2014-01-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RidGid20
Nej tack, har någon sett hennes röv eller? den är tamefan den äckligaste jävla röven jag någonsin skådat, att subban har mage att ens flasha skiten så grovt med sina skabbiga herpes trosor är ju helt sjukt.

BILD HÄR

Det var nog fan den vidrigaste röven jag sett...
Citera
2014-01-21, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Vad betyder det?
Dåligt formulerad spanska för "en till, riktigt stark" typ.
Citera
2014-01-21, 23:07
Medlem
så jävla trött serie som tar in paow igen. det kommer verkligen inga nya personer in i programmet
Citera
2014-01-21, 23:08
Medlem
manskrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cidinho
så jävla trött serie som tar in paow igen. det kommer verkligen inga nya personer in i programmet
Iof. ser jag ju hellre att hon kommer in igen än att dom skickar dit ytterligare en TH eller Linnea. Dom kan inte ha haft det lätt med castingen...
Citera
2014-01-21, 23:10
Medlem
Sujoks avatar
Har fan aldrig hatat en tv-figur så mycket som Jeppe. Jävla luffare. Emelie steg verkligen i mina ögon. Den ända som vågar stå upp mot fjanten.

Vad är det för jävla frissa han ligger inne med. Klipper han sig på lego-land?
Citera
2014-01-21, 23:11
Medlem
€rics avatar
Ganska uppenbart att man förstört programmet delvis med att så många nya deltagare kommer tillbax. Det innebär att ingen vågar göra något för "den personen kan komma tillbaka med makt och har jag sårat den åker jag ut".

Hade man inte gjort det så överdrivet så hade vi troligtvis fått en bättre serie. De som ska komma in igen ska åka ut tidigt eller konstiga sätt och bidra REJÄLT. Men max 2-4 pers under hela serien ska få möjlighet att komma tillbaka.
Citera
2014-01-21, 23:14
Medlem
BoysNoizes avatar
Emelie vs. Jeppe 1-0. Jeppe är ju ett svin. Förstör mer än vad han bygger upp. Btw, tror Paow "skonar" Aina till dödlig igen. Hon såg sjukt bitter ut i slutet.
Citera
2014-01-21, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manskraft
Iof. ser jag ju hellre att hon kommer in igen än att dom skickar dit ytterligare en TH eller Linnea. Dom kan inte ha haft det lätt med castingen...

kanske, är det ingen som söker skiten eller? tv3 har ju verkligen kapitalt misslyckats med castingen. inget ont om personerna som är med, men bra tv gör dom inte (finns enstaka undantag, ex jeppe, samir)
Citera
2014-01-21, 23:16
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RidGid20
Nej tack, har någon sett hennes röv eller? den är tamefan den äckligaste jävla röven jag någonsin skådat, att subban har mage att ens flasha skiten så grovt med sina skabbiga herpes trosor är ju helt sjukt.

BILD HÄR

Hur gammal är Magda?!
Ser fan ut som en kvinna som har kommit in i menopausen som står och visar halva arslet.
Dra åt satan va äckligt...
Tycker fan synd om henne
Citera
2014-01-21, 23:16
Medlem
klockrent vore om björn kommer in
Citera
2014-01-21, 23:17
Medlem
Urijahs avatar
Jeppe måste fan nästan vara sociopat.

Men bra sagt av Aina, dagens sanning.
Citera
2014-01-21, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Har fan aldrig hatat en tv-figur så mycket som Jeppe. Jävla luffare. Emelie steg verkligen i mina ögon. Den ända som vågar stå upp mot fjanten.

Vad är det för jävla frissa han ligger inne med. Klipper han sig på lego-land?
Eller så är hon den enda som är dum nog att lägga sig i något hon inte har med att göra. Varför skulle hon vara med när Paow, Jeppe och Linnéa skulle prata för? Varför skall hon vara någon ärlighetspolis som minsann skall stå emot Jeppe? Hade det varit ombytta roller så hade det nog varit helt okej att ljuga och dribbla, för "det är ju ett spel".

Jeppe är ett svin. Ja! Men han hymlar inte med det eller försöker vara någon gullig svärmorsdröm. I motsats till äcklet Emelie.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in