2014-01-22, 16:55
Medlem
Om dagens avsnitt:
Citera
2014-01-22, 16:56
Medlem
Baronesos avatar
Jag tycker att Joppe är ganska underhållande att se på, mest för att verkligen inte passar in och höll på att dö av hjärtattack när han höll på att åka ut. Dock är det skrattretande att han utger sig för att vara go Göteborgare när han i själva verket är i från Kungsbacka, som ligger i Halland. Alla idioter som bor där mindervärdeskomplex gentemot Göteborg och pratar därför överdriven göteborska, precis som den gode Joppstah
Citera
2014-01-22, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lothbrok
Vore kul o veta hur dum Emelie känner sig när hon sitter hemma o tittar på sig själv på tvn. Eller om hon fortfarande tror o tycker likadant som hon gjorde i Paradise, fyfan vilken vidrigt pantad och dum människa. Även Anja är en fruktansvärt irriterande tjej som blir svartsjuk och tycker Samir är dum i huvet bara han ens pratar med någon av dom andra tjejerna, fyfan att han orkar med henne. Den enda tjejen i huset ja tycker verkar någorlunda vettig som man hade kunnat prata med är väl Aina, möjligtvis Linnea också =)

Håller med om Emelie och Anja. Väldigt stora hycklare. Bägge lever i en bubbla där de är moralens väktare och prinsessor på samma gång. Verkligheten är en helt annan. Om de inser någonsin hur de beter sig kommer de få skriva ut antidepressiva under ett par års tid.

Däremot håller jag inte med om Aina och Linnea. Aina och Linnea framstår som vettiga eftersom att deltagare som Emelie, Mia och Anja beter sig som SKIT! Arroganta, lögnaktiga, hycklande slynor - alla tre. Aina är inte NÅGOT bättre än dessa tre. Linnea däremot är bara vilsen, osäker och ett typiskt WT-fall som kommer sluta upp med ett oönskat barn om ett par år - harmlös tjej med andra ord som väljer fel killar.

Varför sågar jag Aina? Jo, hon knullade med Niklas och knullar med Niklas gärna igen. Hon sade i gårdagens avsnitt att det är Niklas som är ansvarig inför AK om Aina skulle knulla med honom igen.
Snacka om brist på självrespekt. Aina logic: Om Niklas skjuter sin flickvän AK så är inte jag ansvarig (trots att jag står bredvid och kan hindra honom vid skottlossningen utan stor ansträngning). Med andra ord är Aina ingen tjej som är att räkna med i civilkurage-situationer. Tjejen vet ju inte vad moral eller hederskodex innebär = stackars hennes barn om hon får några. Socialfall.

Hennes röst är sjukt irriterande dessutom och hon resonerar likt en 13-åring trots att hon är 21 ... vilket är skrämmande. Om Aina är representerar en "vettig" tjej i Sverige då tycker jag jääääävligt synd om killar som dras till skräp som Aina. Tycker ännu mer synd om killar som dras till toalettborstarna Emelie, Mia och Anja. Men det är bara personlig smak från min sida. Jag har högre krav än andra här i forumet kanske ... ni kanske gillar tjejer som vill bli C-kändisar till varje pris och förstöra sina liv. Kanske ni vill ha en oönskad dotter en dag som skriker vid 12-års ålder: "Pappa, pappa!!! När jag blir stor vill jag förstora mina bröst och vara med i Paradise Hotel!!" ... och så stöttar ni henne till det.

Jag har sagt det tidigare: När Aina föddes påbörjades mänsklighetens degenerering. Jag håller fast vid den tesen.

Sverige är under dekonstruktion
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-22 kl. 17:29.
Citera
2014-01-22, 17:24
Medlem
Alltingfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Är du säker? Tyckte fanimig det lät precis som en homosexuell lumparkompis till mig som var uppvuxen i Sandviken!
Kan vara så... lite Gunde Svan över det hela...
Citera
2014-01-22, 17:24
Medlem
Hunden007s avatar
vilka åkte ut? ??
Citera
2014-01-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
Varför sågar jag Aina? Jo, hon knullade med Niklas och knullar med Niklas gärna igen. Hon sade i gårdagens avsnitt att det är Niklas som är ansvarig inför AK om Aina skulle knulla med honom igen.
Snacka om brist på självrespekt. Aina logic: Om Niklas skjuter sin flickvän AK så är inte jag ansvarig (trots att jag kan hindra honom). Med andra ord är Aina ingen tjej som är att räkna med i civilkurage-situationer. Tjejen vet ju inte vad ordet moral är.
Det var en väldigt konstig liknelse. Ainas resonemang är snarare det att det är uppenbart att Niklas inte är kär i A-K och att hon inte ska behöva gå runt och skydda A-K för att hon har känslor för Niklas. Aina och A-K har känt varandra i ett par veckor högst och de skiljdes dessutom som ovänner. Du drar alldeles för stora växlar av detta. Försök att vara lite mindre hatisk, då kommer du uppskatta livet du har framför dig lite mer.
Citera
2014-01-22, 17:35
Medlem
Zneekahs avatar
Nån som vet vad låten i gårdagens avsnitt (Avsnitt 23) som går på precis vid 14:49 heter? Tacksam för svar!!

Direktlänk
Citera
2014-01-22, 17:36
Medlem
Alltingfels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Är det bara jag som tycker att Jeppe ser ut som en seriefigur?
Han ser precis ut som dom tecknar svenskar i komedier och gör dom dumma. Blonda män med för mycket muskler,t.o.m ögonbrynen är bleka.
=Blond Blåögd Svensk!

http://www.tvminnen.se/images/2012/de-tre-vnnerna-och-jerry2_207435750.png

Killen i mitten där känner jag igen...
Citera
2014-01-22, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zneekah
Nån som vet vad låten i gårdagens avsnitt (Avsnitt 23) som går på precis vid 14:49 heter? Tacksam för svar!!

Direktlänk
BlasterJaxx - Faith. Kasst drop.
http://www.youtube.com/watch?v=BQdwOdjhbZc
Citera
2014-01-22, 17:45
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel

Om Aina är representerar en "vettig" tjej i Sverige då tycker jag jääääävligt synd om killar som dras till skräp som Aina.

Nu sa ja inte direkt att Aina är den bästa tjejen här i Sverige och att jag vill att hon ska bli min fru, låångt därifrån. Jag sa att hon verkar Någorlunda vettig och iaf hade gått att kommunicera med vilket det inte lär gå med t.ex Anja eller Mia. Men om man jämför med alla svenska tjejer, klart det finns bättre tjejer att välja på. Men sånna tjejer väljer nog inte att ställa upp i Paradise Hotell..
Citera
2014-01-22, 17:49
Medlem
Lothbroks avatar
Vad tror ni kommer det komma in någon ny deltagare eller någon gammal? Lär ju bli Fröidh eller Emelie isåfall. Jag tror faktiskt det inte kommer in något mer folk då det bara är 2 veckor kvar ( 6 avsnitt ) och folk måste ju försvinna så det endast återstår 1 par..
Citera
2014-01-22, 17:59
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=jrod4KRFhWI&feature=c4-overview&list=UUk6-kf7X1h0aWwavTKJEwpw

Någon gammal video på han sebastian med något psyk till stalker som jag hitta i en annan tråd.

Dafuq är det här?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in