2014-01-22, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Källström ryktas vara på väg till m gladbach eller vad är detta? Finns flera liknande artiklar på tyska men min tyska är inte den bästa.

http://www.sportal.de/medien-borussia-moenchengladbach-plant-transfer-von-kim-kaellstroem-1-2014012133839600000

Det finns redan två svenskar i BMG i Hrgota och Wendt. Han skulle vara i gott sällskap.
2014-01-22, 11:00
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Ja, det står att Mgladbach inte än varit särskilt aktiva under januarifönstret men att de planerar ett bud på €3m för Källström vars kontrakt går ut nästa sommar. De ligger trea i Bundesliga och om jag inte missminner mig gick det bra för dem även förra året.

Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Det finns redan två svenskar i BMG i Hrgota och Wendt. Han skulle vara i gott sällskap.
Riktigt kul för Kongo om detta blir av. M gladbach är som jag förstått det en av Tysklands absolut främsta klubbar. Det visar väl sig som sagt inte minst i tabellen. Tyskarna minns väl den vansinniga Källström som kom in i Berlin och slet sönder det tyska mittfältet. Och assisterade till tre mål.

Håller tummarna för Kongo nu.
2014-01-22, 11:51
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Riktigt kul för Kongo om detta blir av. M gladbach är som jag förstått det en av Tysklands absolut främsta klubbar. Det visar väl sig som sagt inte minst i tabellen. Tyskarna minns väl den vansinniga Källström som kom in i Berlin och slet sönder det tyska mittfältet. Och assisterade till tre mål.

Håller tummarna för Kongo nu.

Diskuteras intensivt om det ryktet just nu och det sägs att Källström faktiskt är väldigt nära en underskrift. Snackas dock mest om att han skulle vara en breddspelare då Mönchengaldbach troligtvis spelar Bundesliga/cup/CL nästa år och därför behöver utöka truppen. Han är ju dock 31 år nu, kanske nöjer sig med att inte vara ständigt förstaval?
2014-01-22, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Diskuteras intensivt om det ryktet just nu och det sägs att Källström faktiskt är väldigt nära en underskrift. Snackas dock mest om att han skulle vara en breddspelare då Mönchengaldbach troligtvis spelar Bundesliga/cup/CL nästa år och därför behöver utöka truppen. Han är ju dock 31 år nu, kanske nöjer sig med att inte vara ständigt förstaval?

Ja han kommer ju knappast att vara förstaval på mittfältet.
2014-01-22, 13:53
Medlem
Viking-s avatar
Fulham ryktas vara nära Porto's Steven Defour för runt 5 miljoner euro.
Har hans tid i klubben verkligen varit så dålig? Jag minns att han var ganska uppskattad när han spelade i Standard, så lite högre förhoppningar hade man på honom.
2014-01-22, 15:31
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fortississimo
Ja han kommer ju knappast att vara förstaval på mittfältet.
Vilka är det som är startspelare nu på innermittfältet i M Gladbach, Granit Xhaka och Christoph Kramer? Hur bra är dessa?
Citat:
Ursprungligen postat av marc0p0l0
Ja du, det är en bra fråga. Vi får helt enkelt se. Som sagt blir det väl rätt svårt för Kongo att kunna spela in sig som startspelare?
2014-01-22, 15:57
Medlem
namerlesss avatar
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/68372_596327643774151_38396366_n.png

Wenger har setts till på Heatrow, låt ryktena börja.
2014-01-22, 15:59
Avslutad
Det ryktas om en bytesaffär för Guarin och Inter. Men inte med Juventus mot Vucinic, utan att United byter Guarin mot Chicharito.

Mina tankar: nej nej nej nej nej nej nej.
2014-01-22, 16:03
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Det ryktas om en bytesaffär för Guarin och Inter. Men inte med Juventus mot Vucinic, utan att United byter Guarin mot Chicharito.

Mina tankar: nej nej nej nej nej nej nej.

Bra deal för Inter här, Chicharito är en fin måltjuv.
2014-01-22, 16:51
Medlem
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2543542/Juan-Matas-advisers-fly-Spain-United-close-completing-37m-deal.html

Mata var inte med på Chelseas träning idag. Klar innan veckans slut?
2014-01-22, 16:57
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2543542/Juan-Matas-advisers-fly-Spain-United-close-completing-37m-deal.html

Mata var inte med på Chelseas träning idag. Klar innan veckans slut?
Enligt Chelsea TV så fattades bara Torres och MVG. Visst kan de dölja att något är på g, men det kanske hade varit smartare då att inte nämna vilka som fattades till och börja med.
2014-01-22, 17:10
Medlem
MUFC har budat £35m på Mata enligt BBC.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in