2013-11-09, 12:10
Medlem
Embas avatar
http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.6468349-sonen-var-nara-att-do-efter-en-overdos-spice

Är det verkligen enbart Spice som är boven här?
Citera
2013-11-09, 12:16
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
http://st.nu/medelpad/sundsvall/1.6468349-sonen-var-nara-att-do-efter-en-overdos-spice

Är det verkligen enbart Spice som är boven här?

Antagligen, Spice är ett samlingsnamn som många verkar ha svårt att förstå. Dessutom är grabben tolv år och lång ifrån utvecklad nog för att kunna ta in någon sån här substans..
Citera
2013-11-09, 12:19
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korvmacka
Antagligen, Spice är ett samlingsnamn som många verkar ha svårt att förstå. Dessutom är grabben tolv år och lång ifrån utvecklad nog för att kunna ta in någon sån här substans..

Ok! Jag har knappt någon koll längre. Kom själv i kontakt med Spice för omkring 10 år sedan när det kom och då var ruset väldigt likt Cannabinol. Har ingen aning hur det har utvecklats sedan dess.

Lät märkligt med OD dock.
Citera
2013-11-09, 12:19
Medlem
Fruity Freshs avatar
Röka Spice farligare än befarat
Why Spice is so dangerous

Bara riktiga dårar håller på med rökmixar.
Citera
2013-11-09, 12:26
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Ok! Jag har knappt någon koll längre. Kom själv i kontakt med Spice för omkring 10 år sedan när det kom och då var ruset väldigt likt Cannabinol. Har ingen aning hur det har utvecklats sedan dess.

Lät märkligt med OD dock.

Som jag förstått det så har Cannabinoiderna ingen antagonist och därför är det möjligt med OD. Angående att det bara är dårar som håller på med Spice får stå för den som tycker det, i måttlig mängd tvivlar jag på att det är så farligt som en del vill ha det till, det är min åsikt och inte per definition sant så ingen behöver munhuggas om min åsikt, tack.

Förövrigt hade ditt inlägg nog passat bättre i https://www.flashback.org/t1372109 (Spice/Rökmix i Media)
Senast redigerad av Korvmacka 2013-11-09 kl. 12:30.
Citera
2013-11-17, 23:18
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
Som jag förstått det så har Cannabinoiderna ingen antagonist och därför är det möjligt med OD. Angående att det bara är dårar som håller på med Spice får stå för den som tycker det, i måttlig mängd tvivlar jag på att det är så farligt som en del vill ha det till, det är min åsikt och inte per definition sant så ingen behöver munhuggas om min åsikt, tack.

Förövrigt hade ditt inlägg nog passat bättre i https://www.flashback.org/t1372109 (Spice/Rökmix i Media)

Måste bara fråga - njuter du verkligen av att röka spice?
Citera
2013-11-22, 06:30
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Måste bara fråga - njuter du verkligen av att röka spice?

I måttlig mängd absolut vissa sorter. Det kan absolut bli för mycket och vissa sorter uppskattar jag inte alls, tror att många som har testat spice har köpt nån skit som inte vart blandad på ett bra vis, sneat och dragit slutsatsen att knark är bajs.
Citera
2013-11-25, 15:56
Medlem
hoppidoppis avatar
Citat:
I måttlig mängd absolut vissa sorter. Det kan absolut bli för mycket och vissa sorter uppskattar jag inte alls, tror att många som har testat spice har köpt nån skit som inte vart blandad på ett bra vis, sneat och dragit slutsatsen att knark är bajs.

Det är otestade syntetiska cannabinoider ifrån kina.

Hur kan du göra så mot dig själv?
Citera
2013-11-26, 14:21
Medlem
Korvmackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppidoppi
Det är otestade syntetiska cannabinoider ifrån kina.

Hur kan du göra så mot dig själv?

Livet är för kort för att oroa sig över allting. Jag vill inte bli alldeles för gammal, jag känner inte av i närheten av de bieffekter som många gör när dom röker utan filter och 5 gram om dagen. Som jag sagt innan så ligger det på oftast en max 2 ggr i veckan, 1-1.5 gram i veckan. Visst det är otestat men att det skadar mig extremt som du verkar vilja få det till tror jag inte, men det kan ingen veta.

Har du fler OT frågor kan du ta på PM.
Citera
2014-01-11, 14:24
Medlem
PixelPiratens avatar
Hur långt rus kan jag förvänta mig på spice?
Citera
2014-01-12, 09:48
Medlem
datzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Hur långt rus kan jag förvänta mig på spice?

runt 30-40min sen vill man fylla på
Citera
2014-01-23, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Vad är Spice?

ett reportage i denna stund på nyheterna på tv4 från Umeå där Spice beskrivs som Cannabis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in