2014-01-22, 18:01
Medlem
Otroligs avatar
Citera
2014-01-22, 18:03
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Vad tror ni kommer det komma in någon ny deltagare eller någon gammal? Lär ju bli Fröidh eller Emelie isåfall. Jag tror faktiskt det inte kommer in något mer folk då det bara är 2 veckor kvar ( 6 avsnitt ) och folk måste ju försvinna så det endast återstår 1 par..

/spoiler mod
Senast redigerad av N3ss3 2014-01-24 kl. 11:07.
Citera
2014-01-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litiumsulfat
Eventuell spoiler om vem som vinner:
Eventuella spoilers placeras bäst i en spoilerbox med en beskrivning av vilken typ av spoiler det är, se min edit av ditt inlägg.
Citera
2014-01-22, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waggen
Du drar alldeles för stora växlar av detta. Försök att vara lite mindre hatisk, då kommer du uppskatta livet du har framför dig lite mer.

hahaha! Men det är ju hela poängen. Att vara hatisk till överdrift. Se det som att jag tar på mig en mask och är en skådespelare. Tror att du tar det för seriöst. Slappna av så kommer du uppskatta livet framför dig lite mer
Citera
2014-01-22, 18:18
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosseKnopp
Han är från Säter.
Ah, dalmål. Jag borde ha satt den.
Citera
2014-01-22, 18:44
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iphone69
http://www.youtube.com/watch?v=jrod4KRFhWI&feature=c4-overview&list=UUk6-kf7X1h0aWwavTKJEwpw

Någon gammal video på han sebastian med något psyk till stalker som jag hitta i en annan tråd.

Dafuq är det här?

Du kan inte sett många avsnitt av Paradise Hotel va?
Citera
2014-01-22, 18:47
Medlem
BoysNoizes avatar
Är det 6 avsnitt kvar eller? En parcermoni och en final då. Hur många par är det kvar? Får verkligen det inte att gå ihop.
Citera
2014-01-22, 18:48
Medlem
enrosafisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iphone69
http://www.youtube.com/watch?v=jrod4KRFhWI&feature=c4-overview&list=UUk6-kf7X1h0aWwavTKJEwpw

Någon gammal video på han sebastian med något psyk till stalker som jag hitta i en annan tråd.

Dafuq är det här?

Sebastian? Du menar inte TH då?
Citera
2014-01-22, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Är det 6 avsnitt kvar eller? En parcermoni och en final då. Hur många par är det kvar? Får verkligen det inte att gå ihop.
Under finalveckan försvinner folk varje dag.
Citera
2014-01-22, 19:02
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffwes
spoiler /mod
Nu är jag inte helt hundra på hur det fungerar i finalveckan men min spontana känsla är att Jeppe inte kommer klara sig igenom en omröstning. Aina däremot känns som en lågoddsare på någon som kan gå hela vägen.
Senast redigerad av N3ss3 2014-01-24 kl. 14:54.
Citera
2014-01-22, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize

Idag sänds 24:e avsnittet. Enligt tidigare uppgifter är det 32 avsnitt som skall sändas men det lutar åt 30 avsnitt kanske?

Dvs att nästa vecka sänds avsnitt 25, 26 och 27 och under finalveckan sänds avsnitt 28, 29 och 30 (finalen). 10 veckor* effektiv sändningstid av programmet allt som allt emedan själva deltagarna har varit i Mexico under ca 30 dagar. Läste någonstans att Emelie var i Mexico under 6 veckor vilket är 42 dagar som max. Minns att hon hade ett Badoo-konto runt september där hon hade massa bilder från Mexico och promotade sitt instagram-konto (fiskade desperat efter följare). När deltagarna till årets PH offentliggjordes i media var hennes konto vips borta från Badoo.

*För er som är nya tittare: PH sänds 3 gånger i veckan (måndag till onsdag) och hade ca 2-3 veckors uppehåll under jul/nyår.

Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-22 kl. 19:13.
Citera
2014-01-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffwes
Fick reda på att Jeppe och Aina vinner hela PH.
Dock får Aina inte några pengar utan Jeppe tar hem allting.

Är fortfarande VÄLDIGT tveksam till att Jeppe tog hem PH och förkastar därför alla myter tills finaldagen. Varför är jag tveksam? Jo, främst för att Paow tidigare uppgett att hon hjälpt Jeppe med pengar i sin blogg (då han bodde med henne i Sthlm). Det inlägget skrev hon under perioden de gjorde slut för att visa hur lite han uppskattade henne. Hade Jeppe vunnit PH tror jag knappast att han fått ekonomiskt stöd av Paow med andra ord. Paow är dryg men så pass dryg är väl ingen. Eller?

Efter att ha sett alla deltagare i PH (i synnerhet tjejerna) så blir man ju dock aldrig förvånad när det kommer till brist på självrespekt och lågt IQ ... tyvärr.
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-22 kl. 19:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in