en person som inte förstår vad sex är låter konstigt. Jag köper alltså inte hennes förklaring om att mysa = "fredagsmys, som jag har med mamma och pappa".

Går det ens att fista en oskuld? Låter väldigt osannolikt enligt mig, det låter mer troligt att han försökte ha vaginalt samlag med henne, men hon var för trång/han för ivrig, det spricker lite, hon blöder mycket, han undrar vad fan han gett sig in på och ber henne dra och beter sig allmänt svinigt, kanske är det därför som hon direkt efter att pappan hämtat henne skickar ett sms (efter att först ha blivit "klickad" när hon ringde) "du ligger risigt till".

"Även han låg på sidan, framför henne med ansiktet mot henne. Han slog sedan hastigt in sin knytnäve i slidan på henne. Det gjorde jätteont, hon skrek till och försökte vicka sig undan men det gick inte. Det kändes som att Wilhelm Malmkvist vred runt knytnäven."

Kan liksom inte föreställa mig att det är fysiskt möjligt att "slå in en knytnäve" i en oskuld, som förmodligen är snustorr utan hjärtskärande skrik. Tänk er barnafödande. Tror dom flesta grannarna reagerar på såna ljud, speciellt en förmiddag på en helg. Eller?

Kanske låter förjävla okänslig nu, men missförstå mig rätt, han är fortfarande ett jävla as som utnyttjat henne, men nåt stinker faktiskt! ...eller så är det bara jag som inte vill inse att sånt här händer.. ;/

Altsa tank efter innan du gor langa utlagg.
Forst o framst bygger det mesta av stanken pa rena antaganden fran dig om torr vagina,och oskulder som inte gar att fista etc.
Rent nonsens.
Framgar TYDLIGT i domen att flickan fick sy 2 stygn i underlivet. Forklara det for mig...har wilhelm malmkvist en kuk stor som en knytnave tror du?

Ja klart,det ar val mojligt....

Edit: Det framgar aven att flickan ar latt forstandshandikappad och gar sarskola. Sa att hennes verklighetsuppfattning skiljer sig fran din ar kanske inte sa javla konstigt enda.
Att hon upplever saker pa ett satt som du inte kan relatera till betyder inte att hennes upplevelser ar mindre verkliga for henne,och det framgar TYDLIGT i domen att wilhelm malmkvist har forstatt att hon var i mentalt underlage.

Hennes satt att beskriva wilhelm malmkvists beteende just fore,under och efter valdtakten,ar sa talande och jag tvivlar pa att hon kan hitta pa det. Det ar inte nagonting hon hittat pa,det ar hon inte kapabel till,eller sa ar det varlden smartaste sarskoleelev som har kokat ihop en helt perfekt valdtaktshistoria.
Fattar du hur svart det ar att fa nagon domd for valdtakt i sverige? Som vanligt fanns det inga vittnen.
Men nollan satte dit sig sjalv nar han forsokte vara kool infor sina muppar till polare. Det tackar vi for.
Finns fler som wilhelm malmkvist,men som aldrig kommer upp till ytan.
Senast redigerad av clinder 2014-01-25 kl. 03:48.
Citera
2014-01-25, 03:39
Medlem
enKamels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Vart hittar jag den? Har bara sett (och läst) domen. Håller med om att det här inte verkar vara ett helt solklart mål -- i just rent rättslig bemärkelse.
Länken har postats ett par gånger i tråden, så det är inte jag som ska ha credit för det. https://anonfiles.com/file/8558948a2d3a9290d0aede4b4a210435

Citat:
Ursprungligen postat av clinder
Altsa tank efter innan du gor langa utlagg.
Forst o framst bygger det mesta av stanken pa rena antaganden fran dig om torr vagina,och oskulder som inte gar att fista etc.
Rent nonsens.
Framgar TYDLIGT i domen att flickan fick sy 2 stygn i underlivet. Forklara det for mig...har wilhelm malmkvist en kuk stor som en knytnave tror du?

Ja klart,det ar val mojligt....
Har du aldrig tagit en oskuld? Det behövs knappast en monsterkuk för att spräcka någon som inte är beredd.
Att hon fick sy kan bero på att han antingen var oförsiktg/inte brydde sig om att hon fick ont, eller tryckte in den full force ala våldtäkt. Hennes version med knytnäven kan bara styrkas "till viss del" av sjukvårdspersonalen t.ex.

Edit: eftersom att du verkar finna min förklaring väldigt orimlig är jag nyfiken på hur man surprise-ninja-fistar någon med en ett hål lika brett som ett lillfinger, bara sådär.
Senast redigerad av enKamel 2014-01-25 kl. 03:51.
Citera
2014-01-25, 03:57
Medlem
Citat:
Länken har postats ett par gånger i tråden, så det är inte jag som ska ha credit för det. https://anonfiles.com/file/8558948a2d3a9290d0aede4b4a210435

Har du aldrig tagit en oskuld? Det behövs knappast en monsterkuk för att spräcka någon som inte är beredd.
Att hon fick sy kan bero på att han antingen var oförsiktg/inte brydde sig om att hon fick ont, eller tryckte in den full force ala våldtäkt. Hennes version med knytnäven kan bara styrkas "till viss del" av sjukvårdspersonalen t.ex.

Du tror pa fullaste allvar att hon har hittat pa att hon blivit fistad? Att han bara genomforde normalt samlag,och sen gick hon darifran och var sur sa hon bestamde sig for att freestyla ihop en valdtaktshistoria som inte gar att motbevisa i EN ENDA PUNKT! WTF,vem ar detta särskole-geni?
Hongar i en skola dar man sysslar med mellanstadiestudier vid 20 ars alder,om man ar en av dom lite mer klipska dvs.

Du har inte last igenom domen eller sa ar du smarre forstandshandikappad sjalv som inte klarar att se det uppenbara.
ALLT tyder pa att wilhelm malmkvist ljuder,ALLT tyder pa att flickan talar sanning till punkt och pricka. Det finns INGENTING som sager emot. Sa hur du kan fa for dig att borja argumentera for att nagonting luktar,uppbackat av enbart antaganden,det ar fan
Och varken du eller jag har tagit nagon oskuld som fick sy 2 eller ens 1 stygn i fittan efterat,sa slapp det dar svammlandet.
Citera
2014-01-25, 04:07
Medlem
Citat:

Edit: eftersom att du verkar finna min förklaring väldigt orimlig är jag nyfiken på hur man surprise-ninja-fistar någon med en ett hål lika brett som ett lillfinger, bara sådär.

Sista inlagget jag tar med dig da du uppvisar en total barnslighet. Du ar INTE aldre an 18 och om du ar....sla dig sjalv.

Du ANTAR aterigen att DU vet storleken pa hennes kon? Hur i hellvette kan du veta det?
For det andra sa vill man bara lasa fast dig i en skolbank samt avratta dina tidigare larare.
Kvinnor foder for fan barn med fittan,fattar du hur javla stort ett barn ar?
Tror du man stretchar den sa den ar stor o elastisk innan man ska foda barn?
Dom pressar ut ungen och manga spricker och far sy.

Sen att du ar sa javla oformogen att satta dig in i huvudet pa flickan det ar fan din skamm.
Tank sjalv att du ar ett barn(mentalt) som aldrig nagonsin har varit i en sexuell situation med nagon annan manniska och helt plotsligt ligger du naken i en sang mot din vilja,radd som ett barn kan bli tom. dar det inte finns nagon reell fara.
Dar ligger du och din forrovare utfor saker med dig som du inte ens forstar vad det ar,och aterigen,du ar radd...

Jag vet en tjej som ar forstandshandikappad som fick sagt till sig som barn att man inte fick skrika eller pa annat satt visa smarta hos doktorn. Hon tog over 20 stygn med en bedovning som inte funkade,utan att skrika,for hon tog det pa sa blodigt allvar. Som med allt man sager at henne.

Nu vart jag less...
Citera
2014-01-25, 04:23
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:

Det är domen, inte förundersökningen!
Citera
2014-01-25, 04:42
Medlem
Onanikrems avatar
Stackars flicka!
Undrar hur hennes framtida sexualitet kommer att vara.. fy fan.

Nu när vi vet att Wilhelm tar den i 2an ofta och gärna, får vi hoppas han träffar på ett hårdhomo som glömt "fistkrämen" hemma när det blir dax för älskog.

Att ge sig på utvecklingsstörda borde vara klassat som att ge sig på barn.
Citera
2014-01-25, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grindman
Från domen:
"De fortsatta anteckningarna innebär att ett blödande sår
konstaterades i slidmynningens bakre begränsning samt blödning inuti slidan där
det också påträffades levrat blod och små vävnadsrester till följd av vad som
bedömdes som penetration av mödomshinnan."

Va fan menar dom? Mödomshinnan finns väl inte?

Skall man vara petig är det visserligen mer en krans än en faktisk hinna, men man kan med full rätt gott säga Mödomen eller Hymen.

Dock är påståendet att det inte skulle finnas någon mödom alls, ett politiskt motiverat nyfeministiskt påhitt som inte har någon som helst medicinsk grund i verkligheten: http://en.wikipedia.org/wiki/Hymen
Det är endast i Sverige som diskussionen om hymen är "kontroversiell" tack vare bland annat personer som Monica Christiansson och Carola Eriksson, medan den förblir ett konstaterat faktum för läkarvetenskapen i övriga Västlandet utanför Sverige.

Det hade alltså varit ytterst märkligt om inga rester hade påfunnits i hennes vagina, i synnerhet efter att som oskuld ha fått en näve uppkörd.
Citera
2014-01-25, 10:13
Medlem
pickledonions avatar
Har också läst domen nu. Wilhelm Malmkvist verkar vara ett jävla svin. Att våldta en särskadad flicka på detta viset och sedan "skatta" åt henne tillsammans med sina vänner är riktigt sjukt. Det är min förhoppning att hans liv blir ett jävligt tråkigt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in