2014-01-24, 17:52
Medlem
Kan inte på något sätt förstå hur 2½ år anses tillräckligt. Läste domen och genom smskonversationen var han och hans kompisar fullt medvetna om att hon var speciell. Att dessutom förneka det gör honom till en större ynkrygg än vad han redan är.

Hoppas med hela mitt hjärta att detta förföljer honom hela hans liv, och inte hennes.
Citera
2014-01-24, 18:05
Medlem
Haubits77Bs avatar
JAG

har SÄLLAN

läst något så genomvidrigt som den aktuella domen.

Helt horribelt och hemskt.

Karln förtjänar det han förtjänar, och hamnar han i mina klor kommer han att omvärdera sina beslut.

En blivande lantmätare alltså.

Ytterligare ett tecken på att 90-talsskolan inte fungerade.

Kan någon, f.ö, forska kring hans koppling till Försvarsmakten (som jag inte tror på).
Citera
2014-01-24, 18:06
Medlem
Det mest anmärkningsvärda här när man läser domen är ju att de hittat DNA och blodspår från tre olika kvinnor. Är det månne en riktig sexualpsykopat vi har på spåren, kanske är hans fredagsnöje att fista sönder kvinnor han träffar.
Citera
2014-01-24, 18:10
Medlem
Minns faktiskt tjejen från Badoo. Helt otroligt hur någon kan ge sig på en sån person på det viset. Snubben måste ha någon form av empatistörning. Verkar som att hans profil precis tagits bort från fb.

Läste igenom stora delar av domen.
Han har alltså kört upp knytnäven i underlivet på en förståndshandikapp tjej. Två stygn för att reparera skadan.
Citera
2014-01-24, 18:10
Medlem
detgillardus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/564090_10150687067024651_880109309_n.jpg

Vem av äcklen på bilden är Wilhelm Malmkvist då? Återigen; det är viktigt att inte fel killes bild hamnar på folks kylskåpsdörrar. Det är ju tjejer på bilden också, så jag tror inte alla är med i gruppen för våldtäktsanhängare på fejan. Ser mer ut som en festbild. Man förtjänar inte att behöva titta sig över axeln resten av sitt liv bara för att man råkat gå på samma fest som en fullblodspsykopat en gång. Rättvisa kommer säkert skipas, men det får inte gå snett.
Citera
2014-01-24, 18:20
Medlem
Halmbals avatar
Här är en bild på en Wilhelm Malmkvist från Lund: http://i.imgur.com/ka6Gbtt.jpg
Citera
2014-01-24, 18:23
Medlem
Med tanke pa att hans fejjansida togs ner samma dag som denna trad dyker upp sa far man nog anta att det har haft effekt och snart vet nog alla som inte redan visste i hans omgivning.

Rent hypotetiskt,hur skulle man ga tillvaga for att det skulle spridas over hela universitetet? Jag ar helt emot att det gors,men OM,hur skulle man da gora?
Citera
2014-01-24, 18:23
Medlem
gubbjavlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
JAG

har SÄLLAN

läst något så genomvidrigt som den aktuella domen.

Helt horribelt och hemskt.

Karln förtjänar det han förtjänar, och hamnar han i mina klor kommer han att omvärdera sina beslut.

En blivande lantmätare alltså.

Ytterligare ett tecken på att 90-talsskolan inte fungerade.

Kan någon, f.ö, forska kring hans koppling till Försvarsmakten (som jag inte tror på).
Har också svårt att tro på den delen. En mycket stor andel av de som söker sig dit är såklart fullständigt tokiga och man kan ha många åsikter om försvaret, men min erfarenhet är att de är förvånansvärt duktiga på att rensa ut psykfallen. En riktig praktstolle som den här Malmkvist har mycket liten chans att hamna i aktiv tjänst. Jag gissar att det mest är hans egna fria fantasier som ligger bakom den "kopplingen". Kanske var han "hemvärnsungdom" under någon period och gärna pratar om saken. Det skulle passa betydligt bättre i profilen. Yrkesvalet antyder ju möjligen att han är hemmahörande i lantlig miljö. Bondson och sladdbarn (alt. ensambarn) känns faktiskt inte alls orimligt. Vi lär snart få veta.
Citera
2014-01-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer
Bara en tidsfråga tills vi vet det vi behöver veta om apskaftet.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/528395_10150687039379651_954343992_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/564090_10150687067024651_880109309_n.jpg

Note to self: Stäng mer din Facebook

Helt fruktansvärt det som har hänt, förstår inte hur en sån person fungerar. Ännu mer tragiskt är att detta antagligen kommer påverka BO genom hela livet. Sen att straffpåföljden är helt åt helvete är en annan fråga men men....

Tycker det är viktigt att poängtera att det kanske inte är det smartaste att publicera en bild med GM och cirka 15 andra personer som inte har något med fallet att göra. Många som är med på bilden tycker nog inte att det är särskilt uppskattat.

Sen vet många nog hur jargongen bland killar kan vara, inget att lägga större vikt vid. Men det gör ju sig i alla fall bra i rubriker
Citera
2014-01-24, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.Harry
Ett sånt vidrigt äckligt svin! Hoppas den jäveln blir våldtagen i fängelset

Överklassfjantens vänner och föräldrar måste vara rejält stolta nu

Han kommer hamna pa en avdelning med likasinnade,sa risken for att bli utsatt for nagot inne pa kaken ser jag som minimal. Daremot kan det bli jobbigt for honnom om detta sprids i hans sociala natverk.

Jag har inte sett artikel i nagon annan tidning an metro(antar att det star aven i nan lokalblaska) och hur manga i hans kretsar laser metro tror ni?

Men hoppas gar ju.
Citera
2014-01-24, 18:43
Medlem
shbous avatar
Vilket svin. Och vilka jävla polare, hur fan är de funtade egentligen? Blodtrycket sköt i höjden när jag läste FUPen. Ni läser garanterat detta, vet med er att ni är usla jävla avskräden och borde lära er lite hyfs, milt sagt. Roa sig med att behandla en förståndshandikappad flicka på det här viset. Er sort hör inte hemma på LU.

Ingen arbetsgivare på den här planeten lär anställa honom med det här i belastningsregistret, det är ju en liten tröst. Även om skattebetalarna får stå för hans räkning. Han lär heller aldrig kunna se sin familj i ögonen igen, om han är människa.
Citera
2014-01-24, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Vilket svin. Och vilka jävla polare, hur fan är de funtade egentligen? Blodtrycket sköt i höjden när jag läste FUPen. Ni läser garanterat detta, vet med er att ni är usla jävla avskräden och borde lära er lite hyfs, milt sagt. Roa sig med att behandla en förståndshandikappad flicka på det här viset. Er sort hör inte hemma på LU.

Ingen arbetsgivare på den här planeten lär anställa honom med det här i belastningsregistret, det är ju en liten tröst. Även om skattebetalarna får stå för hans räkning. Han lär heller aldrig kunna se sin familj i ögonen igen, om han är människa.

Kan man hänga ut hans kompisar här eller bryter man mot någon regel då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in