Vafan händer?
Träffat en kvinna, Egen företagare, två barn, och 11 år äldre än mig, hon är skild. Jag har ett barn, i samma ålder som hennes, jag blev pappa tidigt.
Den här kvinnan har kommit in i mitt liv och jag börjar bli förälskad i henne, vi har umgåtts varje dag nu denna vecka, kommit väldigt nära varandra.
Hon verkar va väldigt mån om att inte skrämma iväg mig, vilket gör mig otroligt lugn, sen var det såhär, vi klickade verkligen i inte direkt, hon har varit gift i 10 år, jag har varit singel i 5 år, med stundtals väldigt många kvinnor i omlopp.
Båda hade byggt upp en bild av varandra som raserades, och har gjort båda väldigt förvirrad.
Jag är seriöst livrädd att bli kär i henne och bli sårad, och det värsta är att jag inte vill bryta med henne.
jag vill bara inte rusa i något för snabbt, alltså jag vill träffa henne och jag träffar bara henne, men jag vill ha mitt liv och hon sitt. Förstår ni?
Jag menar inte att jag vill ha henne tills något bättre dyker upp, utan för att jag inte vill förstöra något genom att börja lova varandra en massa saker för tidigt. Jag känner verkligen inte att jag vill träffa någon annan, hon är den enda jag tänker på..
Hon vill inte heller investera för mycket känslor i detta för att sedan bli besviken, fast hon säger det på ett annat sätt (hon har sjukt svårt att prata känslor..
Men jag är övertygad av att vi börjar få känslor för varandra, men hon har gett mig kontrollen, jag får visa vägen typ!?
Jag börjar bli sådär, att jag vill skicka sms, "va fin du var idag, du gör mig glad"
Men jag känner att då han jag blottat mig för mycket, visat mig sårbar, för att jag litar inte på kvinnor, inte alls..
Vi har ju träffats väldigt kort tid, men hon får mig att känna något , som jag inte riktigt kan sätta fingret på, och som skrämmer mig.
Senast redigerad av slabam 2014-01-24 kl. 15:54.