2014-01-22, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Sprutorna är det korrekta inte sprutan. Ska man dra paralleller så kan man väl läsa på i alla fall.
Nej, sprutorna har inget med Marina och fyndet direkt att göra, så vilket blir nästa halmstrå och eländiga osanna påstående i ämnet?

Många halmstrån blir till en stack av tvivel.

Håll med om att det är underligt att missbrukaren LJ inte har fått en fråga ens om det kan vara hans sprutor ?
Han som far med osanning i sitt vittnesmål enligt Tele2...
Citera
2014-01-22, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det verkar besynnerligt: MJ hade ju varit på väg till Linköping och borde ha nått fram för länge sedan - och där skulle hon stanna "tills i morgon" vilket innebar att hon inte skulle kunna åka wakeboard med sin syster som planerat.

Det beror lite på vilken färg hans egen bil har - och hur avgasröret låter.

Sluta snurra till det. Det är gm som skickar smset för att FS inte skall undra vart MJ är.
GM visste inte att MJ skulle åka wakeboard, och syrran verkar inte brytt sig värst, då hon redan blivit inställd en gång.

Jasså, det var iaf. inga problem att köpa brass med nämnda fordon.
Så varför gm, vem det nu är, skulle chansa att bli sedd i MJs bil en andra gång, ja det finns inte på kartan.
Det vet lagmännen om
Citera
2014-01-22, 22:39
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Det verkar besynnerligt: MJ hade ju varit på väg till Linköping och borde ha nått fram för länge sedan - och där skulle hon stanna "tills i morgon" vilket innebar att hon inte skulle kunna åka wakeboard med sin syster som planerat.Det beror lite på vilken färg hans egen bil har - och hur avgasröret låter.

Det är vad Fredrik ville få oss och domstolen samt polisen att tro att Marina va på väg till Linköping.
En del gick på detta och andra inte. Jag tror inte om man så slog ihjäl mig att jag skulle tro på vad en med 28 brott på sig säger och då den står åtalad för mord. Inte en enda jävla chans att jag gör.-
Vid första anblicken av hans inlägg, så va det ett faktum om att han va en vilseledande arrogant skitstövel som ljög så mycket han orkade.
Snacka om att han blåst röven av denna tråden. Det är pinsamt!

Ja, Fredrik säger du det så tror vi dig!
Nej, Fredrik självklart är det som du säger.
Gah!
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-01-22 kl. 22:42.
Citera
2014-01-22, 22:41
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det är vad Fredrik ville få oss och domstolen samt polisen att tro att Marina va på väg till Linköping.
En del gick på detta och andra inte. Jag tror inte om man så slog ihjäl mig att jag skulle tro på vad en med 28 brott på sig säger och då den står åtalad för mord. Inte en enda jävla chans att jag gör.-
Vid första anblicken av hans inlägg, så va det ett faktum om att han va en vilseledande arrogant skitstövel som ljög så mycket han orkade.
Snacka om att han blåst röven av denna tråden. Det är pinsamt!
Hur många brott har LJ?

Hur många brott hade mannen som dömdes för styckmord i Boden idag?
Citera
2014-01-22, 22:43
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Fred /.../

Men ingen nämner att hennes förmögenhet ska vara kontanta pengar.
annat än Fred på ett ungefär..
"De fortsatte att prata om resor och pengar m.m. När de kom in på hur man skulle betala så nämnde Marina att hon skulle föredragit att ha kontanter i så fall, så att det inte skulle kunna gå att spåra henne."
Man kan ju undra varför hon inte ville bli spårad? Vem skulle kunna spåra henne? Den personen måste nog ha tillgång till hennes inloggning på banken (alternativt post) för att kunna spåra henne. Vad var hon rädd för?
Citera
2014-01-22, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Men ingen nämner att hennes förmögenhet ska vara kontanta pengar.
annat än Fred på ett ungefär..
"De fortsatte att prata om resor och pengar m.m. När de kom in på hur man skulle betala så nämnde Marina att hon skulle föredragit att ha kontanter i så fall, så att det inte skulle kunna gå att spåra henne."
Man kan ju undra varför hon inte ville bli spårad? Vem skulle kunna spåra henne? Den personen måste nog ha tillgång till hennes inloggning på banken (alternativt post) för att kunna spåra henne. Vad var hon rädd för?

Jag vet inte. Utredningen om MJ och hennes försvinnande och död är inte färdig.
Citera
2014-01-22, 22:52
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Skumma personer som lever i området och ägnar sig åt kriminell verksamhet. Naturligtvis kan de ha fått nys om att tjejen har stålar, och är bilen som killen hon bor ihop med kör borta, då är det fritt fram.

Så vid varje brott ska vi radda upp alla skummisar som misstänkta innan man ska titta på den som är uppenbar kandidat för gärningen? Att vara skummis, småkriminell eller tom narkoman gör inte alla till mördare och inte heller då alternativa gm.
Citera
2014-01-22, 22:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Så vid varje brott ska vi radda upp alla skummisar som misstänkta innan man ska titta på den som är uppenbar kandidat för gärningen? Att vara skummis, småkriminell eller tom narkoman gör inte alla till mördare och inte heller då alternativa gm.
Innan sa jag inte. Kan vi inte binda GM till brottet måste vi utesluta alternativ. Uteslutningsmetoden fungerar inte om man inte utesluter alla alternativ.
Citera
2014-01-22, 22:55
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Sluta snurra till det. Det är gm som skickar smset för att FS inte skall undra vart MJ är.
Trodde inte gm att FS skulle kunna ringa MJ?
Citera
2014-01-22, 22:56
Medlem
Flisan007s avatar
Citat:
Bristen ligger i att det vore lätt att kolla LJ om masterna varit tömda tex utan att göra intrång i privatliv.

Nu har vi en kriminell missbrukare som beskriver ett paket som endast mördaren kunde känna till vid tidpunkten. En person som lever 200 meter från BP, som far med osanning genom Tele2s undersökning och skyddar en annan hemlig kumpan.
En person som känner till Svartedalen och har kumpaner av samma skrot & korn som hjälper till.

Jag behöver inte misstänkliggöra LJ, det borde varje sund Polis & ÅK göra per automatik.
Vittnen skall ha rent mjöl i påsen, i LJs fall fanns bara dyrt amfetamin i påsen och 100' sägs vara borta.
Det är ytterst märkligt hur du och Q så fort en av era fantasifulla teorier avfärdas genom bevis genast fabricerade en ny vansinnig teori.
Citera
2014-01-22, 22:56
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Trodde inte gm att FS skulle kunna ringa MJ?
Visst. Och då hade hon inte svarat. Telefonen verkade avstängd, troligen.
Citera
2014-01-22, 23:01
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Jag vet inte. Utredningen om MJ och hennes försvinnande och död är inte färdig.

Den enda som skulle kunna ha tillgång till dessa medel, inloggning och post är FS. Varför skulle han spåra henne? För att han är en svartsjuk psykopat? Behövs det ytterligare anledningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in