Håller själv på att kolla på danska nu. Ska jag vara ärlig så är den 2-3 ggr. bättre än Svenska. Så mycket bättre personligheter och intriger! Håller själv på Rasmus och Nicolas, ser dem som dem ultimata PH-deltagarna!
Rekommenderas!
Word! Castingen är så mycket bättre i den danska motsvarigheten. Där varvas taktiker som Nicolas och Rasmus med sköna karaktärer som Nötpatrullen. Man blir mest deppig av att kolla på svenska PH.
Citat:
Ursprungligen postat av cidinho
börja från början, det är roligast då enligt mig. många praktexemplar är med då, ex martin som är asrolig
On duty to please that booty
Senast redigerad av -SchmergliN- 2014-01-22 kl. 02:51.
Är första avsnitten sega eller är det ok att börja kolla från början?
Har vart fart från första början svårt att säga var du ska börja titta.
Själv har jag sett avsnitt 1-17 på ett dygn, så jäklaberoendeframkallande är skiten.
Jeppe kanske inte är en person som man vill ha i sitt liv irl men han är som klippt och skuren för Ph!!! Tkr dom borde tagit in fler människor som honom. Gillande honom inte förut med ack så tråkigt ph blev utan honom. Avsnitt 22 var nog det bästa på länge.
Samir är underhållande men alldeles för mesig och godhjärtad. Idol.
Anja borde ha sökt till bachelorette istället.
Niklas är kvar för att han ser jävligt bra ut. Så jävla rolig är han faktiskt inte. Han borde sökt till farmen.
Joppe = Du är vad du äter.
Th= fab 5.
Emelie; Tjejen är vidrig och skriker dubbelmoral. Men kan man ligga med någon bara för att få ut denne så tycker jag man platsar i Ph.
Senast redigerad av fulgarvet 2014-01-22 kl. 06:15.
Är det någon här som kan svara på när detta är slut?
Tänker du på PH gissar jag på efter 30e avsnittet.
Är det bara jag som inte förrän nu insåg vilken total vardagspsykopat Jeppe är? Linnea var pinsamt enkel att få jucka lite med och Samirs tvärvändning gentemot honom var ju bara larvigt? Det krävdes i princip en mening från Jeppes sida och så var Samir inte sur längre?
Thobias (ej TH) i gårdagens avsnitt "alltså jag tror att antingen så kommer hon ju bita någon eller så kommer hon inte göra det" hahahahaha snilleblixt
VIKTIGT MEDDELANDE: det är bara Emelie som har rätten att vara falsk/oärlig mot personer som hon inte gillar. Absolut ingen annan får vara det minsta falsk i Paradise Hotel, speciellt inte Jeppe annars blir hon jättearg!
Har människan också tatuerat in en halvmåne och stjärna på handleden eller såg jag fel? Är hon muslim eller symboliserar det någonting annat?
Hon gjorde den tatueringen (patetiskt nog) när hon var i Turiket , Och ja. Hon är en vidrig jävla människa.
Tänker du på PH gissar jag på efter 30e avsnittet.
Är det bara jag som inte förrän nu insåg vilken total vardagspsykopat Jeppe är? Linnea var pinsamt enkel att få jucka lite med och Samirs tvärvändning gentemot honom var ju bara larvigt? Det krävdes i princip en mening från Jeppes sida och så var Samir inte sur längre?
Thobias (ej TH) i gårdagens avsnitt "alltså jag tror att antingen så kommer hon ju bita någon eller så kommer hon inte göra det" hahahahaha snilleblixt
Haha, jag tänkte också på det. Var lite småfull igår när jag kollade och skrek "Åh fan!". Hade nog blivit en intressant situation om man varit där.
Ojojoj, fan vad vissa förstör sin framtid i denna serien. Vem kommer vilja anställa jeppe, joppe, emelie eller mia efter detta? Min gissning är att Th lämnar ph då han inte verkar klara av att befinna sig på det mentalsjukhus PH utgör. Veckans avsnitt har kittlat min kräkreflex rejält. Hoppas Niklas eller samir vinner.
Absolut ingen arbetsgivare som vill bevara sitt goda omdöme kommer vilja anställa någon av dessa mentalt handikappade. Men vissa anser att detta är mer värt än ett drägligt liv efter de har knullat färdigt i TV.
Linnea/Linean har grava problem med sitt tal. Jag hör fel i var och varann mening. Någon som vet vad det kan röra sig om?
Nervositet kanske? Det är väldigt lätt att sitta och tänka framför datorn i lugn och ro men när man har en kamera i nyllet så har man lite mer press på sig och då är det helt naturligt att man staplar lite på orden.