2014-02-05, 09:52
Medlem
HerrVs avatar
Jaha. Finalavsnittet idag. Har läst mer eller mindre trovärdiga berättelser om hur finalen går till. Eftersom man redan har kunnat se att det är Thobias och Mia som står mot Jeppe och Aina så hoppas jag att det är Jeppe och Aina som får flest röster. Jag har inget emot Thobias, mer än att han verkar lite jobbig på fyllan men vem är inte det, däremot vill jag inte se Mia som vinnare. Värdelöst av produktionen att en deltagare kan komma tillbaka precis innan finalen.

Hoppas de inser till framtida säsonger att hela serien förstörs när deltagarna röstas ut och kommer tillbaka in efter några avsnitt. Man kunde väl nästan ana redan från start hur det skulle bli när de slänger ut fem tjejer för att låta de komma tillbaka dagen efter. Enstaka undantag är väl ok.

Nu när min vinnare Niklas inte kan vinna längre så hoppas jag att Jeppe och Aina vinner. Bra tv om Jeppe tar pengarna själv också.
Citera
2014-02-05, 10:41
Medlem
Moneyonmyminds avatar
Någon som vet vart bilderna finns från när alla tjejerna körde topless nere vid poolen?
Citera
2014-02-05, 11:13
Medlem
Veasellls avatar
Emelie på fejjan: Jag har min familj, Basse och mina vänner. Resten skiter jag fullständigt i. Att ni sitter och önskar mig död är bara sjukt, pga ett avsnitt i ett tvprogram. Det gör er faktiskt till sämre människor än mig då jag bett om ursäkt för mina handlingar.

Hon är bättre än alla.

När bad hon om ursäkt till alla? Har jag missat.
Citera
2014-02-05, 11:50
Medlem
dovAkins avatar
I början av säsongen gnällde alla på Jesper F att han inte "spelade" spelet. Sen när vissa andra väljer att spela spelet så får dem bara massa skit. Sådan dubbel moral. Sen varför var inte joppe med i pandoras ask?
Citera
2014-02-05, 11:55
Medlem
dovAkins avatar
Synd att Samir inte sänkte henne efter blivit kallad en hund....
Citera
2014-02-05, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Emelie på fejjan: Jag har min familj, Basse och mina vänner. Resten skiter jag fullständigt i. Att ni sitter och önskar mig död är bara sjukt, pga ett avsnitt i ett tvprogram. Det gör er faktiskt till sämre människor än mig då jag bett om ursäkt för mina handlingar.

Hon är bättre än alla.

Inte så konstigt att du missat det då kvällens avsnitt inte visats än
Citera
2014-02-05, 12:38
Medlem
Vuxenkos avatar
Efter att ha sett den förlängda Pandoras så hatar jag Emelie ännu mer, och det trodde jag var omöjligt.
Jag tycker synd om hennes vänner (om hon ens har några, hon borde inte ha det).

Emelie, jag vet att du läser detta iom att du är en bekräftelseknarkade-uppmärksamhetshora. Jag önskar dig all olycka i resten av ditt förhoppningsvis korta liv. Du är vidrig och är PHs största sopa tillsammans med Magdalena då du åkt ut 2 gånger haha.
Förövrigt så spelar de ingen roll vad du säger. DU ÄR EN KNULLDOCKA. Äckel.
Citera
2014-02-05, 13:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll

Hon är bättre än alla.

Hon har gjort bort sig i betydligt fler avsnitt än så.
Citera
2014-02-05, 13:12
Medlem
MeGustas avatar
Började nästan tycka lite synd om henne, men att hon återigen ska hävda att hon minsann "är en bättre människa" så tycker jag fan det är gott åt henne. Gläds över tanken att hon inte ens kommer kunna göra barrundor i landet med resten av deltagarna då hon är så hatad.

Att få ett hyfsat jobb efter PH är nog ingen lätt uppgift i vanliga fall, undra hur det kommer gå för Emelie...
Citera
2014-02-05, 13:17
Medlem
Misconstructions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeGusta
Började nästan tycka lite synd om henne, men att hon återigen ska hävda att hon minsann "är en bättre människa" så tycker jag fan det är gott åt henne. Gläds över tanken att hon inte ens kommer kunna göra barrundor i landet med resten av deltagarna då hon är så hatad.

Att få ett hyfsat jobb efter PH är nog ingen lätt uppgift i vanliga fall, undra hur det kommer gå för Emelie...

Hoppas hon aldrig får nåt jobb och ruttnar i WT-hålan.
Citera
2014-02-05, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg
Inte så konstigt att du missat det då kvällens avsnitt inte visats än

Kommer nog bli svårt att be om ursäkt i kvällens program eftersom hon blev utsparkad pga att hon var för våldsam.
Citera
2014-02-05, 13:25
Medlem
Vanillababes avatar
Har just sett hela Pandoras ask. Säga vad man vill om Jeppe man han verkar ju vara brutalt ärlig iallafall.

Och Emelie...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in