2014-01-24, 14:45
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moremoremore
Det är rätt kille. Har fått domen idag.

Har du scanner hemma så hade vi tacksamt tagit emot en uppladdning. Eller om du fick den via mail som PDF.
Citera
2014-01-24, 14:52
Medlem
detgillardus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moremoremore
Det är rätt kille. Har fått domen idag.
Kan du inte länka upp den? Om det är rätt kille så ska denna kaskadspya till människa givetvis förföljas för all framtid, liksom de påhejande gaphalsarna i hans efterblivna facebook-grupp om dessa går att hitta. Men om vi har fel snubbe så kan det få katastrofala konsekvenser. Så ni som fått den kan väl se till att göra den tillgänglig?
Citera
2014-01-24, 14:55
Medlem
moremoremores avatar
Har inte möjlighet att lägga upp nu. Målnummer finns i mitt tidigare inlägg, ring tingsrätten och dubbelkolla.
Citera
blomvattnares avatar

Moderatormeddelande

Postat av blomvattnare 2014-01-24, 14:55
Moderator
Ur reglerna:

Citat:
Forumet ska inte heller användas för att starta eller bedriva trakasserier av icke offentliga personer.

Trakasserier är alltså inte tillåtna att bedriva med Flashback som plattform. Relevant information är tillåtet att posta, men t.ex telefonnummer är inte relevant.

/Mod
2014-01-24, 14:57
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Vore intressant om någon vet namnet på grupperna och om dessa fortfarande är uppe, bästa vore ju en skärmdump för att se till att inget försvinner.

Jag är dock nyfiken, vart var föräldrarna? Har inte de koll på sin dotter? Hon verkar ju ändå ha stora bekymmer och borde ju inte släppas iväg hur som helst.

Nu vet vi ju inte hur pass allvarliga funktionshinder hon har, men hon är trots allt 20 år så att hon får tillbringa sina kvällar på egen hand om hon vill är väl inte så konstigt.
Däremot kanske man kan tycka att föräldrarna i det här fallet kanske borde haft "the talk" som jänkarna brukar syssla med.

Jag brukar inte vara så "blödig" eller empatisk på distans. Men fyfan, det där tjejen måste ju verkligen må riktigt dåligt och kommer antagligen göra i många många år efter det inträffade.
Citera
2014-01-24, 15:19
Medlem
Haruspexs avatar
Bara jag som är mest intresserad i hur polisen fick tag i uppgifterna från den låsta facebook-gruppen?
Citera
2014-01-24, 15:21
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
Bara jag som är mest intresserad i hur polisen fick tag i uppgifterna från den låsta facebook-gruppen?

Den misstänktes dator kanske?
Citera
2014-01-24, 15:21
Medlem
Litteraturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haruspex
En gruppmedlem gav uppgifterna?
Citera
2014-01-24, 15:23
Medlem
gubbjavlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident

Jag brukar inte vara så "blödig" eller empatisk på distans. Men fyfan, det där tjejen måste ju verkligen må riktigt dåligt och kommer antagligen göra i många många år efter det inträffade.
Jepp, den här stackars flickans liv lyckades GM trasa sönder för all framtid, för att själv få ha "lite kul" en stund. Jag hoppas han tycker det var värt det. Och att de empatistörda små svinen som bidrog till det med sitt påhejande i FB-gruppen också tycker det. Men att en redan utsatt medmänniska som blir rejält skadad för återstoden av sitt liv är det kanske värt för att få ha lite skoj?

Jag är normalt inte en hämndlysten person och brukar tjata om besinning, men för den är sortens särskilt vidriga små äckel kan jag inte känna annat än det djupaste förakt. Så till den grad att jag nu innerligt hoppas att han snart hittas i ett dike med sin egen kuk nedkörd i halsen. Han och gapflabbarna i hans lilla fanclub har för all framtid fullständigt förbrukat sitt människovärde. De förtjänar alla att drabbas av extrem smärta och förnedring, som de värdelösa skadedjur de är. Upp med filhelvetet nu. Och knäck gärna gruppen om det går. Vi måste få veta vilka flabbarna är.
Citera
2014-01-24, 15:24
Medlem
Haruspexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litteratur
En gruppmedlem gav uppgifterna?

Vill bara få det bekräftat med tanke på FRA och att facebooks servrar i sverige nyligen upprättats, vilket jag hört ska öppna för enklare övervakning. Kanske var jag som missade det i artikeln om det nu stod där.
Citera
2014-01-24, 15:54
Medlem
Psycho-Killers avatar
Bara en tidsfråga tills vi vet det vi behöver veta om apskaftet.

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/528395_10150687039379651_954343992_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/564090_10150687067024651_880109309_n.jpg

Note to self: Stäng mer din Facebook
Citera
2014-01-24, 15:59
Medlem
Lazyboness avatar
Det finns (fanns?) ett parti som kallade sig manlig makt. Deras hemsida stoltserar med "Manlig Makt - Som en knytnäve i fittan på feministjävlarna!". Ingen aning om det finns något samband med den påstådda facebookgruppen men det känns rimligt.

http://www.freewebs.com/manligmakt/

Gammal tråd om Manlig Makt: (FB) Feminister - Kolla in detta nya "parti": Manlig Makt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in