Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-25, 13:34
  #181
Avstängd
powermongers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Och tycker ialla fall att vad som faktiskt hänt är lite oklart.

Kan du utveckla detta?
Citera
2014-01-25, 13:37
  #182
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powermonger
I och med att hanns sanna jag nu ligger ute på internet i den här tråden med flera, så lär han inte komma så långt i karriären nej


Om detta anda kunde vara sant.

Jag tanker inte ga in pa vairfran min erfarenhet kommer,men jag kanner overklassen,och wilhelm kommer bara bli en i mangden som begatt en ungdommsynd.
Man bor vara medveten om att dom flesta av foraldrar,slakt och vanner har gatt pa internatskola a la lundsberg.
Men aven om man inte sjalv har vuxit upp mitt i den varsta nihilismen,sa har man sedan barnsben blivit utsatt for ett "tänk" som valdigt forenklat gar ut pa att klasser ar nagot naturligt och "vanligt fok" ar dom som definierar overklassens "overlagsenhet"
Det talas givetvis inte oppet med ordval som ovan,men dom LEVER det ist.


Nar det galler wilhelm malmkvists kompisgang,och grabbarna med speciella efternamn som han rent slumpmassigt bildat hemliga facebookgrupper med,sa tycker jag folk ska stalla sig fragan "Ar detta ett undantag eller ar detta en vanlig manniskosyn inom overklassungar?"

Det ar pa det har sattet man berattar for sig sjalv att man ar battre an dom flesta andra,att man ar mer vard.

Man maste lasa materialet i domen och forsoka satta sig in i hur det tankts i givna situationer och det som for mig ar slaende ar att wilhelm malmkvist uppenbarligen inte har nagon som helst sexuell dragning till utveklingstorda eller "monster".
Hela grejen handlar om makt.
Det blir tydligt nar han inte klarar att fortsatta utan kastar ut flickan,men inte utan att fa ett bevis infor polarna.
Ni forstar vad som kravs for att man ska "komma ihag" att ta den bilden nar det star en halvnaken flicka och klar pa sig i hallen,medans blodet rinner.
Han ar uppenbart acklad,men i hans varld ar han steve-o som ater bajs for en sketch i jackass. Han ser inte flickan som en manniska,iaf inte en manniska som han sjalv. Hon ar bara en statist eller "prop" i hans liv.


Jag vill inte outa mig sjalv men jag kan saga att inom nara vanner och familj har flickans valmaende aldrig ens kommit pa tal. Alla ar upptagna med att sopa under mattan och om 10 ar kommer det inte vara mer an ett misstag i ungdommen.
Wilhelms liv kommer ta en javla small,men det kommer inte vara forstort som det skulle varit for en vanlig arbetarunge.(vilket det saklart ska vara)
Wilhelm kommer absolut kunna hitta en fru och bilda familj etc.
Men ju fler som vet,desto svarare kommer det bli.
Citera
2014-01-25, 13:37
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oskar.
BO har ett förståndshandikapp, hennes problematik är inte att jämföra med gärningsmannen och dennes kompisar. De är av allt att döma normalbegåvade och tycks inte ha nedsättningar av sådan art att det är aktuellt att börja diskutera utvecklingsstörning eller liknande. De är vidriga små kräk, men bör inte ursäktas i ordalag av diagnoser eller faktisk funktionsnedsättning.

Jag kan inte hålla med. Normalbegåvade är det inte.. De saknar ju många sociala färdigheter. Oförmögna att sätta sig i andra människors situation. Och oförmögna att se konsekvenserna av sitt eget handlande. Det är inte normalbegåvatt för mig.

Det är faktiskt skrämmande att se att den här sortens människor överhuvudtaget KAN få viktiga positioner i samhället där de dessutom kan bestämma över andra människor. Helt horribelt. De har ju inte förmågan till det.

Psykologiska tester vid chefsrekrytering borde vara ett måste..
Citera
2014-01-25, 13:38
  #184
Medlem
Perfect10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Och tycker ialla fall att vad som faktiskt hänt är lite oklart.


Och hur har hon lyckats manipulera läkarna och stödpersonal som känner henne väl då citat "har svårt att agera utifrån långsiktiga konsekvenser "?

Tänk efter lite nu va.
Citera
2014-01-25, 13:41
  #185
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av powermonger
Kan du utveckla detta?


Du tycker inte det är märkligt med tanke på vad jag skrev? Men jag har som sagt inte läst FUP:en. Tycker det finns vissa saker som är märkligt.

Jag tror sanningen ligger någonstans mellan deras båda historier. Men det är onekligen så att hon har fått skador på sitt underliv i GM lägenhet.

Om han knullat henne, varför finns inte hans DNA på insidan av kondomen då men hennes utanpå?

Du tycker det inte finns några märkligheter alls?

Alltså jag tror inte GM är oskyldig jag tror bara inte att offret är ett oskyldigt litet fromt lamm bara.
Citera
2014-01-25, 13:43
  #186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Jag tycker det finns många märkligheter i offrets historia.

Offret har träffat GM på Badoo - badoo är i stort sett en mobilapp som bar går ut på för träffa folk i sin geografiska närhet. En knullapp.
Offret käkar p-piller
Hon frågar om GM om de ska vara ihop något som GM svarar med fan lägg av och jävla psykfall. GM verkar inte vilja ha med henne att göra utan, men Offret verkar ju ses endå och ringer och SMS:ar.
Offret undrar om de ska mysa och GM svarar ja.

Registrera sig på en knullapp, äta p-piller och sedan verkligen ligga på och vilja träffa folk för att mysa... Nja det låter skumt.


Eftersom offret även har svårt att agera utifrån långsiktiga konsekvenser och handlar impulsivt för att uppnå snabba, positiva konsekvenser. Kan lika gärna vara så att överdrivit för hon blivit illabehandlad av GM och skämts inför lilla pappa och säga vad som helst. Hon ska ju även vilja glömma alltihop och efteråt smsat GM att hon inte ska lyssna på hennes pappas samtal i röstbrevlådan. Kan det vara så att hon överdrivit och sedan han överbeskyddande pappan drivit på för sin mongodotter?

Jag tycker iaf det är skumt. Och tycker ialla fall att vad som faktiskt hänt är lite oklart.

Lanseras badoo som en knullapp?

Annu en person som inte klarar av att tanka utanfor sin egen perfori.


Om du laser domen,hela domen,sa tycks det inte vara nagra som helst oklarheter.

Wilhellm sager att dom aldrig haft sex,att han inte ens befunnit sig i lagenheten.
Detta stammer inte overens med den kondom som hittades med flickans DNA.

Det borde vara slutet pa spekulationer redan dar.

Men visst om du vill tror pa en konspirerande sarskole-elev som lyckats lura polisens tekniska utredare,psykologer etc.
Citera
2014-01-25, 13:45
  #187
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect10
Och hur har hon lyckats manipulera läkarna och stödpersonal som känner henne väl då citat "har svårt att agera utifrån långsiktiga konsekvenser "?

Tänk efter lite nu va.
Exakt hur långsiktigt tänkande ska en kvinna vara för att det ska vara ok att ha samlag med henne? Är det ett krav att hon ska pensionsspara?

Jag försvarar på intet sätt GM:s handlande men vissa argument duger bara inte.
Citera
2014-01-25, 13:46
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
Du tycker inte det är märkligt med tanke på vad jag skrev? Men jag har som sagt inte läst FUP:en. Tycker det finns vissa saker som är märkligt.

Jag tror sanningen ligger någonstans mellan deras båda historier. Men det är onekligen så att hon har fått skador på sitt underliv i GM lägenhet.

Om han knullat henne, varför finns inte hans DNA på insidan av kondomen då men hennes utanpå?

Du tycker det inte finns några märkligheter alls?

Alltså jag tror inte GM är oskyldig jag tror bara inte att offret är ett oskyldigt litet fromt lamm bara.
Det fanns DNA inuti kondomen ditt mongo. varför det är så lite förklarar man också i domen

DNA men för lite för att analysera från vem. Det kan komma DNA på insidan av en
kondom av att den hanteras, utan att den sitter på någon. En penis i sig avger inte
mycket DNA.
Citera
2014-01-25, 13:49
  #189
Medlem
Tillflyktens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect10
John Schönanders motivering: För att förändra synen på mäns sundhet.
http://se.movember.com/mospace/7175189

Tips, scrolla ner för att se vilka namn som donerat.
Om jag minns rätt var detta en donation för att motverka en viss typ av vanligt förekommande cancer hos män, de donerande har ingen koppling till personen ifråga själv. Och movember är en rätt stor grej över hela världen att man inte rakar sin mustasch på en månad. Jag gillar flashback, men det är inte så kul när vissa användare får något till att verka vara något annat.

Vem John Schönander är vet jag inte och aset Wilhelm fick ett mycket kortare straff än vad han förtjänar enligt mig. Men häng inte ut folk som inte har något med händelsen att göra, tack.
Citera
2014-01-25, 13:50
  #190
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tillflykten
Om jag minns rätt var detta en donation för att motverka en viss typ av vanligt förekommande cancer hos män, de donerande har ingen koppling till personen ifråga själv. Och movember är en rätt stor grej över hela världen att man inte rakar sin mustasch på en månad. Jag gillar flashback, men det är inte så kul när vissa användare får något, till att verka vara något annat.

Vem John Schönander är vet jag inte och aset Wilhelm fick ett mycket kortare straff än vad han förtjänar enligt mig. Men häng inte ut folk som inte har något med händelsen att göra, tack.
om man hetsar eller uppmanar någon till att begå brott så är man inte oskyldig
Citera
2014-01-25, 13:51
  #191
Medlem
Perfect10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Exakt hur långsiktigt tänkande ska en kvinna vara för att det ska vara ok att ha samlag med henne? Är det ett krav att hon ska pensionsspara?

Jag försvarar på intet sätt GM:s handlande men vissa argument duger bara inte.

Vad svammlar du om?
BO är en förståndhandikappad flicka som inte vet vad sex är för något. Att hon skulle få ihop en historia som lurar läkare, psykologer och stödpersonal som träffar henne regelbundet är fullständigt orimligt.
Citera
2014-01-25, 13:53
  #192
Medlem
Bajsfacistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clinder
Lanseras badoo som en knullapp?

Annu en person som inte klarar av att tanka utanfor sin egen perfori.


Om du laser domen,hela domen,sa tycks det inte vara nagra som helst oklarheter.

Wilhellm sager att dom aldrig haft sex,att han inte ens befunnit sig i lagenheten.
Detta stammer inte overens med den kondom som hittades med flickans DNA.

Det borde vara slutet pa spekulationer redan dar.

Men visst om du vill tror pa en konspirerande sarskole-elev som lyckats lura polisens tekniska utredare,psykologer etc.

Badoo är en knullapp, ja.
Perfori?
Nej jag tror inte på en konspirerande särskoleelev, men en sådan kan nog ljuga ja.
Jag ifrågasätter inte polisens tekniska utredning, det är ju ganska svårt att göra det utan att ha läst den. Men jag tror den stämmer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback