Nu har 4 olika personer inom 4 minutersperioder spoilat om vem som åker ut. Men eftersom flashback inte kan få nog och upprepning är populärt så hänger jag på =)
Den som åker ut ikväll är
Niklas väljer Aina före Emelie, sååklart gud vilket svårt val.. Sen blir det en ny parceremoni där Linnea väljer Joppe framför TH. Såå nu vet ni det. Th och Emelie is Ooouut
Emelie flyger utan att man får klarhet i vad amuletten är till för. Känns obehagligt och som att hon har stor chans att komma tillbaka. Hon tycker dessutom att alla andra har varit falska och inte spela med hjärtat. Gött att fittan åkte...
EDIT: Twist, ny parceremoni och en kille skall åka. Återkommer...
Hahaha, Jeppe går på händerna i parceremonin.
TH flyger till Joppes favör, Linnéa är ansvarig för det.
Funderar på vad amuletten betyder och bara väntar på att hor-Emelie skall komma tillbaka. Horjäveln åkte nog inte ut på riktigt.
Nu grinar Anja över att Samir är så äcklig som pratar med Linnéa.
Avsnittet slut, ingen Emelie.
Angående amuletten så var det ju så att den som fick amuletten var immun från att bli vampyr och kunde därför inte bli immun under parceremonin, det var alltså en negativ grej. Så den biten är det nog inget mer med skulle jag tro.
Angående amuletten så var det ju så att den som fick amuletten var immun från att bli vampyr och kunde därför inte bli immun under parceremonin, det var alltså en negativ grej. Så den biten är det nog inget mer med skulle jag tro.
Skönt!
Klockrent när hon sa förlåt till Jeppe och han belönade det beteendet, lite som Sheldon belönar Penny i The Big Bang Theory. Och ännu klockrenare när äckelhoran hade åkt och så menar hon att Niklas inte spelade med hjärtat, som hon själv tydligen gjort hela tiden. Hon kan bara inte acceptera att Niklas tycker mer om Aina än henne.
Vore kul o veta hur dum Emelie känner sig när hon sitter hemma o tittar på sig själv på tvn. Eller om hon fortfarande tror o tycker likadant som hon gjorde i Paradise, fyfan vilken vidrigt pantad och dum människa. Även Anja är en fruktansvärt irriterande tjej som blir svartsjuk och tycker Samir är dum i huvet bara han ens pratar med någon av dom andra tjejerna, fyfan att han orkar med henne. Den enda tjejen i huset ja tycker verkar någorlunda vettig som man hade kunnat prata med är väl Aina, möjligtvis Linnea också =)
Utan att ha sett dagens avsnitt: som många av er blir jag irriterad på att varenda jävel kommer tillbaka. DOCK känner jag att om Niklas åker ut pga Paow eller Jeppe är han fan värd det. Att komma tillbaka alltså.