Träffat en tjej, hon är 29 år, haft ett förhållande med en snubbe i 6-7 år, dom har två barn..
Hon lämnade honom för ca 1 år sen, för att han va sjukt svartsjuk, kontrollerande och blev helt fucked när han drack.
Nu har vi börjat dejta iallafall, han fick reda på detta och blev totalt jävla galen, ringde till henne och sa att hon va både de ena och de andra, och att jag va en stans största knarkare och att jag aldrig skulle komma nära deras barn.. De sakerna han säger är såklart skitsnack och det vet hon med..
Sen skickar han sms att jag är en idiot, kallar mig en massa, vilket jag finner rätt roande då han inte har en aning vem jag är..
Han har sagt till deras gemensama vänner att han måste ha tillbaks henne, eller att de kanske skulle vara lättare att bara döda henne!!!??
Jag är inte ett dugg rädd för honom, han kan slå sig trött om han skulle vilja de, men han är ju psyk och jag blir fan orolig för hennes skull...
Han tvärvände idag, blev iskall mot henne, dock så sa hon att han brukar bli såhär innan helvetet brakar lös..
Någon som varit med om något liknande, och som har tips på hur man ska hantera??