Citat:
Ursprungligen postat av
Cognitive Dissident
Jag brukar inte vara så "blödig" eller empatisk på distans. Men fyfan, det där tjejen måste ju verkligen må riktigt dåligt och kommer antagligen göra i många många år efter det inträffade.
Jepp, den här stackars flickans liv lyckades GM trasa sönder för all framtid, för att själv få ha "lite kul" en stund. Jag hoppas han tycker det var värt det. Och att de empatistörda små svinen som bidrog till det med sitt påhejande i FB-gruppen också tycker det. Men att en redan utsatt medmänniska som blir rejält skadad för återstoden av sitt liv är det kanske värt för att få ha lite skoj?
Jag är normalt inte en hämndlysten person och brukar tjata om besinning, men för den är sortens särskilt vidriga små äckel kan jag inte känna annat än det djupaste förakt. Så till den grad att jag nu innerligt hoppas att han snart hittas i ett dike med sin egen kuk nedkörd i halsen. Han och gapflabbarna i hans lilla fanclub har för all framtid fullständigt förbrukat sitt människovärde. De förtjänar alla att drabbas av extrem smärta och förnedring, som de värdelösa skadedjur de är. Upp med filhelvetet nu. Och knäck gärna gruppen om det går. Vi måste få veta vilka flabbarna är.