2014-01-22, 12:23
Medlem
kruegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qweasd123
Jag kan inte sätta fingret på det men någonting med hennes mun gör henne så jävla ful. Är det hennes tänder månntro, eller hakan kanske?

Yes, en person till som tycker likadant. Jag tror att det är tänderna!
Citera
2014-01-22, 12:37
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltingfel
Bara jag som hör att thobias pratar gotländska när han är full? Tror han har blod därifrån men har tränat bort det p.g.a. skam.. Sjukt jävla kul att det kommer fram när han är full så den jävla bögen får skämmas.
Är du säker? Tyckte fanimig det lät precis som en homosexuell lumparkompis till mig som var uppvuxen i Sandviken!
Citera
2014-01-22, 14:34
Medlem
kanelipullas avatar
Jag skiter fullständigt va andra tycker.. mina favoriter är just nu Aina och Samir. Hoppas verkligen att nån utav dessa två vinner.
Citera
2014-01-22, 14:37
Medlem
Lothbroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Jag skiter fullständigt va andra tycker.. mina favoriter är just nu Aina och Samir. Hoppas verkligen att nån utav dessa två vinner.

Håller med dig, hade jag fått välja en kille o en tjej hade det blivit Aina och Samir, lätt =)
Citera
2014-01-22, 14:39
Medlem
mckillahs avatar
Tror faktiskt Aina är den vettigaste av tjejerna därinne om det säger nåt särskilt vet jag inte.

Som sagt Jeppe är ingen jag skulle vilja ha i min umgängeskrets irl men han gör sig fan därinne.
Citera
2014-01-22, 14:43
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housepussy
kan det vara som så att thobias och emelie kommer pöka ikväll?

Knullar någon Thobias med något annat än en kille så äter jag upp min hatt. Ingen av de jävlarna är straighta för fem öre. Märkligt att de överhuvudtaget får delta. De är som två extra brudar.
Citera
2014-01-22, 15:15
Medlem
Dagens avsnitt:
Senast redigerad av Cimaron 2014-01-22 kl. 15:29.
Citera
2014-01-22, 15:16
Medlem
Älskar att Jeppe kommer tillbaka och på två dagar har han:

* Satt TH på plats (har inte synts till sedan jeppe kom tillbaka)

* Satt Niklas på plats

* Vunnit över Aina och Thobias till sin sida

* Tagit fullständig kontroll över Joppe

* Fått sympatier ifrån Samir som borde hata honom

* Legat med Linean

* Tagit kontroll över Linean trots att hon ångrar sig något enormt

* Satt Emelie på plats

* Fått tillbaka Paow

Men man får ju verkligen säga att producenterna och har givit honom sjukt mycket fördelar och spelat det lite i händerna på honom.

Först ser dom till att Niklas skickar ut honom vilket gör honom förbannad och hämndlysten samt ger honom frihet att spela offerkortet och således lättare få mig sig deltagare på sin sida trots att han själv spelar väldigt falskt.

Lagom till att han ska komma tillbaka in skickar dom in en riktig praktfjolla som får vara lite i centrum några dagar då alla fagar the fuck out och tycker han är ballast i världen. Strax efteråt kommer Linean, eller vad fan hon heter, som aldrig har träffat Jeppe men som uppenbarligen är sjukt kåt och sexuell och har inga större problem med att ha sex på TV in. När sedan Jeppe kommer in och sätter alla på plats blir det ett väldigt tydligt kontrast mellan "Alfa Jeppe" och "bögarna" vilket givetvis gör så att han framstår som en väldigt stark ledare i huset. Inte någon överraskning att dom ligger.

Han får sedan immunitet och full kontroll över vilka fler som får det och givetvis tar han Joppe och Aina som båda behöver någon att spela med och nu har hans sida och nu "står honom i skuld".

Han har redan nu Linean, Joppe och Aina på sin sida. Att han sedan får skälla lite på Niklas och ta ett snack med den mycket naiva Samir gör att han nu helt plötsligt är den som har en av de absolut bästa förutsättningarna i huset.

Även det faktum att gänget på singelrummet är vampyrer och har ett psykologiskt övertag gör att det skapas oro i gruppen och de andra känner sig lite utanför och det svagare gänget. På detta får Paow komma in som givetvis tar Jeppes sida och skapar ytterligare oro i gänget (tar t.ex. hårt på både Linean och Emelie).

Skulle inte förvåna mig om fröidh kommer in igen och då är det ett väldigt starkt gäng som alla kommer låta Jeppe komma före dem, även om det bara kommer att ske undermedvetet.

Mitt tips går alltså på att Jeppe kommer att vinna skiten. Sen är det alltid omöjligt att säga då producenterna mer eller mindre kan ge vem som helst makt att påverka utgången, men troligtvis vill dom ha ett så intressant program som möjligt så det skulle förvåna mig väldigt mycket om karaktärer som samir, Jeppe och Fröidh inte kom längst.
Citera
2014-01-22, 15:17
Medlem
ndyzs avatar
Från kvällens avsnitt:

Citera
2014-01-22, 15:21
Medlem
Läs inte om du inte sett dagens avsnitt!

Citera
2014-01-22, 15:25
Medlem
namerlesss avatar
Kvällens Spoiler

Citera
2014-01-22, 15:29
Medlem
ndyzs avatar
Läs inte om du inte vill veta vad som händer ikväll:

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera