Dags för en nya krafter i garaget. Det står mellan en sportig Audi eller en sportig BMW självklart vill ja ha nyare modell det vill säga 2010+ och min budget ligger mellan 350000 - 550000 tusen och den ska ha kraft i sig. Helst ska den vara placerad i Stockholm. Ni får dela med er länkar från blocket osv..
Du får en ny Volvo S60 Polestar i den budgeten. Vet att du skrev Audi/bmw men slår ett slag för svensk ingenjörskonst. Fina svenska komponenter som Öhlinsdämpare, Haldex finest mm.
Du får en ny Volvo S60 Polestar i den budgeten. Vet att du skrev Audi/bmw men slår ett slag för svensk ingenjörskonst. Fina svenska komponenter som Öhlinsdämpare, Haldex finest mm.
Orkar inte rulla i en jädra Volvo har redan haft den nyaste XC60 så det är lugnt det står mellan Audi och BMW
Kan vara värt att nämna att audi rs6 är det dyraste du kan äga, i alla fall enligt denna undersökningen.. Jag skulle personligen satsat på en bmw M3 av nyare modell i dina skor.
Kan vara värt att nämna att audi rs6 är det dyraste du kan äga, i alla fall enligt denna undersökningen.. Jag skulle personligen satsat på en bmw M3 av nyare modell i dina skor.
Poäng! Jag har tänk på en M3 men får se till slut vad det blir av med