2014-01-21, 16:40
Medlem
En kort recension från ett andra ställe i söderort i Stockholm. Ser tre rum, ber om en dusch innan massagen, och duschen är fräsch med bra tryck. Lägger mig i massagerummet som är lite större än vanligt och med en riktig dörr. Massagen börjar och det är en OK massage, men inte så mycket mer. Tror att det är hon som äger stället. Väldigt noga med att täcka mittan av mig med handduken. Efter en 40 minuter så säger hon att hon måste gå på toaletten, och strax efter det att hon gått ut, kommer den andra tjejen in som jobbar idag. Rycker av mig handduken, och rycker tag i organet med kalla händer, och frågar om jag vill ha massage där. Tackar vänligt men snällt nej till att få ett HJ, och då var tydligen all massage slut. Snopet när jag betalat för en timme. När jag kommer ut från massagerummet, så ser jag att det sitter en kille i soffan, en kille som ser väldigt sur ut. Tror att det är pojkvännen till den första kvinnan som masserade mig. Tackar nej till det obligatoriska vattnet och smiter iväg. Börjar redan nu planera för nästa besök.
Citera
2014-01-21, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cash..Is..King
Efter mitt senaste debacle när jag testade ett nytt ställe och fick totalt oinspirerat massage och HE så besökte jag ett av mina stamställen.

Glider in och ser att det är bara två tjejer här nu och det är två för mig helt okända, det får vara tänker jag. En är yngre och en är äldre, jag får den som är äldre (runt 35-40 år).
Lägger mig tillrätta naken med ormen nedåt och utan handduk.
Hon kommer in och lägger på handduk på en gång och tvättar som sig bör.
Massagen är ok utan några antydningar om extra. Ryggen avklarad och det är dags för benen, det är här de små liven bruka teasa för fullt. Den här tjejen gör däremot inte det, vilket det här stället alltid gör. Hursomhelst, hon ser till att handduken ligger där den ska och masserar ordentliget utan att nudda det heligaste. När hon är klar med benen så rycker hon bort handduken och börjar dra med naglarna på benen och upp mot rumpan och mot ormen. Jag tänker att det här är lite för uppenbart, hon växlar från ingenting till allting, och precis när hon fått lite resning så beordrar hon vändning – så klart.
Hon greppar tag om ormen och frågar ”om jag vill ha massage här också”?
Den här gången är jag däremot stark, jag säger helt enkelt nej tack. Om du teasat mer än 30 sekunder och gjort det lite spännande så visst, men nu blir jag inte upphetsande av sådant inövat och förutbestämt mönster.
Hon fortsätter massagen och jag är nöjd med det.
Vill ha tjejer som skapar spänning och teasar och bygger upp en spänning där man inte helt vet om det är medvetet eller omedvetet.
The search goes on……….

Jag har märkt att det är väldigt vanligt att om man tackar nej till extra-tjänster så blir det Inte så mycket mer massage.
Citera
2014-01-21, 16:51
Medlem
En tredje recension av massage i söderort. Glider in efter sju, så jag får frågan om det är OK med en halvtimme bara. Det sitter fyra ganska söta tjejer i soffan. Återigen riktiga rum, med lås i dörren och toa-rullar bredvid oljan. Ber ombedd att ta av mig naken och det påbörjas en massage som bäst beskrivs som teasing med mycket olja. Känner mig busig, så när frågan kommer om extra-tjänster kommer, frågar jag vad som går att få. "Everything i can do, what do you want" är svaret. Här är det öppet för allt. Tänkte att jag ska väl testa ett HJ och vi kommer överens om ett pris. Hon börjar jobba, och gör det väl helt OK. Hon drar upp tröjan och leder min hand till brösten, som var väldigt små. Mest padding i den BHn. Efter några minuter är det bara att ge upp, och hon torkar vant upp de spilda dropparna. Hör hur det pågår aktiviteter i rummet bredvid och inser att detta är en bordell i massage-skrud. Smiter iväg och hoppas att inte möta någon jag känner.
Citera
2014-01-22, 08:50
Medlem
Efter ett större uppehåll Var man tillbaka Gbg, spanat in ett ställe ett tag, glider i. Sen eftermiddag , får se en äldre mama san men fin, verkar vara ensam i lokalen , blir mycket fokus kring rumpa anus, vändning handduken av sen länge, begär 500 men går med på 300 helt ok! Får ta på bröst , varm lokal gör väldigt mycket !
Citera
2014-01-22, 11:07
Medlem
LemmyMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Jag har märkt att det är väldigt vanligt att om man tackar nej till extra-tjänster så blir det Inte så mycket mer massage.

Det stämmer ganska ofta. Jag var på ett ställe i en förort där tjejen försökte övertala mig om ett HE men när jag tackade nej sa hon att jag bara fick 30 min massage. Hon sa att hon bara fick betalt genom extratjänster och inte betalt för massagen. Hennes chef var inte snäll, sa hon.
Det slutade med att jag reste mig upp och gick därifrån och kommer aldrig sätta min fot där igen.

Lemmy
Citera
2014-01-22, 12:19
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemmyM
Det stämmer ganska ofta. Jag var på ett ställe i en förort där tjejen försökte övertala mig om ett HE men när jag tackade nej sa hon att jag bara fick 30 min massage. Hon sa att hon bara fick betalt genom extratjänster och inte betalt för massagen. Hennes chef var inte snäll, sa hon.
Det slutade med att jag reste mig upp och gick därifrån och kommer aldrig sätta min fot där igen.

Lemmy

Jag måste säga att jag har helt andra erfarenheter. Eftersom jag då och då har ont i axlarna har jag vänligt frågat om det OK att hoppa över extratjänsterna och i stället lägga tiden på att behandla axlarna. Det har alltid tagits emot positivt. Det har varje gång verkat som om de då har börjat ta sitt jobb på allvar och den massage jag fått är då något helt annat än innan frågan kom. Och det har inte varit så noga med tiden heller. Jag har upplevt det här på flera salonger. Självklart har jag gett tjejerna dricks för väl utförd behandling.
Jack
Citera
2014-01-22, 14:43
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Var ute i svängen igen.
Glider in på ett ställe i centrala Stockholm.
Blir emottagen av en vacker thaitjej som ser mer japansk ut, snygg var hon i alla fall och hon var väl runt 30-35 år.
Blir hänvisad till ett rum som bara har ett ganska taskigt draperi men de har en riktig bänk med huvudhållare så man kan titta rakt ned.
Massagen är riktigt bra och hon sköter det gudomligt bra med inga antydningar om extra.
När hon är klar med ryggen så sköter hon benen och växlar handduken så att den alltid täcker den delen som inte masseras.
Vändingen sker och hon fortsätter en grym massage med framsidan och insidan lår som hon gör när hon vinklar benet. Hon massererar vidare mot magen och kommer åt ormen ett par gånger innan hon lindar in den så att den inte är i vägen. Helt plötsligt knackar hon på mig för att få uppmärksamhet och frågar om jag vill ha massage av ormen också. Hur mycket frågar jag, hon lyfter upp en hand och visar med fem fingrar, jag skakar på huvudet och säger att jag inte har det utan kan betala 300 kr. Då kontrar hon med 400 kr, säger som det är att när jag betalat massagen har jag bara 350 kr kvar vilket hon kan få. Då svarar hon med att jag kan gå ut i ett svinkallt Stockholm för att hämta ut de extra 50 kr som hon absolut vill ha. ”Forget about it then” svarar jag och hon fortsätter istället att massera klart mig. Lite väl principfast kvinna om ni frågar mig, men så är det.
Jag var iallafall nöjd med en utmärkt massage och går ifrån lycklig.
Citera
2014-01-22, 15:33
Medlem
dojajas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cash..Is..King
Var ute i svängen igen.
Glider in på ett ställe i centrala Stockholm.
Blir emottagen av en vacker thaitjej som ser mer japansk ut, snygg var hon i alla fall och hon var väl runt 30-35 år.
Blir hänvisad till ett rum som bara har ett ganska taskigt draperi men de har en riktig bänk med huvudhållare så man kan titta rakt ned.
Massagen är riktigt bra och hon sköter det gudomligt bra med inga antydningar om extra.
När hon är klar med ryggen så sköter hon benen och växlar handduken så att den alltid täcker den delen som inte masseras.
Vändingen sker och hon fortsätter en grym massage med framsidan och insidan lår som hon gör när hon vinklar benet. Hon massererar vidare mot magen och kommer åt ormen ett par gånger innan hon lindar in den så att den inte är i vägen. Helt plötsligt knackar hon på mig för att få uppmärksamhet och frågar om jag vill ha massage av ormen också. Hur mycket frågar jag, hon lyfter upp en hand och visar med fem fingrar, jag skakar på huvudet och säger att jag inte har det utan kan betala 300 kr. Då kontrar hon med 400 kr, säger som det är att när jag betalat massagen har jag bara 350 kr kvar vilket hon kan få. Då svarar hon med att jag kan gå ut i ett svinkallt Stockholm för att hämta ut de extra 50 kr som hon absolut vill ha. ”Forget about it then” svarar jag och hon fortsätter istället att massera klart mig. Lite väl principfast kvinna om ni frågar mig, men så är det.
Jag var iallafall nöjd med en utmärkt massage och går ifrån lycklig.

Tack för att du stod på dig och inte sålde dig för tusingen som många andra tyvärr gör
Bra recensioner för övrigt!
Citera
2014-01-23, 16:19
Medlem
Cash..Is..Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
Tack för att du stod på dig och inte sålde dig för tusingen som många andra tyvärr gör
Bra recensioner för övrigt!

Jo, ibland måste man stå på sig och inte gå med på allt, visa att de inte kan fläska på med för höga priser bara för att de håller i dolmen. Kunden (vi) bestämmer trots allt marknadspriset.

Tack för input om recensionerna.
Citera
2014-01-23, 22:31
Medlem
En fjärde recension, väljer ett ställe inne på Norrmalm, nära mitt jobb. Kliver in vid 16-snåret och det sitter tre unga tjejer i soffan. Betalar en ganska liten avgift för oljemassage, speciellt för att vara centralt. Riktiga rum och lås på dörren.

In kommer en ung tjej, som senare säger att hon är 20 år. Ovanligt bra på både engelska och svenska. Får en riktigt bra massage, väldigt sensuell, och mycket smekningar på pungen redan när jag ligger på mage. Efter vändningen tar hon mitt ben i knät, och kommer åt hela underdelen av kroppen på ett mycket effektivt sätt. Blir erbjuden hela skalan av extra-tjänster, och hon får ledsna ögon när jag tackar nej. Får nästan ont i hjärtat av den blicken, och känner mig som en skurk som är för snål för att betala för extra-tjänsterna. Hon fortsätter ändå att massera och är riktigt duktig på det.

Berättar under den delen av massagen att hon tjänar 120 kronor innan skatt på att massera en timme. Efter den 63 minuter långa massagen är hon färdig och jag är väldigt nöjd. Hon berättar att hon bara jobbar efter 16, att hon innan dess läser SFI. Därför det fungerar ganska bra med språket. Får det vanliga vattnet, och tackar för massagen genom att ge henne en hundring i tip.

Planerar att kolla om hon är på plats imorgon...
Citera
2014-01-23, 23:06
Medlem
Tar en femte recension när jag ändå håller på. Återigen en salong i söderort. Åker dit på vinst och förlust en lördag. Känns som ganska många rum, ovanligt mysigt inredda. Jag och thai-tjejen är ensamma i salongen, eller det är vad hon säger i varje fall.

Får en ganska bra massage, som också är mycket mysig. Mycket smek och lek strax innan det är dags för vändning. Får en fråga om jag är intresserad av massage av den fortfarande ganska slaka delen av kroppen. Säger att jag jobbat för mycket, och nog inte kan, även om jag skulle ha lust. You dont know me, säger hon och blir aktivare med handen. Kommer överens om standard-priset på 300, och hon blir ändå mer aktiv med handen. Hon lyckas väcka liv i den lille, men jag ber henne att inte bita så hårt i mina bröstvårtor. Plötsligt hör jag någon som pratar thai strax utanför vårt rum, tydligen var vi inte helt ensamma. Hon svarar, men fortsätter samtidigt sitt arbete med lemmen och pungen. När jag så ganska snabbt kapitulerar, torkar hon vant upp spåren. I won, är henne kommentar, och ler ganska stort.

Avslutar massagen ganska snabbt och ger sen mig en handduk för att kunna duscha bort de sista resterna.
Citera
2014-01-24, 12:30
Medlem
mrmongers avatar
Efter att ha tittat runt i TMG bestämde jag mig för att prova ett nytt ställe i söderort. Klev in genom dörren där jag möttes av en kvittrande glad mamsa. Frågade vilka tjejer som var lediga och fick två stycken att välja mellan. Tyckte den ena var riktigt söt så valet för på henne.

Blev visad in i ett rum, klädde av mig och la mig på det vanliga sättet. När tjejen kom in såg jag att hon dessutom hade en riktigt fin kropp så det började pirra till i mellanregionen.

Massagen var mer skön än hård, långa svepande rörelser, först över ryggen sedan vader och lår. Dags för vändning och hon fortsatte med respektive ben. Under hela tiden låg handduken ordentligt på plats och något pungsnudd eller annan teasing förekom inte. Soldaten hade därför inte gjort någon som helst honnör.

När massagen i stort set är klar kommer dock en försiktig fråga om extra. Efter en något förvirrad diskussion stod det klart att hon kunde erbjuda HJ för 300 och hon kunde ta av sig på överkroppen för ytterligare 200. Något mer ställde hon inte upp på. Jag var visserligen väldigt sugen på att syna innehållet i hennes bh men eftersom hon vägrade gå ner i pris blev det inget av den saken. För att hon skulle få en liten extrainkomst avslutades det hela ändå med en väl utförd HJ för 200.

Kanske kan det bli ett återbesök för att se om hon öppnar upp sig lite mer vid det andra besöket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in