Citat:
Ursprungligen postat av
Fnurra-pa-traden
Vittnet är sågat iom. Tele2s bevisning.
LJ misstänker jag i egenskap av följande:
Han kan beskriva paketet
Han vill inte vittna, det är hans fru som drar in honom
Han skyddar en annan kriminell vid tidpunkten för brottet
Han är missbrukare och kriminell, på FP hittas sprutor och spår efter andra brott
Han far om osanning när han gjort sin iaktagelse
Han bor i området varifrån sista sms skickades
Det är inte vittnet LJ jag vill åt, det är kriminelle LJ jag anser Polisen borde utrett & avfört.
LJ finns inte med på 33-namns charten.
jag kostar på ett sista svar men tror att alla, inklusive mig, är rätt less och trött på de fantasier som vissa lanserar på tråden.
-
Han kan beskriva paketet. Ja han har vittnat om detta, om paketet och kalsongmannen. Orimligt att han skulle göra det ifall det var han själv som bragt henne livet.
-
Han vill inte vittna, det är hans fru som drar in honom. Ja, han var inte ute för att titta på måskenet, därav ovilja att vittna.
-
Han skyddar en annan kriminell vid tidpunkten för brottet. Jaa? Och varför ger hans vittnesmål en anledning till att hans ska lämna ut sin polarens förehavanden för polisen? Det finns inget krav på att man ska kunna bekräfta sitt vittnesmål, önskvärt men inte ett måste.
-
Han är missbrukare och kriminell, på FP hittas sprutor och spår efter andra brott. Ja? Vi har ingen aaaning om vem som lämnat dessa. Om de är lämnade vid samma tillfälle eller av samma person och ännu mindre vet vi inte om det är LJ som lämnat något.
-
Han far om osanning när han gjort sin iaktagelse. Om han inte kommer ihåg om och när och till vem han ringt är ju inte osanning. Man kan lätt blanda ihop denna natt med andra nätter då han och polarna var ute och tittade på månskenet.
-Det är inte vittnet LJ jag vill åt, det är kriminelle LJ jag anser Polisen borde utrett & avfört.
LJ finns inte med på 33-namns charten. Nej, det gör han inte av förklarliga skäl. Han är inte misstänkt helt enkelt.
Jag vill åt många kriminella, bland annat de som gör vad som helst för att hävda sin sak på en tråd på FB, tyvärr så får jag väl inte se att de kommer att åka fast men vore det inte skönt att få se kriminella bakom galler? LJ må har gjort vad småkriminella handlingar som helst men bara för det ska han inte anklagas för mord. Ett mord som han inte har någon som helst motiv att genomföra.
Jag kommer vidare inte kommentera denna saga till teori, för att inte uppmuntra mer trolleri på tråden.