2014-01-24, 21:12
Medlem
Träffat en tjej, hon är 29 år, haft ett förhållande med en snubbe i 6-7 år, dom har två barn..

Hon lämnade honom för ca 1 år sen, för att han va sjukt svartsjuk, kontrollerande och blev helt fucked när han drack.

Nu har vi börjat dejta iallafall, han fick reda på detta och blev totalt jävla galen, ringde till henne och sa att hon va både de ena och de andra, och att jag va en stans största knarkare och att jag aldrig skulle komma nära deras barn.. De sakerna han säger är såklart skitsnack och det vet hon med..

Sen skickar han sms att jag är en idiot, kallar mig en massa, vilket jag finner rätt roande då han inte har en aning vem jag är..

Han har sagt till deras gemensama vänner att han måste ha tillbaks henne, eller att de kanske skulle vara lättare att bara döda henne!!!??

Jag är inte ett dugg rädd för honom, han kan slå sig trött om han skulle vilja de, men han är ju psyk och jag blir fan orolig för hennes skull...

Han tvärvände idag, blev iskall mot henne, dock så sa hon att han brukar bli såhär innan helvetet brakar lös..

Någon som varit med om något liknande, och som har tips på hur man ska hantera??
Citera
2014-01-24, 21:17
Medlem
polisanmäl idioten så han hamnar i något register iaf...
Citera
2014-01-24, 21:22
Medlem
surfacings avatar
En strategi vore att ringa eller möta vederbörande och fråga vad fan han håller på med, då brukar de bli snopna. Det finns så mycket bortskämda fjantar vilka tror de kan jävlas hur som helst utan konsekvenser. Risken finns dock förstås att han faktiskt är tokig och avsikten slår bakut ännu värre istället.
Citera
2014-01-24, 21:25
Medlem
Kontakta polis ?

En sådan person bör inte vara i närheten av barn.
Citera
2014-01-24, 21:28
Bannlyst
Kontakta inte polis, fortsätt bara er relation som vanligt. Skulle det hända nåt så skulle han ge sig på tjejen och inte dig.

Polisen kommer inte göra ett skit.
Citera
2014-01-24, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slabam
Träffat en tjej, hon är 29 år, haft ett förhållande med en snubbe i 6-7 år, dom har två barn..

Hon lämnade honom för ca 1 år sen, för att han va sjukt svartsjuk, kontrollerande och blev helt fucked när han drack.

Nu har vi börjat dejta iallafall, han fick reda på detta och blev totalt jävla galen, ringde till henne och sa att hon va både de ena och de andra, och att jag va en stans största knarkare och att jag aldrig skulle komma nära deras barn.. De sakerna han säger är såklart skitsnack och det vet hon med..

Sen skickar han sms att jag är en idiot, kallar mig en massa, vilket jag finner rätt roande då han inte har en aning vem jag är..

Han har sagt till deras gemensama vänner att han måste ha tillbaks henne, eller att de kanske skulle vara lättare att bara döda henne!!!??

Jag är inte ett dugg rädd för honom, han kan slå sig trött om han skulle vilja de, men han är ju psyk och jag blir fan orolig för hennes skull...

Han tvärvände idag, blev iskall mot henne, dock så sa hon att han brukar bli såhär innan helvetet brakar lös..

Någon som varit med om något liknande, och som har tips på hur man ska hantera??

Fy fan vad patetisk du är Hur kan du ens acceptera att din flickvän har kontakt med en sån pajas och till på köpet låta han lägga sig i ert förhållande och kräka skit om dig, du har ju för han inga jävla baalls. din jävla mes En riktig man hade satt knytnäverna i halsen på honom och gjort slut på missfostrets existens omgående
Citera
2014-01-24, 21:43
Medlem
Han har förföljt henne när hon hade efterfesten, haft lånad bil, annan jacka och grejer för att kunna stå utanför hennes fönster och se om någon blir kvar när efterfesten var slut.

Han brukar dyka upp på hennes jobb oanmäld, för att "kolla läget" han visste samma dag vi börjat skriva att vi gjorde de, det var den dagen han "varnade" henne för mig.

Han blir jävligt aggressiv när han dricker, jag och tjejen ska ut på krogen tillsammans imorgon, hoppas att han inte är där, eller börjar bråka, han har tydligen inte några spärrar när det runnit i strupen, och ger han sig på mig så har han ju gjort bort sig, men jag har lovat henne att bara gå därifrån om han börjar..

Polisen vill hon inte gå till, såklart! Men hon vill ju att han ska lämna henne ifred och gå vidare med sitt liv, men han är inte frisk nog för att förstå..
Citera
2014-01-24, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vendillone
Fy fan vad patetisk du är Hur kan du ens acceptera att din flickvän har kontakt med en sån pajas och till på köpet låta han lägga sig i ert förhållande och kräka skit om dig, du har ju för han inga jävla baalls. din jävla mes En riktig man hade satt knytnäverna i halsen på honom och gjort slut på missfostrets existens omgående

är du dum i huvudet också? Ska jag spöa exet till tjejen jag nyss träffat, dom har barn med varandra? Även fast jag skulle vilja banka skiten ur honom så lär man väl försöka hantera detta som vuxna människor?
Citera
2014-01-24, 21:49
Medlem
Hur har de det med vårdnaden av barnen? Delad vårdnad eller har tjejen ensam vårdnad?
Citera
2014-01-24, 22:01
Bannlyst
Citat:
är du dum i huvudet också? Ska jag spöa exet till tjejen jag nyss träffat, dom har barn med varandra? Även fast jag skulle vilja banka skiten ur honom så lär man väl försöka hantera detta som vuxna människor?

Att dem har barn är ingen ursäkt att bete sig vidrigt och ännu mindre att ha kontakt med sitt ex, vill han träffa sitt barn kan man fixa det på andra sett utan att själv kontakte henne och hur det skulle gå till är hans problem men det går dvs absolut ingen omöjlighet, men nog om den skit saken. Hantera det som en vuxen människa när han kränker dig Den chansen har han redan förbrukat, men nog om den skit saken oxå. Du är en mes och väldigt feg liten råtta. När du har lyckats med konsten att lipa över det på fb så har du bekräftat vilken jävla mes du är. Du har inte balls nog att möta honom och därav är det nog bäst att du gömmer dig under din flickväns tjol när han tar henne i tvåan vilket han redan har gjort i muntligt version Nej här finns nog inget mer att tilläga för min del, kram på dig skolpojke.
Citera
2014-01-24, 22:07
Medlem
Trollar du?
Eftersom i denna tråd (FB) Mina känslor skenar iväg, det skrämmer mig!, så skriver du att du har träffat en tjej som är 11 år äldre än dig. Du skriver att din tjej är 29 år, det betyder att du idag är 18 år. Du skriver även att du har ett barn samt att du har varit singel i 5 år? Visst du kan väl ha blivit pappa väldigt tidigt, men det känns inte som det går ihop. Just saying it....
Citera
2014-01-24, 22:09
Medlem
snelhestens avatar
Citat:

Ingen är tillsammans med någon i 6-7 år eller skaffar två barn av slump. Mitt råd är att du dumpar problemfostret omgående och i synnerhet så när du nu har fördelen på din sida i att ett förhållande mellan er knappt har hunnit etableras ännu. Finns inget positivt som kan komma ur det här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in